Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

GDPR

Ce se intampla daca E2-ul nu se finalizeaza pana in 2023 si nu mai se accepta o a doua fazare? Parca se pierd banii pe intregul tronson Lugoj-Deva, nu doar pe lotul / sectiunea nefinalizat(a).

NGC

Faceti loc, faceti loc, e inghesuiala mare de ofertanti. :lol:

NGC

"Completare Proiect Tehnic si servicii de asistență tehnică pe perioada derularii procedurii de achizitie cat si in perioada executiei autostrazii Lugoj - Deva km.43+060 - km.52+880,din cadrul contractului "Proiectare si executie autostrada Lugoj - Deva Lot 2: km 27+620 - km 56+220""

Quote from: NGC on January 07, 2019, 01:23:17 PM
Astazi a fost in sfarsit lansata licitatia [...].

Valoare estimata: 605,307.78 RON fara TVA

Durata contractului: 87 luni

Termen depunere oferte: 29.01.2019

Quote
Obiectul contractului este reprezentat de:
- completarea Proiectului Tehnic existent, prin realizarea listelor de cantități, descrierilor de prețuri, detaliilor de execuție cu mențiunea "Bun de execuție", în vederea demarării procedurii de achiziție publică pentru finalizarea execuției autostrăzii Lugoj - Deva km 43+060 - km 52+880 din cadrul contractului "Proiectare și execuție autostrada Lugoj - Deva Lot 2: km 27+620 - km 56+220"
- Servicii de asistenţă tehnică în pregătirea Documentaţiei Tehnice, parte a Documentaţiei de Atribuire pentru contractul de execuţie aferent obiectivului și asistență tehnică pentru Beneficiar pe durata desfăşurării procedurii de achiziţie publică, pentru formularea de răspunsuri la eventualele clarificări solicitate de Operatorii Economici în legătură cu proiectul întocmit;
- Servicii de asistenţă tehnică din partea Proiectantului, până la admiterea de către Beneficiar a Recepției Finale pentru "Execuția autostrăzii Lugoj - Deva km 43+060 - km 52+880", în conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii.

Cum ziceam, durata contractului este de 87 luni, dar se poate prelungi.
- 1 luna de la data de incepere -> liste cantitati
- 3 luni de la data de incepere -> completare PT / DDE
- 9 luni de la data de incepere -> asistenta pentru pregatirea documentatiei tehnice si asistenta pentru licitatia de executie (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)
- 27 luni de la data de incepere -> asistenta tehnica pana la RTL (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)
- 87 luni de la data de incepere -> asistenta tehnica pana la RF (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)

Ieri a expirat termenul pentru depunerea ofertelor, si, surpriza, avem un singur ofertant, adica pe EUROCERAD.

Oare cat timp le-o lua sa evalueze singura oferta? :lol:

Dar oare indeplineste toate conditiile? Sau or gasi oare ceva nod in papura? ;)

Ionut

Deci Salini nu s-a băgat. Interesant. Ii doare la bască.

NGC

Salini ca Salini, dar nu s-au bagat nici SEARCH, LUCA WAY si CONSITRANS, si asta zice ceva.

Ionut

Consitrans este full. Nu ma asteptam sa oferteze. Probabil multi s-au gândit că e blat între CNAIR și Salini. Pe modelul Holdea. Și atunci au zis ca nu se merita. Plus ca e posibil sa fie de vină și prețul estimat.

NGC


TibiV

Sau este posibil ca Salini sa astepte dialogul competitiv pentru E2.
Acolo toti asii sunt in mana lor....
Iar valoarea este de zeci de ori mai mare.
Sa nu uitam ca pentru km 52+880 - km km 56+220 (nici macar trei kilometri si jumatate) costurile vor fi (probabil) cam cat pentru tot restul LD2...

Si s-ar putea sa profite din greu de faptul ca o a doua fazare ar putea sa NU fie acceptata de UE, si CNAIR este in criza de timp.
Adica ei sunt singurii care de fapt au un proiect gata, si pe care la o adica ar putea sa il termine pana in 2023 daca semneaza contractul anul asta...

Quote from: Ionut on January 29, 2019, 09:46:43 PM
De asemenea, tot eu (ca deh, cine altcineva) am intrebat daca dialogul competitiv este o procedura agreata de Comisia Europeana pentru decontare pe fonduri coeziune/fonduri europene (POIM). NU mi s-a raspuns, desi reprezentantul Comisiei/DG Regio era in sala.

Este posibil ca reprezentantul Comisiei/DG Regio sa nu fi vrut sa se anajeze in nici un fel...
Sa nu uitam ca pana la sfarsitul acestui vom avea o alta Comisie, alti comisari, posibil o alta filozofie...
Din pacate Corina Cretu nu va mai fi.

[off-topic]
Mi-e si groaza cand ma gandesc pe cine ar putea propune astia drept comisar din partea Romaniei... [/off-topic]

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: adrian rosca on January 29, 2019, 11:01:44 PM
Ce se intampla daca E2-ul nu se finalizeaza pana in 2023 si nu mai se accepta o a doua fazare? Parca se pierd banii pe intregul tronson Lugoj-Deva, nu doar pe lotul / sectiunea nefinalizat(a).

Declaratii oficiale AM POIM (Autoritatea de Management POIM, parte din MFE). Astazi, CM POIM.

AM POIM: Pozitia actuala a Comisiei Europene este ca daca LD2 S-E2 nu este gata pana in 2023, NU va mai fi acceptata inca o data la fazare pe "POIM 2" (urmatorul exercitiu financiar). NU a zis oficialul AM POIM daca se vor pierde banii DOAR pe tuneluri, pe LD2 SAU pe tot segmentul Lugoj-Deva, avand in vedere ca proiectul la Bruxelles este Lugoj-Deva, cap-coada. Dar cert, 99% sigur, este ca LD2 S-E2 nu va mai putea fi fazata.

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (Narcis Neaga). Astazi, CM POIM.

Neaga: Astazi se trimite in SICAP PiSi4.

Evident, e vorba doar de incarcarea documentatiei. Care urmeaza sa fie aprobata. De cine? Se pare ca tot ANAP. Cand? Cine stie?!

De ce tot ANAP? Pentru ca s-a gasit un artificiu legislativ/juridic. OUG 114 zice "proiectele pe fonduri UE le aproba AM". Dar PiSi nu are contract de finantare semnat. Deci, momentan, in conditiile actuale, finantarea este de la bugetul de stat. Deci posibil sa o aprobe tot ANAP.

E o bulibaseala. Cand l-am intrebat public pe Scarlat ce fac cu PiSi4, mi-a zis ca ei vor sa trimita documentatia pentru PiSi4 si la ANAP si la AM POIM/DGOIT. Sa aprobe cine-o vrea.

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (Narcis Neaga). Astazi, CM POIM.

Re-confirmare Neaga: imediat, in urmatoarele 2 saptamani, se trimite pe SICAP documentatia pentru PiSi 2 si PiSi 3, completare studii geotehnice. La fel, ca la toate celelalte licitatii, daca trimit ramane de vazut cine aproba documentatia (ANAP/AM).

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (Narcis Neaga). Astazi, CM POIM.

PiSi 1 si PiSi 5: in curand se anunta castigatorii. Nu s-a zis termen. Pare "iminent". Aici s-a mai inaintat in trecut termenul de martie.

voicul

Sa vedem cu ce bani o sa se faca PISI 1 si 5, tinand cont ca nu avem nici macar buget pe 2019.

Ei oricum cred ca spera la contestatii, adica vreo 6 luni cel putin amanare SI asta ar mai rezolva problema bugetului lipsa. (Pff - ce am spus. Dati cu minus daca vreti. Nu e speranta ce am scris aici, ci mai degraba o estimare de realitate).

Dar ar fi cazul dupa 100 de ani sa se faca acest pas necesar: declararea castigatorilor!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu cred ca e mai problema cu bugetul pentru Sibiu-Pitesti pe 2019 pentru ca:

1. Costurile vor fi minime pe 2019 pentru ca, chiar daca maine s-ar semna contractele, plati s-ar face doar pe proiectare si poate, poate, poate 3 lopeti pentru impresia artistica... POATE, teoretic! Deci presiune pe bugetul 2019 minima...

2. Este foarte mare presiune din societate si chiar intern din partea autoritatilor si din partea Comisiei Europene pentru absorbtie/plati/lucrari pe Sibiu-Pitesti. Deci asta ar fi, cel putin teoretic, ultimul proiect de infrastructura rutiera care sa sufere din punct de vedere financiar in 2019/in acest moment.