Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 82 Guests are viewing this topic.

paulmare

ce echilibristica face excavatorul dinspre pompa de beton - daca ar descarca direct spre terasa de jos nu raza de jos a celuilalt excavator, s-ar dezechibra

foarte frumoasa filmare alinc - multumim

boer_escu

Stirea despre dezbaterea publica organizata la Primaria Sibiu referitoare la impactul asupra mediului a autostrazii Sibiu-Pitesti. O posibila cauza pentru faptul ca au fost doar 2 participanti este ca intervalul orar a coincis cu protestul aniversar de 1 an al 'Va vedem' din Sibiu....

Concluzia oricum este: '"Nu știm când vom putea emite acest acord, depinde de cum evoluează mai departe discuțiile, de finalizarea procedurii", au arătat reprezentanții Agenției naționale de protecție a mediului.' Deci nu as crede ca poate fi realizabil anul acesta.

http://www.turnulsfatului.ro/2018/12/11/autostrada-sibiu-pitesti-dezbatere-publica-faza-pe-mediu-au-participat-doi-sibieni/


TibiV

Quote
Autostrada Sibiu – Pitești, dezbatere publică în faza "pe mediu". Au participat doi sibieni
Doi este numărul participanților la prima dezbatere publică a raportului privind impactul asupra mediului pe care îl va avea viitoarea autostradă Sibiu – Pitești.

Pariem că dacă vine un ONG ecologist care țipă (dupa ce incepe lucrarea) ca sunt asasinate 7 "șocâte maro cu dungă albă pe lăbuța stângă", se vor gasi 200 de sibieni sa iasă la protest?!...
>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Ca dupa fiecare filmare (+1):
1. Cat mai e de facut la dealul asta.
2. Zidul ala ... adica e mai bine decat nimic, dar numai incredere nu inspira. Mie imi pare ca o alunecare fie poate sa il sara, fie il ia cu tot.


danutzu_1069

Depinde cat material, care poate sa alunece, este in spatele zidului...
Zidul la randul lui, cred, ca va fi ancorant in stanca, si cred ca este cu armatura continua, desi este facut "din bucati"
Treaba este clara, a fost alunecare controlata (sa-i zicem asa) pentru a prelua cat mai mult material. Si pot sa pun pariu ca toata zona asta a faliei va fi umpluta cu gabioane, de jos pana sus...
Precedente sunt...
Btw, lasati ineptiile cu... "mai sunt  2 - 3 luni de munca..." si mai vorbim peste un an!
Iar la pasaj Bejan nu este asfalt deloc, doar hidroizolatia.

perfidus

^^ Ba eu zic ca e asfalt pe pasaj Bejan, se vad resturile negre de asfalt ramase de la finisor imprastiate langa culee.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danutzu_1069

Eu m-am vizonat la tv, pe rezolutie maxima, ai zic ca se vad "dungile" de la hidroizolatia de pe ambele fire ale pasajului. Ce vezi tu la culeei, este material adăugat ca sa faca rampa de acces...

horatiu.cosma


perfidus

In data de 5 decembrie arata asa, se asternuse asfalt si se compacta sensul spre Soimus.



Acum e facut si celalalt sens. Au avut un finisor mic, se vede in fundal in prima poza, de aceea se vad fasiile de asfalt.



Cu multumiri @AlinC si @marcelbanu  :cheers:
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danutzu_1069

Ok, atunci se explica de ce se vad fâșii... Asta m-a indus in eroare...

TibiV

Doar eu am observat "terasa"?....

Adica asta...

Sau din alta perspectiva


Iar camioanele UMB duc materialul intr-o directia ciudata....




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Este terasat asa tocmai pentru a face loc gabioanelor...

rocklee

Se va reface terasele exact Cum au fost înaintate.

gdaniel

^^^ Camioanele duc materialul din alunecare la excavatorul care il pune dupa zidul din vestul alunecarii (umplutura intre zid si panta dealului).
Vad in partea de est a alunecarii ca dupa ce se face compactarea materialului intre zid si panta, se monteaza ancorele.

voicul

O intrebare: de ce nu se mai ocupa UMB de terasamentul de jos de langa DN76?
As fi inclinat sa ma gandesc ca e prea rece, dar COMSA nu a a avut o problema sa lucreze la Ilia.