Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Mie mi se pare ca inainteaza putin cate putin de la V la E, asa cum spunea thinker, sa previna o alunecare masiva

zuma80

Eu cred ca nu astepta nimic, e sinucigas sa pui oamenii sub acea alunecare, astfel construiesc zidul din ambele parti usor sa nu provoace o tragedie.
Nota 10 tuturor celor care au adus vesti frumoase de pe ambele loturi.
Si eu speram la o varianta de dare in functiune a autostrazii, fara deal, cu o bretea intoarsa precum cea de pe A10 in dreptul CiC-ului, dar in momentul asta imi este clar, din acea parte UMB o sa aiba accesul principal dupa ce terasamentul o sa capete inaltime.
Frumos sa vezi ca in urma cu 2 zile acel contrafort al peretelui dinspre Bejan avea armatura de ceva vreme montata, ieri sa-l vezi cofrat iar azi deja betonul. Felicitari UMBdar si Comsa pentru implicare!
Pentru A6!

simotm

Quote from: marcelbanu on November 13, 2018, 10:38:52 AM
Radio România, anunța ieri dimineață, amînarea pe data de 29 noimebrie, dar...
Știre pe surse: redeschiderea conexiunii Șoimuș, 23 noimebrie 2018.
Da' să nu mai ziceți la nimeni !
Referitor la re-deschiderea traficului complet prin nodul Soimus, nu s-ar putea da drumul la urcarea pe autostrada, urmand ca in 10zile sa se deschida si celalalt sens(iesirea)? Asa s-ar mai scoate din traficul din Deva, unde, ca sa citez pe cineva din zona" trebuie sa pleci cu 1 zi inainte daca vrei sa ajungi din centru pana la gara :) "

marcelbanu

#44253
Așa arată locul pe unde zice colegul simotm că ar fi trebuit făcută urcarea provizorie pe autostradă la Șoimuș.
Deci nu !

7 noimebrie 2018



12 noiembrie 2018




Bănuiesc că urcarea se va face pe lîngă CIC Șoimuș și pe pasaj...

Indicatoru' (12 noimebrie 2018)...


Breteaua (12 noimebrie 2018)...


Ieșirea (07 noiembrie 2018)...


Și finalizarea în perspectivă, plan general (12 noimebrie 2018)...


Planurile sînt făcute, relizarea în teren la fel...
Ce ne mai cramponăm acum pentru încă o săptămînă ?
Principalul e că se trage tare !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

wifi

Era buna ca definitiva, nu numai provizorie. Cei ce parcurg traseul directia Deva -> Simeria, ar fi luat in sensul giratoriu prima iesire, asa cu solutia pe dupa CIC se va face aproape o tura completa. La o lucrare de asa o anvergura, breteaua aia era peanuts. Strabag se pare ca a si prevazut-o, nu degeaba este acolo asa de lat. Dar este asa cum este si discutiile astea sunt de prisos, la fel ca si alte alternative.

thinker

simotm e colega, ne bucuram sa fie printre noi :D

Si eu am pus aceasta problema, avantajul principal era ca fluxul de coborare de pe autostrada nu intersecta fluxul de urcare in giratoriu, cred ca vor fi ambuteiaje acolo care ar fi fost evitate.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

paulmare

Nu e contrafort - se vede foarte bine in pozele lui marcelbanu si rocklee, lucreaza separat cei doi pereti perpendiculari
Eu unul sincer nu inteleg de ce i-au facut asa :)

zuma80

Da, nu este contrafort al peretelui de BA care este ancorat in deal, ci doar un perete de inchidere al terasamentului, si poate in mica masura un contrafort al terasamentului.
Merci Paul de atentionare!
Pentru A6!

elphax

din ca vad eu mai este ceva de lucru:
- strat de uzura pe breteaua de coborare
- marcaje pe toate portiunile noi care vor intra in trafic
- elementele de protectie la breteaua de coborare
- parapeti si elemente de protectie intre sensuri de la breteaua de urcare pana la cea de coborare
- montarea elementelor de utilitati, in special iluminare
- inchiderea definitiva unde era fosta bretea de urcare
- inchiderea temporara pe continuarea autostrazii

plus chestii care nu se vad asa bine

Ionut

In cazul in care ati ratat pozitia API de aseara, for the record.




API pe Facebook

După doi ani de promisiuni fanteziste, manipulare și minciuni, avem în sfârșit primul termen realist pentru finalizarea lotului 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva înaintat public chiar de către constructor (UMB): august 2019.

De fiecare dată am combătut cu tărie toate manipulările oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România. Aici găsiți o istorie a lor: http://bit.ly/2PSJB2p.

Anul acesta nu a rămas mai prejos: șefii CNAIR și miniștrii Transporturilor au declarat în nenumărate rânduri că lucrările vor fi gata în 2018 și vom circula pe cei 22,14 km ai tronsonului.

Iată că, în cele din urmă, ni se dă dreptate încă o dată, dacă mai era nevoie. Încă din 18.12.2017 (vezi tabelul din acest comunicat: http://bit.ly/2NCKB5C) estimam că sectorul de autostradă va fi inaugurat spre finalul trimestrului II 2019! În ciuda criticilor gratuite care ni se aduc, în decembrie 2017 eram chiar optimiști!

Solicităm autorităților din CNAIR și MT mai multă responsabilitate și mai puține minciuni și dezinformări și sperăm că, măcar acum, vor pune capăt circului mediatic cu promisiuni fără acoperire legate de lotul Ilia-Deva.

Chiar ieri, un coleg de-al nostru a fost din nou pe șantier și a surprins zeci de fotografii excelente care descriu lucrările în zona Șoimuș (deal și nod rutier). Pe forum le găsiți pe toate: http://bit.ly/2JZGqRh.

simotm

#44260
^^
Cand spuneam urcarea pe autostrada , ma refeream la cea definitiva (pe langa CIC), in niciun caz la ceva provizoriu...
Daca se poate deschide mai repede, eu cred ca, conteaza si 1 zi (fara timp pierdut in trafic, poluare in orase, accidente etc).

TibiV

Quote from: marcelbanu on November 14, 2018, 07:31:02 AM
7 noimebrie 2018


Nu vi se pare ca seamana cu asta?


Practic, racordarea s-a facut cu un decalaj de vreo 3 metri spre dreapta (spre nord)...
Stie cineva de ce?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

O să facă acolo parcare de amplasat radarul :-D

Europiu

^^ Nu. Bucata existenta era deja mai "cracanata" decat normal (se vede pe satelit).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Defineste "normal"...

Prin mutarea "punctului de racordare" spre dreapta (nord), raza curbei dintre culeea viaductului si punctul respectiv a fost micsorata (deci avem o curba mai stransa fata de cea care s-ar fi putut realiza daca parapetele nou s-ar fi imbinat "la linie" cu cel vechi).
De ce or fi ales solutia asta?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)