Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 31 Guests are viewing this topic.

adiarc

amaratul ala de contract de la Holdea cu un singur ofertant,ce mai ziceeee.?? :bash: :spam:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Adi, au fost 45 de zile de ploi, nu s-a putut evalua oferta, desemna castigatorul si apoi semna contractul. Din ce stiu eu, se tot cearta la faza de semnare a contractului. Mi s-a acrit cu astia.

adiarc

 :lol: sa trimita pe cineva sa le repare acoperișul.....ca ploua in birouri la cnair....dar nu cu apa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

#44853
S-au înecat în prostie de la atâta ploaie. Cică nu le-a plăcut celor din CNAIR că pe contractul de asociere al celor de la Comsa-Aldesa-ELECTROMONTAJ S.A. apare Comsa sucursala România + Aldesa sucursala România + Electromontaj sucursala Timișoara. CNAIR prin geniile de la achiziții vor să apară acolo Comsa mama din Spania + Aldesa mama din Spania + Electromontaj central (deși până acum a mers cu filiale pe orice contract, e perfect legal, persoane juridice). Au venit săracii spanioli în România să semneze acte notariale, documente, birocrație etc, doar că a apărut problema cu Electromontajul. Că toate companiile discută direct cu regionalele, nu cu cei de la centru. Și cei de la centru (care cică sunt mai bolovani decât ăștia din CNAIR) au trimis Comsa la plimbare. Până la urmă înțeleg că s-a rezolvat și problema asta și acum contractul de asociere așteaptă de câteva zile la CNAIR, așa cum a solicitat CNAIR. Dar nu e grabă, sărbătorile sunt aproape, e vreme și în ianuarie.

NGC

Quote from: Ionut on December 13, 2018, 07:52:26 PM
Mi s-a acrit cu astia.

Ca sa fie clar cine sunt "astia", era vorba despre CNAIR.

Dar stati sa vedeti maine ca se poate si mai rau. :lol:

P.S. Nu am comentat nimic in ultima vreme in topicul A1 pentru ca sunt in urma cu vreo 40 de pagini. Ati fost prea harnici cu pozele. :D

marcelbanu

#44855
Am fost în seara asta la pasajul de la Bejan şi, cum am ajuns pe seară, nu am avut acces pe şantier...
Dar...

Azi dimineaţă s-a produs o alunecare minoră de teren chiar în zona pasajului Bejan
fapt ce a determinat o vizită a lui Umbrărescu în această după-amiază, pe la orele 17:00
eu ajungînd pe la 18:00 în zonă.
Nu am reuşit să văd alunecarea şi mai ales să o fotografiez, nefiind lumină suficientă s-o localizez şi s-o fotografiez.
Nu fotografiatul era problema ci localizarea în teren.

Ştirea am aflat-o din discuţii...
Nu scriu cu cine am discutat să nu creez necazuri...

La alunecarea dinspre Şoimuş se lucra, se turna beton...







Fotografiile sînt pe fugă...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

luc

Uau, asta da breaking news. Gravă alunecarea? Doar amănunte care nu divulga sursa?

GDPR

Wow, Neaga este calator in timp  :o :lol:

alinuttt

O nouă zonă cu probleme semnalată. Orice alunecare petrecută în această iarnă e un semnal de alarmă. Să vedem în zilele următoare despre ce este vorba și cum evolueaza lucrurile.

adi

Si iar incepe panica...

La ce vibratii au fost in zona si la ce panta are dealul , ne asteptam la altceva?

danutzu_1069

Este un pic ciudat, zona Bejan, parte din deal, este predominant din stanca, care la partea superioara are strat de pamant.
Ma gandesc ca a fost doar desprindere de stanca...
Astept cu interes detalii..

Ionut

Si eu care speram sa ma plictisesc pe tema LD4 pana e gata. Uite ca nu ma plictisesc. Marcel, poate reusesti azi sa mai dai o fuga. Dau eu crema de ghete, ceaiul si recunostinta.

pasadia

Marcel a subliniar cuvantul minora. Dar totodata a zis ca asta ar fi "cauzat" o vizita a lui Umbrarescu. Asa ca intreb si ei pe voi, cei care ati intrat mai des in contact cu UMB: cat de des vine EL in santier? Pentru ce tip de probleme, cat timp petrece pe acolo? Cum vi-l descriu oamenii lui?

ciprebbe

Vine des, cand vrea si te astepti mai putin. Nu vine doar ca a aparut o problema. Nimeni nu stie cand apare, la Gilau ii suna din elicopter sa vina dupa el pe deal in 10 min. Probabil asa face si la Deva.
Ca idee face foarte des vizite pe santiere si e discret.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

thinker

Acel deal de gresie sau alte roci foarte stabile conform SF...e de fapt sita... da... sita e un termen uman si tehnic potrivit...
Plus portiunea cu alunecarea care are o alta topologie, compusa din roci de mari dimensiuni dar care sunt rotite, rasturnate, agregate cu pietris si pamant. Pana acum au alunecat pietrisul, bolovanii mici si pamanatul. Sunt multe locuri pe unde apare apa mici izvoare chiar acolo unde excavatoarele frezeaza aproape la verticala.
- ar trebui sapat probabil pe toata lungimea dealului si facute inca una sau doua terase suplimentare, scazuta distanta intre terase, plus un sistem generos de drenare acolo sus pe deal si impadurire

Cine oare trebuia sa exproprieze suplimentar, sa constate prin comparatie cu situatia actuala ca SF a fost gresit, ca trebuie suplimentari ...etc? Evident partenerul serios CNAIR. Nu stiu daca constructorul in momentul in care a licitat a asumat orice risc, inclusiv ca dealul e cu probleme asa de mari...foarte diferit de documentatia avuta. Cred ca e clar ca aceste probleme suplimentare impiedica finalizarea si "buna practica" din minister si companie nu ajuta de loc.

Oricum aceasta portiune ar trebui sa fie o lectie in perspectiva PiSi.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.