Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 39 Guests are viewing this topic.

voicul

Pana acum s-a discutat doar de 31 iulie pentru receptie.

Pe bretea e un strat de asfalt sau s-a ajuns la binder?

pentium10

#47236
din cate am inteles va fi radar fix instalat pe una din stalpi in apropriere de Holdea
site cineva pozitia exacta? era pe o plansa trecuta dar nu mai gasesc

intre timp cineva mi a trimis plansa

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rocklee

Din ce am văzut din  filmare la amenajarea din juriul ecoductelor  ....ar mai fi multe de făcut

GDPR

Asta din cauza ca te-ai obisnuit cu stilul de lucru ingrijit al celor de la UMB. Dar orice invat are si dezvat  :D

gruiarew

Cristi zice bine ce zice. Când merg la țară, vineri seara, de la Ohaba începe să se meargă greu. 30-40 pe urcări, dacă prinzi TIR. Dar, se merge. Pe la Holdea încep bizonii să-și piardă răbdarea și încep să forțeze. După ce se iese din pădure către Coșava, cam pe aici: https://goo.gl/maps/8PPSsgPrSTCso2B77 deja nu se mai circulă, mai mult se stă. Se depășește, ăla forțează intrarea pe bandă, trebuie să frânezi, trebuie să oprești, până pornești iar trebuie să oprească cel din spate și tot așa. Tot timpul mă rog de toți sfinții să nu se tamponeze careva că de acolo n-ai pe unde să întorci (ocolul e enorm). Oricum coloana nu se micșorează, de obicei în frunte îs două TIR-uri sau un TIR și un cărăuș, de care nu poți trece. Dar no, dacă ești în fundul TIR-ului ești ce trebuie.

Scria adiarc de cum se circulă prin UK. De ar fi drumul ăla trasat frumos și să stea băieții cu chipiuri s-ar umple de bani iar cei ce stau la cutie ar putea circula liniștiți. Win-win. Dar nu, drumul e rupt, nu are nici un marcaj și fiecare se descurcă cum poate, pe principiul "dă-te bă că acum vin eu".
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

#47240
Pe bune? Radar la intrarea pe autostrada? Radar cand tocmai te-ai dat jos de pe banda de urgenta?
Astia cred ca toti conduc Tesla pe modul Ludicrous sa ajunga la peste 130 in 5 secunde?

La ce ajuta radarul ala? Sau au gandit in perspectiva ca peste 7 ani poate va fi util? Sau e pentru cei care ies de pe A1?

alin2pas

Quote from: tudor on July 12, 2019, 11:23:18 AM
De curiozitate: Cum arata indicatorul cara sa interzica asa ceva?
Se poate face altceva mai simplu și mai ușor de înțeles: linie continuă unde nu ai vizibilitate pentru minim 200 m în față și marcaje cu săgeată de revenire pe bandă în zonele cu linie discontinuă cu câteva zeci de metri înainte de începutul zonelor cu linie continuă; unde nu ai vizibilitate pentru nici unul din sensuri - linie dublă continuă. Un șofer responsabil înțelege și respectă asta, dar de idioți e plină lumea și se vor găsi și aici (ca și pe alte drumuri) destui care se cred mai speciali. Curbele (mai ales cele deosebit de periculoase) trebuie semnalizate corespunzător (inclusiv cu limite de viteză adaptate și marcaje rezonante transversale) și cam asta e tot ce se poate face, restul depinde de fiecare șofer în parte. Cred însă că se va reduce cu mult numărul celor care forțează depășiri pe porțiunea dintre Margina și Holdea după ce se deschid LD3 și LD4. Fiind mult mai scurtă porțiunea de drum cu o bandă pe sens, majoritatea celor mai grăbiți nu vor avea timp să-și piardă răbdarea.

Liviu M

Eu as zice chiar ca
Quote from: cristi5 on July 12, 2019, 11:10:15 AM
dupa inaugurarea LD3, pe Holdea-Margina trebuie interzisa depasirea.
Numai ca cei care creaza probleme nu tin cont de restrictii.

cristi5

Indicator de depasire interzisa cu o placuta dedesubt pe care scrie "exceptie vehicule sub 30 km/h". Deasupra lui un semn de "distanta" (albastru) A1 pe fond verde 12 km.

Si/sau linie dubla continua, dar pe aia nu poti scrie exceptie 30. Dar daca scrie pe indicatoarele verticale poate e ok.

Liviu M

La nemti e "tractoarele pot fi depasite". Ca altfel, daca coloana merge cu mai putin de 30 km/h, suntem indreptatiti s-o depasim. Nu?  :lol:

cristi5

#47245
Corect. Dar nu stiu daca la noi exista semnul ala.

Daca nu exista, mare ghinion. Se mai gandeste CNAIR vreo 3 ani cu normative, chestii.

yetiman

#47246
Pana ne gandim la variante care sa fie prin normative, cred ca cea mai simpla metoda ar fi sa se revina cu panourile cu "zambareti"  :D.

La 12 km nici macar nu trebuie multe. La inceput cu "Rabdare, aveti doar 12 km pana la autostrada :vroomvroom:".
Apoi la 10 km "Inca doar 10 km si ati scapat de DN "
La 5 km "Mult a fost, putin a ramas - 5 km"
Si la 2 km "Greul a trecut. Doar 2 km pana la autostrada  :thumbsup:"
Iar la intrarea pe autostrada "Ati vazut ce bine a fost daca ati avut rabdare  :gj: "

LE: Adica astea:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Liviu M

Ma gandeam la un panou aditional "cu exceptia utilajelor agricole" in genul celui cu "cu exceptia tramvaielor"

cristi5

Daca bine imi amintesc panourile cu zambareti au fost date jos cu ordin de la CNAIR central tocmai pt ca nu respectau normativele. Pare un act foarte potrivit cu stilul domnului Ionita, deci posibil sa se fi intamplat pe vremea lui.

yetiman

#47249
 :lol: Sa schimbe normativele...

Si exemple din Germania:




,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu