Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 54 Guests are viewing this topic.

pasadia

1500 doar, si mai putine poze.

Dar uite, nu remarcasem ca horatiu e atat de optimist. Surpins putin de acest lucru. ;)

paulmare

Tudor e un utilaj minier in poza, scula de lucru e un burghiu care face gauri in piatra unde in cazuri "normale" (minerit si tunele) se introduc explozibilii, ei o folosesc sa faca gauri pentru plasele de ancorare, motorul hidraulic care roteste burghiul si pistonul care il impinge sunt la capatul unui sistem cu brate care ii permite sa pozitioneze burghiul unde trebuie in timp ce masina sta pe berma
In spatii inchise e obligatoriu sa foloseasca apa ca sa nu se imbolnaveasca operatorii de silicoza - cred ca asta a creat confuzia cu apa din crapaturile orizonturilor de gresie care se prelingea pe taluzurile sapate de umb

Mai este un utilaj folosit de obicei in tunele sau minerit, freza aceea cu care sparg piatra, in spatii inguste e montata de obicei la capatul unui brat telescopic, UMB le foloseste pe excavator ca e loc destul au cerul desupra sus pe terasa

foarte mult au inca de lucru, mie mi se pare relevanta una din capturile aeriene cu o coada de 12 basculante si front de lucru avea doar un singur incarcator cu cupa, cred ca sunt in aer cu costuril
O mica armata - 800 de oameni sa ii cazezi sa ii transporti sa ii hranesti regulat sa te asiguri ca au apa ca sunt sanatosi etc

La fisura - tot nu mi-e clar ce vor sa faca - indeparteaza material de la baza cu 2 excavatoare - ce asteapta sa se intample ?


alin_simeriaveche

Na roocklee, daca taceai filozof ramaneai. Adio reportaje :(  :)

dr4qul4

Le pune pe fb si ne da voie sa le postam aici :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

^ Termenii sunt cu totul altii. Citatul exact din rocklee este ca nu mai face reportaje deloc in 2019, nu ca nu mai posteaza aici (sau altundeva)... Am incurcat-o!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

Quote from: TibiV on November 18, 2018, 12:11:28 AM
Nu m-as fi gandit niciodata ca un singur deal poate sa aiba o structura atat de eterogena pe doar 1 km...

Si mai si din punctul asta de vedere este dealul de la Alba Nord a lui Pizzaroti. Doar culori, culori, intercalate si valurile in toate culorile. Si totusi dealul rezista. Sa vedem cat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Iarna/primavara vor fi probabil revelatoare din acest punct de vedere...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Pai la reportaje nu este si marcelbanu? Sau falshu74...
Iar la fisura/falie, microfalie, cred ca isi cauta capetele de la pilotii forati... O sa îndepărteze material pana ii gasesc....

thinker

#44423
o sa caute ceva, au de lucru ca tot vine de sus...  si cand o sa gaseasca o sa fie greu sa lucreze acolo

O modalitate at fi sa bata palplanse mai sus de piloti si apoi sa ii caute, ...dar greu si cu masina de batut palplanse pe acolo
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

marcelbanu

Imagini din fugă !
19 noiembrie 2018, pe la orele 14:30...
Capăt pasaj Bejan spre Ilia...
Ușo-ușor s-a ajuns la nivel...









Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

paulmare

ma rog doar ne dam noi cu parerea - umb are o carota pe planul faliei/microfaliei etc ce-o fi acolo, arhiva forumului a pastrat poza cu foreza de sondaj cocotata sus pe deal, la studiul acela noi nu avem acces din pacate, asa ca doar ne dam cu parerea si trebuie sa ii credem ca "rezolva" cu solutia lor, or fi gasit culcusul peste care a alunecat stiva aia de roci din deal cine stie

^au spus ca pilotii nu s-au miscat la alunecare - nu cred ca erau ingropati si au facut cine stie ce chestie SF cu geotehnica sa poata spune ca sunt tot acolo,
in plus marcel banu a pozat un excavator cu dispozitivul de spart betonul din capete carandu-l in pozitia de lucru dupa alunecare, asa ca poate nu au fost ingropati 



paulmare

Aici e o captura din videoul lui AlinC




Powered by API/PUM imgur uploader

caminul acela de canalizare sau subtraversarea DN-ului inspre Mures - existau inainte de a incepe santierul ?

Sa gasesti atatea chestii in "sectiunea"dealului - si falia sau microfalia ce-o fi acolo, era foarte de asteptat, ghinionul aici a fost probabil ca dealul liliecilor nu a continut nici o materie prima care sa fi fost considerata utila, altfel ar fi fost cartat pe vremea lui cioasca de catre geologi care stiau ce sa caute nu doar din google earth 
Ca sunt multe straturi nu e problema, doar sa nu se miste 


danutzu_1069

Da, caminul ala exista, cred ca din totdeauna... adica de cand s-a facut dn-ul

voicul

Odata ce la Bejan se ajunge la nivel, oare o sa retraga semafoarele de pe DN7?

Oare a pus cineva pe maps nodul Soimus? Vad ca pe Waze e deja.

thinker

#44429
@voicul
ca sa se retraga de pe DN trebuie sa ajunga la cota spre statia de asfalt, marcelbanu zice ca sunt aproape acolo, si sa creeze acces dinspre zidul armat de pamant, acum nu au inca, poate indirect sa aiba cumva, dar sa lucreze acolo 800 de oameni cu utilaje le trebuie mai multe locuri de acces sau unul mai larg.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.