Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 59 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^
Probabil ca să se depărteze de Mureș și să nu demoleze ștrandul Șoimuș.

marcelbanu

#44266
Ce se vede în imagine este ce a rămas din vechea posibilă variantă de conectare la autostradă...
Am circulat mult prin acea zonă, bănuiesc că proiectul așa a fost, racordarea la autostradă să se fi făcut pe acolo...
Între timp, proiectul s-a modificat, cioata a rămas și așa va rămîne,
racordul la autostradă făcîndu-se pe lîngă CIC în varianta actuală.

Oricum, distanța spre Sibiu s-a mărit cu 3 kilometri.
La ieșirea din giratoriul de la Șoimuș era placă ,,Sibiu 117km".
Acum e ,,Sibiu 120km"...  :D

@horatiu.cosma
Am vrut să fotografiez rămășițele pămîntești ale ștrandului Șoimuș...
Dar am evitat !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

TibiV

#44267
^^
Strandul Soimus este pe partea opusa fata de DN76... Strandul este mai degraba langa CIC...
Iar aia 3 metri de departare suplimentara fata de Mures ar fi fost de inteles la barajul Mintia, nu aici...

Dar deh, chestia asta va intra probabil in capitolul "enigmele istoriei"...
La fel ca proiectul tehnic al autostrazii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Spunea cineva ca la momentul finalizarii proiectului lotului Simeria-Deva ca si continuare era in plan ceva ca un giratoriu suspendat peste autostrada in locul actualului pasaj al nodului Soimus. De aceea e posibil ca prin stanga (cum privesti spre Mintia) sa fi fost prevazuta bretea de urcare pe autostrada iar capatul lotului era mai evazat. My two cents. Bine ar fi sa se deschida pe 23.11, dar cu ceata asta in fiecare zi mai stii...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

DRDP Timișoara pe Facebook:

Se prelungește restricția de circulație pe #A1, între Șoimuș și Simeria!
Antreprenorul Asocierea Tehnostrade SRL - Spedition UMB SRL a solicitat prelungirea închiderii circulației pe tronsonul de autostrada A1, între km 353+660 și km 368+650, cuprins între nodul rutier Deva și nodul rutier Simeria și devierea traficului pe DN 7, pe segmentul Simeria – Deva, în perioada 16.11.2018 - 29.11.2018.

Având în vedere faptul că execuția lucrărilor necesare realizării conexiunii între sectorul de autostradă Deva – Orăștie (aflat sub trafic) cu lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva (în execuție) se află într-un stadiu avansat, antreprenorul depune eforturi în vederea deschiderii traficului pe tronsonul de autostradă menționat în cel mai scurt timp posibil.

Europiu

Quote from: TibiV on November 14, 2018, 01:19:14 PM
Defineste "normal"...
Prin "normal" m-am referit la separarea dintre cele doua sensuri. Cum ziceam, se vede pe imaginea din satelit ca, pe ultimii zeci de metri cele doua sensuri se "cracesc" un pic, iar terasamentul are un fel de "galma".
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

^^
Se vede că au început să traseze marcajele în video-ul pus de DRDP Timișoara. Probabil vor reuși să dea drumul la trafic mai repede de 29 noiembrie, dacă se mișcă rapid și cu hârțoagele. Ionuț, când ziceai că te mai vezi cu Șerbănescu  :lol:?

elphax

TibiV - iti amintesti ca pe varianta veche provizorie breteaua dadea fix pe benzile de circulatie si ingustata sa intri pe banda 1 dar de fapt era mult loc in dreapta lasat pentru bretea normala de urcare, in oglinda cu cea de coborare care s-a modificat acum

Nu stiu de ce au facut asa, cine si de ce a decis asta acum multi ani ( pe atunci nu eram activ pe forum :) ) Traseul LD4 era deja proiectat cand s-a construit ? Pe atunci parea ca autostrada continua drept. Asa imi parea mie ca si sofer cand ajungeam la Soimus, nu intelegeam cum se va continua, impresia mea era ca autostrada va fi pe deasupre podului - e clar ca acum e curba mai mare si traseul nu se suprapune cu podul DN . De asta au si refacut complet breteaua de coborare, pentru ca marind curba trebuia mutata mai la deal cu 1-2 metri/.

Poate era intr-adevar alta solutie de conectare cu bretea de intrare pe sub/deasupra autostrada, nu cu breteaua dublu sens pe dupa CIC. Oarecum e bine ca au facut in oglinda, mai bine sa ai terasamentul la latime mai mare decat mai mica, nu ?




Powered by API/PUM imgur uploader


germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Poate cea mai simpla varianta de bretea de urcare dinspre E79 (sensul giratoriu)pe A in directia Sibiu, ar fi fost asta. Dar, poate e mai interesant sa faci km de intortocheli cat mai complicate decat sa alegi varianta simpla si poate cu mult mai fiabila. E o parere, nu dati cu parul.

Europiu

E mult mai interesant, da! Ai ocazia sa admiri metropola Soimus in toata splendoarea ei...

S-a discutat de mii de ori, asta e! Raman la parerea ca nu atat mersul in plus e problema ci (i) conflictele si (ii) avem cele doua intrari pe autostrada in GURI SUCCESIVE de iesire din giratoriu.
Probabil ca nu va fi foarte mare traficul cand va fi totul gata dar s-ar putea sa fie "distractiv", atat cu asteptatul la giratoriu cat si cu intrarile gresite.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elphax

parea cea mai simpla varianta - daca inaltimea ar fi fost suficienta, daca era atfel culeea etc
pe de alta parte, poate ar fi fost prea jos si prea aproape de mal - totusi aceea este zona inundabila ...

problema cea mai mare e cu breteaua dubla, unde pot sa intre desteptii pe contrasens

GrmmrNzi

#44276
^
citiți SF-ul de pe LD, l-a postat cristi5 acum câteva săptămâni.

Inițial era altă soluție de conectare la autostrada deja proiectată (dar încă neîncepută, cred eu) - autostrada la nivel, DN 76 + giratoriu gigant deasupra. De acolo "pâlnia" menționată de Europiu. DIWI a propus nodul actual, printre altele ca să fie mai puțin deranj pe DN76.

@germanul2012: varianta ta nu merge ușor, pentru că pe sub viaduct trebuie asigurat gabaritul pe înălțime - adică ori viaductul prelungit și înălțat, ori.. nimic (pentru că breteaua nu poate fi coborâtă "în debleu" din motiv de luncă inundabilă). O propunere viabilă ar fi presupus subtraversarea autostrăzii mai aproape de pod, cu o serpentină dublă (ieșirea din giratoriu cu "dreapta" strâns, apoi schimbat în curbă strânsă la stânga). Dar cred că ieșea mai scump - breteaua dinpre CIC oricum trebuia construită, a fost mai simplu să fie "refolosită").

PS: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg219808#msg219808

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ieri si astazi am vorbit "grupa mare" cu Paul de la Romania Te Iubesc (Pro TV) despre LD3, LD4 si alte probleme si alunecari. :) Emisiunea am inteles ca va fi difuzata in curand, pe 25 noiembrie (nu cred ca vor amana). Am explicat foarte multe lucruri. Sper sa iasa cat mai bine.

prd.marius

#44279
Ati atins si subiectul Cunta - Saliste? Din ce in ce mai rau si pe acolo.