Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

pasadia

#44430
@voicul: de pe DN76. Ala de sub deal nu e DN7, ca daca blocai DN7 cu acele semafoare era bai mare.

Quest

AlinC ma alatur si eu aplauzelor ptr filmarea ta din 17.11 de la Lilieci :cheers:
UMB poate s-o puna cu brio in portofoliul de imagistica detaliata a lucrarilor complexe pe care le-au gestionat.

Rocklee ai facut tu asa o greseala sa promiti ca din 2019 nu mai faci deloc reportaje foto daca UMB nu termina tot LD4 anul asta ? :)
Common sense will get you far !

flashu74

#44432
Sunt onorat și încântat că în acest an, pe acest forum, am fost  alături de oameni pasionați de infrastructură. E clar că asta ne leagă. Se apropie momentul finalului de an, al numărătorii kilometrilor de A și evident al frustrărilor. Pentru noi toți, sunt convins de asta. Dar nu e vina noastră a celor de aici. Vina noastră este aceea că am sperat. Chiar dacă unii dintre noi, mai raționali, nu au crezut în finalizarea LD4, au fost și unii mai pasionali, care au crezut din tot sufletul. Pentru aceia dezamăgirea sigur este și mai mare. Unul dintre aceștia, sunt convins că știți toți, este Rocklee.
Cât despre reportaje în 2019 pe LD4, cred că  totul se rezumă de acum la acest deal. În rest e cam gata. Probabil caută o nouă lucrare. 
Eu personal am avut senzația că ceva a frânt  ritmul de lucru al UMB undeva în vară.

flashu74

Cam așa arată lucrarea de la deal.



Și pentru o comparație, filmarea din urmă cu o lună.


flashu74

#44434
Și aici un video cu urcarea pe A, spre Sibiu, din nodul Șoimuș, venind dinspre Brad. Este filmat duminică. Am prins vineri 16.11 blocajul perfect la nod.


paulmare

foarte reusita filmarea lui Alin
La lilieci - pe jumatate de lungime cu exceptia alunecarii e facut zidul de sprijin spre deal, mai au de excavat in partea aceea mai dura inspre bejan - acolo oare mai fac zid ? daca e roca asa de tare ca trebuie sfarmata cu freza? daca da atunci mai au de forat coloanele etc o gramada de lucru

La gabioane - a ramas neinceputa doar partea pe unde au drumul tehnologic la capete se vad ochiometric cam 3-4 inaltimi ale portocaliilor deci 6-7 metri sa zic
Daca reusesc sa se mute cu drumul tehnologic pe bucata de autostrada construita poate prind viteza - acuma cand te uiti acolo si vezi 22 de basculante la gramada parca esti intr-o intresectie din bucuresti
Cu zgura armata - ar merge mai repede daca ar avea drum tehnologic pe sensul pe care excaveaza acuma - ar descarca de sus si jos doar ar pune grila si ar fi loc pentru greder si compactoare sa faca straturle

ar fi interesant daca reusiti sa pozati unde sunt casiurile construite de la vaile de pe culmea dealului - in ce evacuaza apa ? au construit deja ceva ?
Oricum bucata asta de autostrada - ar merita un episod in How do they build it :)

paulmare

si in videoul lui flashu- se vad basculantele umb in coloana de pe dn stand la pilotii cu palete care inchid sensurile de mers
Acum daca se muta cu drumul tehnologic sus - poate prind iarasi viteza

voicul

^Nu cred ca s-au redus motoarele, ci mai degraba a fost schimbata perceptia noastra.

Cand era dealul si alte sectiuni, se faceau alte sectiuni (progres major) si mergea si ceva la deal.
Acum ca avem doar dealul, merge si el, dar se vede foarte clar ca e mult de munca. Tot restul fiind terminat nu mai ai de sa zici: s-a terminat sectiune asta, deci se apropie de final.

Atat se poate face la sectiunea asta, asta este ritmul.

pasadia

La excavare (si ridicare grinzi) se vad rezultatele imediat, la armarea zgurii e ceva mai complicat. Plus ca si UMB-ul cred ca si-a facut un program care tine cont de perioadele climaterice, lasand anumite lucrari pentru cand va fi cald din nou.

zuma80

Eu vad o evolutie buna in clipurile lui @Flashu.
Pe anumite zone nu exista terasamentul deloc iar acum e destul de sus.
In acest timp ei au avut nodul Soimus unde s-au "luptat" cu termenele si au continuat lucrarea spre Bejan.
Pentru A6!


Ionut

Țineți cont ca pe temperatura scăzută lucrările la terasamente sunt ingreunate sau chiar stopate pentru că materialele de umplutura nu pot fi compactate corespunzător.

elphax

exact cum ziceam acum cateva zile - nu sunt sageti pe asfalt pe breteaua dubla, doar una la intrarea din giratoriu.
au compensat lipsa sagetilor cu jaloanele alea de plastic colorate puse pe linia continua

ciprebbe

E clar si se confirma ca pot avansa pe luna cu maxim 3m de terasament pe verticala. Or fi 6-7m in unele zone dar inca este mult pana sus si a venit iarna.
Eu sunt multumit daca ii vad la straturile rutiere pe la 1mai2019.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Ciprebbe vor putea mult mai mult - cand vor putea face drum tehnologic pe portiunea care se excaveaza acuma si vor folosi autostrada ca drum tehnologic - acuma e clar bottleneckul lor acolo -sa transporte zgura din depozit in partea unde se fac straturile
Anul asta clar nu mai fac mare branza, la terasamente deja e prea mare umezeala si prea rece, dar acolo la excavat partea de piatra, si la pilotii forati pentru zid (daca va fi zid pe toata lungimea) pot lucra peste iarna, si sa faca sensul care e excavat
si la primavara deja se pot organiza altfel si lucra mult mai repede