Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 55 Guests are viewing this topic.

igorashu

Quote from: SB33UFO on November 03, 2013, 08:33:08 PM


De curiozitate, cât de complicat/costisitor este dpdv tehnic ca pe viitor să se înlocuiască zidul ăla de sprijin cu tuneluri (eventual elemente prefabricate), doar de dragul peisajului?

alecu26

Quote from: nenea_hartia on November 02, 2013, 05:36:14 PM
Oricum, documentația revizuită a fost depusă la APM abia pe 07.10, deci nu se poate spune că ,,Execuţia autostrăzii Lugoj - Deva este blocată de Agenția Naţională pentru Protecția Mediului".

eu sincer am crezut ca ala e avizul.

Oricum...ceva sigur s-a prevazut...din ce stiu si pe lotul 3 si 4. CNADNR a cerut includerea in oferta a pretului si pentru asa ceva, chiar daca nu exista in documentatia DIWI.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

Quote from: igorashu on November 04, 2013, 02:49:58 PM


De curiozitate, cât de complicat/costisitor este dpdv tehnic ca pe viitor să se înlocuiască zidul ăla de sprijin cu tuneluri (eventual elemente prefabricate), doar de dragul peisajului?

Ai dreptate,
decat sa razi un deal, cu tot cu padure, mai bine mergea un pod pentru animale, probabil de 15-20 m lungime...Ma mir ca UE nu cere asa ceva.

alecu26

Quote from: Hercule on November 03, 2013, 08:36:18 PM
Cum se va scurge apa din santul de pe mijloc? Exista ceva canalizari care sa scoata apa in afara pe sub partea carosabila?

Quote from: SB33UFO on November 03, 2013, 08:19:28 PM

Da. Cam din 50 in 50 de metri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

acum am vazut pe pozele lui Ovisopa...cat de aproape e calea ferata de limita debleului lui Impregilo. La inceput nu intelegeam ce e acolo...dar e CF Sibiu-Vintu.

Pana la urma si cu alunecari si fara...tot cam trebuia sa faca tunel cut&cover acolo ca acei paereti de sapatura nu stau asa verticali singuri nici de ai dracului.

Veste buna e ca macro...acel teren e stabil si nu exista riscul sa plece cu tot cu tunel. Oricum....se vede acum ca echilibrul masivelo de pamant a fost deja afectat. Pe partea nordica aluneca in draci tot terenul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

In ultimul timp avem poze tot mai interesante de pe cea mai spectaculoasa autostrada din Romania.

Ce spune domnul Sova nici nu doresc sa comentez decat ca in UE nimic nu se face pe genunchi, mai ales un proiect de o anvergura precum un coridor rutier european, iar VP, cu toate interesele 'bucurestenilor bogati'(care au distrus  frumusetea naturii prin mii de constructii aiurea!) are castig de cauza in fata coridorului european, respectiv pe VO.

Exceptie de la regula face ziarul de Sibiu, informatii actualizate, poze superbe.

teocharis

Quote from: alecu26 on November 04, 2013, 03:20:23 PM
acum am vazut pe pozele lui Ovisopa...cat de aproape e calea ferata de limita debleului lui Impregilo. La inceput nu intelegeam ce e acolo...dar e CF Sibiu-Vintu.

Pana la urma si cu alunecari si fara...tot cam trebuia sa faca tunel cut&cover acolo ca acei paereti de sapatura nu stau asa verticali singuri nici de ai dracului.

Veste buna e ca macro...acel teren e stabil si nu exista riscul sa plece cu tot cu tunel. Oricum....se vede acum ca echilibrul masivelo de pamant a fost deja afectat. Pe partea nordica aluneca in draci tot terenul.

e posibil ca alunecarile rezultate in urma transeelor de la Aciliu sa mature si calea ferata ??

dorum

E cam greu sa ne pronuntam...dar, da, daca tot debleul ala imens o ia la vale, afecteaza si CF; poate nu fizic, dar cine mai are curaj sa lase trenul sa circule pe acolo??

bb13

salut.
stiu ca focus-ul e pe inaugurare, dar stiti ceva si de spatiile de servicii prevazute pe traseul Sibiu-Deva? se misca ceva sau raman in continuare in acel 1% nefinalizat?

Tavi

inaugurare? ... deschidere circulatie mai degraba..

fo-k

News din teren:
Lugoj Deva lot 2

Azi dimineata, la supra/subtravesarea DN68A cu A1 in zona Cosevita si in zona Faget, la marginea drumului, se fora pentru studii geotehnice.
Forajele sunt chiar pe viitorul traseu al autostrazii in zonele unde au fost facute studiile topo in primavara.

alin_simeriaveche


ciprebbe

Radeam de Bechtel ca taiau muntii, astia rad cu totul dealurile si nu consolideaza numic.
Foarte periculos se lucreaza. Nu stiu cine garanteaza securitatea si siguranta lucrarilor si a muncitorilor pe aici.....e jale.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Raducu Popa

Am impresia ca pe acest lot se face treaba de mantuiala, doar ca sa fie facut. Cu acele dealuri nu e de glumit.  Asistam la o centura Cluj, partea a 2 a.

dorum

...o smenuiesc ei sa tina in perioada de garantie...apoi, Dumnezeu cu mila.... :)