Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

@Johann, despre o astfel de bretea am scris ai eu cu o pagina in urma...
@gruia, daca nu ma insel, de partea cealalta a giratoriului este un mare rambleu... Deci, giratoriu mai mare => umplutura mai multa, costuri mai mari.... Si asa s-au coit mult cu giratoriul asta....
Nici nu stiu, pana la urma este aprobata si platita mutarea DN + pasaj si giratoriu (care nu era in proiectul initial)

gruiarew

danutzu_1069 ai dreptate. Dar totuși trecerea peste A se poate face și la alt unghi nu doar 90°. Era loc destul. Dar trebuie să fie cât mai ieftin. Vedeți peste tot cum s-au făcut S-urile alea penibile.

Eu vreau un singur lucru. Să-i dea drumul. Și om vedea. M-am săturat până peste cap de DN68A. Tot timpul e cu nervi, stres și oameni nebuni. Duminică m-a depășit unul în curbe la Ohaba. Dracu știe unde ne grăbim noi românii...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vice33

Din prostie, fudulie, inconștiență, lipsa de educație rutiera, graba idioata, ne grăbim spre sicriu cu asemenea condus. Șoferi care sunt nervoși, frustrați, ca stau în coada unuia care circula regulamentar sau ca sunt TIRuri... E clar ca uneori DN68A e depășit.


As vrea sa vin și eu la inaugurare, depinde cum se va da drumul, single pack sau double pack.

voicul

#47223
Asta e important sa ii dea drumul fix pe 31 iulie sau cat de repede posibil.
LD3 e mult mai important ca LD4, in ideea in care DN7 de la Ilia la Deva chiar se prezinta in conditii bune, fata de DN68A.

Mai e putin: 3 saptamani pana la 31.  :cheers:

Cetatean

Quote from: Ionut on July 10, 2019, 06:37:22 PM
Sunt curios ce data are acel PT. Și care sunt diferențele fata de ce s-a executat efectiv.

Fata de Sf, cred ca au coborât foarte mult linia roșie și au adus ceva optimizări, în final făcând o 'economie' pentru stat.
O sa caut, dar îmi aduc aminte ca viaductul de la "Chiscadaga" era mult mai înalt, peste 20 m.
Eu sunt curios de alt lucru, fata de prețul de licitație, acel 45%, cu cât a crescut valoarea prin acte adiționale.

cutter

Puteți descărca materialele complete aici: https://we.tl/t-XHhIDJ6Yoe

Găsiți PT-ul complet, studiul geotehnic, precum și o istorie a avizării proiectului tehnic cu istoria variantelor propuse (printre care cred că este și una care evita dealul).

Aici rapid doar două planșe din proiect:





Sper să-și găsească colegii de forum timp să studieze materialul și să pună aici părțile relevante pentru toată lumea.

E o victorie pentru transparență chiar dacă tardivă și e un precedent important: Proiectul Tehnic de Execuție este document de interes public și trebuie comunicat publicului. De azi înainte niciun director CNAIR/CFR nu mai poate refuza punerea acestor informații la dispoziție celor interesați. Dacă totuși vor mai refuza, îi paște un denunț penal la DNA pentru abuz în serviciu (eu textul denunțului îl am formulat deja cu juriștii).

perfidus

Un paragraf important din studiul geotehnic executat anterior expertizei de consolidare pentru zona cu instabilitate (Km 97+500 ...). Care arata clar ca pentru costurile suplimentare rezultate, UMB sunt îndreptățiți sa primească compensații (claim-uri). SF-ul nu a pus in evidenta falia de pe acest tronson, asta si pentru ca beneficiarul nu a fost de acord cu foraje suplimentare la acea data, dupa cum deja stim...
Proiect matur.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

lupualb

Acum am trecut pe la Holdea. Se turna asfalt pe banda de intrare, langa giratoriu.

BoGDaN

#47228
Servus,
Noutăți SiPI
Între Sadu și Talmaciu sunt tarusi deja pe o distanța de 150 m.












soka89

#47229
^^^

De cele mai multe ori,in curbele alea de la Holdea/Ohaba intalnesti vreun sofer de TIR "binevoitor" care iti face semn de " liber"si cand intr-adevar te angajezi in depasire sa ai surpriza ca dai nas in nas cu traficul de pe sensul opus.Si nu,nu e vorba ca nu o accelerezi cand trebuie..Nu e vorba de graba,ce faci ma,ma tii in coada?..doar de multa lipsa de respect intre participanti la trafic.Cand intr-adevar se impune necesitatea unei depasiri regulamentare,toti factorii iti sunt prielnici,esti prima masina dupa TIR si semnalizezi corect,se trezeste unu cu vreo 3-4 masini in spate sa accelereze si sa ia la depasire coloana,fara sa tina cont ca tu semnalizezi aceeasi intentie.In cazurile in care nu reuseste sa treaca de TIR,da bot in bot cu masina de pe sensul opus,se gaseste sa traga tare dreapta sa intre inapoi in banda,nu tu semnalizari si esti nevoit sa franezi brusc pentru ca un idiot se considera zmeu la volan.

cristi5

Eu cred ca dupa inaugurarea LD3, pe Holdea-Margina trebuie interzisa depasirea vehiculelor care merg cu peste 30 km/h .Nu moare nimeni daca sta in coloana 15 min.

voicul

N-ai sa vezi asta cu interzisul, pentru ca probabil nu o sa mai vezi 2 masini in coloana.  :lol:

tudor

#47232
^
De curiozitate: Cum arata indicatorul cara sa interzica asa ceva?

pentium10

filmare joi 11 iulie, virtual press Holdea

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ladposta

frumos. Multumim. Stie cineva daca va fi circulabil pe 28 iulie sau doar dupa?