Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

yetiman

Si, daca vreti, si cu text.


Oare nu putem lua si lucrurile bune din experienta altora?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

Yetiman, eu din cite stiu Compania a retras acele panouri cu zambilici puse pe Holdea-Margina din cauza presei care le-a ridiculizat si nu ptr ca n-ar fi fost conforme cu normele.
La o adica DRDP TM cind le-a pus, doar n-o fi facut-o fara stirea Companiei.

Cred ca de data asta API ar trebui sa se pozitioneze alaturi de Companie, in repunerea lor justificata pe acel traseu al DN68A. Mai ales ca vor avea utilitate in ambele sensuri, atit catre A1-Margina, cit si catre A1-Holdea.
Common sense will get you far !

cristi5

Eu cred ca un indicator care arata sec in cati km e autostrada poate fi de ajuns

Dar atata timp cat e interzisa depasirea, pt mine e ok smileys sau orice altceva.

adiarc

pot fii puse indicatoare,linie continuua si 2 echipaje non stop...nu cred ca e prea mult pt a prevenii pierderi de vieti omenesti ,tinand cont ca avem probabil cel mai mare trafic din tara dupa dccb ( drumul de carute centura bucuresti )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

madad

Sunt sigur ca sa mai explicat dar nu gasesc postarea. Poate cineva sa explice grafic pe o poza, pe unde se intra in autostrada la nodul Holdea din directia Arad > Deva? Acel nod cumva imi pare doar util pentru iesirea de pe autostrada din directia Deva > Arad. Mersi mult :cheers:

pentium10

aceea bretea, singura de altfel va avea marcaj si se va circula PE AMBELE directii
se va intra tot acolo pe aceea bretea de iesire

apoi vor fi balize care sa te ghideze pe alinamentul corect al autostrazii
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

madad

aha... am inteles. Banuiesc ca asta este o solutie temporara pana se construieste si acel segment lipsa de 12km dupa care nodul de la Holdea va ramane doar pentru iesirea de pe autostrada?

horatiu.cosma


frunzaverde

Pe tot segmentul ar trebui sa fie linie continua dubla pe intreaga distanta. Deja mare parte din drum este cu linie continua - de la Cosava in sus sunt doar cateva zone foarte scurte pe care depasitul este legal.

Pe cei 14 km am numarat vreo 10 "refugii", unele de foarte mari dimensiuni - de exemplu : https://goo.gl/maps/73dhvG9xQeqyM7UU6 sau https://goo.gl/maps/a5Fa1AiRadPUsikU9

Aici se pot "monta" echipaje de politie care sa traga temporar "pe dreapta" vehiculele foarte lente, pentru fluidizare. Daca este loc se poate inclusiv monta inclusiv separator fizic de sens - daca ramai in pana pe segmentul asta de 14 km, depasirea pe contrasens oricum blocheaza coloana opusa. Ar fi nevoie cativa ani de cam patru echipaje permanente de politie rutiera care sa dirijeze traficul.

PS. Soseaua nu are nici pe departe volumele cele mai mari din tara - nici pe departe. Nici nu cred ca se va apropia, nici macar pe departe, de DN1 pe Campina - Brasov sau chiar de DN1 la Sebes spre Alba Iulia. Lipseste aproape cu desavarsire orice forma de trafic local, si pe orice drum traficul local este cel care genereaza 70+% din trafic.

De fiecare data cand am mers pe drumul asta (ultima oara in vara 2018) s-a circulat relativ decent, si masuratorile de trafic "adhoc" facute pe forum indica acelasi lucru. Da, aglomerat, da, in zile de varf vara cu blocaje, dar nimic comparabil cu cum era prin Sebes pe stradute sau cum a fost in 2005-6-7 pe Centura Ploiesti cand se lucra la extinderea drumului si se mergea "la paleta".

Mai important e asfaltatul si marcatul drumului, care vor trebui facute in mod repetat, probabil o data pe an, daca se vrea ca drumul sa ramana circulabil.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Quote from: frunzaverde on July 12, 2019, 06:59:16 PM
si pe orice drum traficul local este cel care genereaza 70+% din trafic.


Exact aşa e şi pe DN1, care se gâtuie oribil în Buşteni, mai ales vara. Mai ales din cauza sau în contextul (că nu e vina lor) localnicilor care mai au treabă să parcheze în spic în centru, să facă dreapta sau stânga, al microbuzelor, al micului trafic navetist, al turiştilor. Dar, culmea  neputinţei, CNAIR n-a fost în stare să facă nimic în Buşteni, cu acel dop care generază cozi de peste o oră din ambele direcţii, deşi măcar centura aia pt care s-a anulat licitaţia era un paliativ necesar.

tudor

^^
Indicatorul ala "cu exceptie vehicole sub 30km/h" e dificil de inteles.
In plus dificil sa demonstreze cineva ca tirul mergea cu 31km/h si nu cu 29km/h.
Problema e de fapt ca legea nu se aplica atfel bunul simt iti psune ca poti sa stai in spatele unui tir 3 minute _in_plus_  in loc sa-ti risti viata aiurea.
Ca sa-i obligi sa nu mai depasasca acolo unde e periculos poti doar sa pui New Jersey sau de plastic sau bumpuri care pot fi trecute doar la viteza mica.

Legea ar trebui doar aplicata chiar asa cum e ea acum: toti grabitii aia pot fi lasati fara carnet pentru depasire neregulamentara.
In Uk, marcajul cu linie continua iti permite virarea ca sa intri pe o proprietate adiacenta sau sa depasesti bicicleta sau vehicole pentru mentenanta care cicula sub 16km/h. Are rost sa deschidem un topic separat pentru a dicuta modificari de legislatie care sa faca regulile mai usor de intele si mai usor de aplicat?

gruiarew

Oameni buni, pe porțiunea aia nu e nici o linie. Nici continuă nici discontinuă. Cine nu mă crede să iasă într-o noapte pe ploaie. Și să aibe șansa să fie cap de coloană.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

lupualb

Cel mai bun lucru care s-ar putea face pe acel drum ar fi un strat de uzura nou pe toată porțiunea. Ar face drumul mai usor, mai ales pt TIR-uri. Apoi niste pancarte de informare cu privire la timp, distanță si riscul de a te nenorocii pentru practic nimic poate ar ajuta.


frunzaverde

#47264
Quote from: yetiman on July 12, 2019, 02:33:25 PM
Oare nu putem lua si lucrurile bune din experienta altora?

In momentul asta eu sunt complet impotriva fetelor zambitoare. S-a incercat solutia acum doi ani - rezultatul a fost o reactie extrem de acida din partea intregii medii. O reactie de tipul asta (care e de asteptat din nou) va discredita nu doar semnele respective, care vor fi luate la misto de participantii la trafic, dar mai grav, va discredita restul signalisticii (ia uite la boii astia, n-au fost in stare sa faca autostrazi, au pus porcariile alea cu emoticoane, bag piciorul in ei de ..., ia uite la ei, acum au pus limitare de viteza, e, baga-mi-as in limitarea lor de viteza...).

Efectul "semnelor zambitoare" la lucrari este foarte discutabil - exista ceva cercetare in domeniu - in mare nu fac nimic. Mai mult, daca lucrarile dureaza o perioada lunga (si in momentul asta este o certitudine, de-abia a inceput licitatia, care poate dura mult si bine), pot deveni sursa de furie - exact ca semnele "In 3(000) de ani aici va fi metroul dumneavoastra pe M5" care au starnit nu doar ridicolul, ci furie impotriva proiectului (furie care nu a existat pe M4 sau M3 tronsonul Pallady, unde lucrarile au durat mult mai mult).

Ar trebui sa existe semn mare la iesirea de pe A1 pe care sa scrie, pe fond verde A1 Deva in 14 km respectiv A1 Timisoara in 14 km, urmate de panouri reconfirmatoare, standard, de directie (verzi) pe care tot ce ar trebui sa scrie e A1, numarul de kilometri si semnul de autostrada. Atat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!