Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#44460
,,Păpărugă, rugă,
Ia ieși de ne udă,
C-o găleată de-apă
Păstă lumea toată...

Ploaie, Doamne, ploaie,
Locu' să să-nmoaie.
Ploaie, Doamne, ploaie,
Locu' să să-nmoaie"...
Phoenix

Fotografii de la capătul pasajului Bejan...




Am făcut această fotografie să se vadă clar că plouă...
:D :D :D














Uite că și la UMB sînt mașini cu gume albe...











Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44461
,,Păpărugă, rugă,
Ia ieși de ne udă,
C-o găleată de-apă
Păstă lumea toată...

Ploaie, Doamne, ploaie,
Locu' să să-nmoaie.
Ploaie, Doamne, ploaie,
Locu' să să-nmoaie"...
Phoenix

Fotografii de la capătul pasajului Bejan...

































Dacă cumva observați puncte neclare în unele fotografii,
cauza este vîntul destul de puternic cam din toate direcțiile și ploaia destul de sîcîitoare,
oricum aș fi vrut, tot îmi trîntea cîte doi - trei stropi de apă pe obiectiv !

Am uitat să scriu data...
20 noiembrie 2018, primul cadru la ora 12:19 iar ultimul la 14:06, cel cu masa !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

danutzu_1069

@paulmare, ala e buldozer care are latimea la senile undeva spre 2.5m iar la lama spre 3 m. Parca aa zic ca are senile de 600mm...

paulmare

ok 250 cm latimea senilei
oricum asa ochiometric cate ar intra ? nu va fi jumatate de profil (tot sensul spre soimus) pe terasament deci mai au de sapat pe partea care va ramane pe roca autohtona, care in bucatica asta de poza va fi mult mai lata decat partea pe terasament


danutzu_1069

Fundatia autostrazii, pe toata latimea ei, va fi din materiale clasice... Asezate pe roca actuala, acolo unde se nimereste si pe pamantul armat...
Senzatia mea este ca va fi un strat de pamant armat (de o grosime ee xx m) pe toata latimea autostrazi...dupa care urmeaza balastul, etc....
N-o sa vezi balast pus direct pe roca si alaturi pe pământ armat...


marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

panda_no 5

#44467
Marcelbanu - INCREDIBILE FOTOGRAFII,
Ne redau in amanunt ca este o lucrare serioasa si grea , noroc cu un constructor dotat cu tot felul de masini si echipamente si cu oameni seriosi.
Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi lucrat , sa zicem Aktor, pe un asemenea tronson.
Zic Aktor pt ca am vazut cat de neputinciosi au fost pe enormul tronson de 3 km de la intrarea in Bucuresti.
Fara utilaje, fara oameni si mai ales fara un management de proiect.

Felicitari!!

UMB dupa parerea mea a avut cele mai grele lucrari pe tronsoanele de A construite in Romania in ultimii ani.

alecu26

Nu-mi place hidroizolatia aia lasata neprotejata...si mai ales si masini urcate pe ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marcelbanu

Astăzi doar drona a fost mai sus ca mine pe șantier !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

zuma80

Din cate inteleg Marcelbanu iese in fata cu postarea fotografiilor, iar Alin vine din umbra cu filmarile, si mai inteleg ca Rocklee este prezent permanent in echipa.
Acum ceva saptamani cand Marcelbanu a postat primul fotoreportaj dupa o perioada mai lunga si a incheiat cu un "...pana la urmatorul fotoreportaj de peste o luna...", am avut o tresarire, "cum adica peste o luna" dar pana acum primeam, daca nu zilnic, macar la doua zile fotoreportaje de la Rocklee, si nu numai.
Dar vad ca usor, usor a fost calauzit in acest santier, incat a devenit o usoara "dependenta" o fuga pe acolo sa vedem ce s-a mai intamplat.
Acesta este farmecul cred, si pentru ca urmeaza o perioada lunga de pauza in care o sa ne lipseasca vestile, tin sa va multumesc pentru tot ce faceti!
:gj:
Pentru A6!

horatiu.cosma

Foarte faine pozele și filmările  ;)!

Profit de filmarea lui AlinC și pun niște screenshot-uri pe care am desenat cu roșu limita dinspre deal a autostrăzii. Cercurile portocalii sunt zonele unde mai au de săpat. Ar mai fi porțiuni mărunte, de unde trebuie să curețe pământul sau să profileze definitiv dealul, dar sunt nesemnificative.










cassyo

Quote from: marcelbanu on November 20, 2018, 05:29:34 PM






Coroana asta are  aproape tot atatea capete hidraulice cate raze are filtrul tau stea de la pozele nocturne. Poate o idee pentru viitor ?
Calatorului ii sade bine cu drumul

danutzu_1069

Mda, inca un set de poze care ne incanta ochiul. Prin detalii nevazute pana acum...
Plasa Maccaferri, cei mai buni de pe piata, cred ca si gabioanele de langa pod-pasaj Bejan tot de la ei sunt, dar si plasa V pentru terasamentul armat tot de la ei sunt...
Atasamente de lucru de gnul ciocan hidrulic sau freza, sau cupa de concasat, numai la Liebherr am vazut... Restul excavatoarelor sunt "firave"
Apropo, unde lucreaza cu freza, acoo este.... la final...
A, si au inceput sa faca rigole de scurgere.... Sus de tot..

paulmare

excelente poze si filmare
^Danutzu eu ziceam de ce trebuie sa mai faca pana ajung la momentul in care vor construi "clasic" - adica sa termine zidul de gabioane, umplutura de zgura armata, sa nu mai fie roca de excavat si ziduri de sprijin de ridicat, si sa aiba o platforma orizontala pe care sa construiasca "clasic" autostrada

^Alunecarea - se vede ca au indepartat mult din ea, acuma excavatorul era intr-o pozitie sigura in soatele zidului, si de jos incarca nisipul si il indeparteaza

Eu ma mir de ce au inceput cu pamantul armat inainte de a termina cu excavatiile, si de a termina de indepartat roca pe care nu se poate construi si s-au ingramadit acolo
Cand era totul "curat" puteau face o ridicare cu topografii de santier a partii ramase din versant, si calculau la marele fix ce volum de zgura armata au intre zidul de gabioane si roca si cele doua suprafete orizontale si isi dimensionau efortul exact
asa tare s-au chinuit in spatiul acela mic si cu accesul chinuit spre dn76 si cu incarcatoarele si basculantele care sa evacueze materialul de la sapatura din deal care nu aveau ce cauta acolo, mai au acuma de protejat peste iarna terasamentul 
Si explicatia logica pentru mine, pentru cele de mai sus, e ca si umb a crezut ca va termina lucrand in paralel cu excavarea versantului la terasamentul de zgura armata - din pacate nu le-a iesit
Desi mult nu mai e de excavat - cu frezele acelea montate pe excavator mi se pare ca fasoneaza roca tare, sa ii dea forma taluzului, de sapat asa cum a pus Horatiu - ochiometric nu mai e asa de mult
Si in primavara daca termina iarna asta cu sapaturile si evacuatul si termina de fasonat peretii de roca, vor ramane doar cei care lucreaza la terasamente si atunci vor avea loc sa se organizeze si desfasoare mai bine - se vad frumos in videoul lui alinc in spatele zidului doua echipe fiecare cu greder buldozer si doua compactoare grele, nu ai unde sa mai arunci un ac acolo