Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 43 Guests are viewing this topic.

Ionut


gruiarew

Quote from: Ionut on November 14, 2018, 02:43:10 PM

Se prelungește restricția de circulație pe #A1, între Șoimuș și Simeria!
în perioada 16.11.2018 - 29.11.2018.

Of şi cât am sperat să nu fi auzit bine...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

luc

Uite așa România va mai avea încă aprox 1.3 km de autostradă dați în folosință (e drept doar pe un sens).

cristi5

@simotm, de acord, daca exista cel putin o bretea pe care incap doua benzi de circulatie, si circulatia nu ar incurca santierul, as deschide traficul urgent.

Deja a murit un om pe DN7...

Ionut

Quote from: Ionut on November 14, 2018, 11:18:52 AM
API pe Facebook

După doi ani de promisiuni fanteziste, manipulare și minciuni, avem în sfârșit primul termen realist pentru finalizarea lotului 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva înaintat public chiar de către constructor (UMB): august 2019.

In urma pozitiei noastre, cei de la Hotnews au primit si o pozitie de la CNAIR. Se pare ca, in sfarsit, circul s-a terminat.




O nouă autostradă amânată: Lotul 4 A1 Lugoj - Deva ar putea fi gata abia vara viitoare

Cei 22 km de pe Lotul 4 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva ar putea fi terminați abia în vara lui 2019, după ce constructorul s-a lovit de o alunecare de teren în zona dealului Șoimuș, incident care a dus la necesitatea unor lucrări suplimentare. Inițial, autoritățile de la drumuri sperau ca Lotul 4, ajuns la un stadiu de 94%, să fie gata până la final de 2018. ,,Am discutat cu constructorul care ne-a transmis că va respecta termenul contractual care este luna august 2019, dar face toate eforturile să termine mai repede", au declarat pentru HotNews.ro reprezentanții Companiei de Drumuri. În același timp, constructoul a cerut CNAIR prelungirea măsurii de închidere a traficului pe tronsonul Deva - Simeria până pe 29 noiembrie pentru a putea conecta la rețea lotul aflat în construcție.

,,Anterior, constructorul ne-a dat asigurări că face tot posibilul să finalizeze lotul până la finalul acestui an, dar se pare că e mai greu decât și-au închipuit ei. Având în vedere volumul de muncă acolo, nici nu dorim să punem presiune pe constructor. Noi nu avem ce să le reproșăm, acolo constructorul are o mobilizare exemplară", a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, pentru HotNews.ro.

Hotnews.ro

whitedove

in sfarsit!!!! oare cat ii tine??? si-au dat seama ca nu pot fi penibili la nesfarsit????!!!!

paulmare



ce fac aici cele doua excavatoare in filmarea lui ascoro din 4 noiembrie ??

wifi

4 noiembrie a fost duminica, stau, sunt parcate. Parca a fost si o minivacanta inainte de data respectiva.

paulmare

da stau - dar sunt chiar pe marginea faliei
Mie mi se pare ca indeparteaza material din partea de jos - deci nu "au lasat-o" -


horatiu.cosma

Știe și UMB pârghiile contractuale de care se poate folosi pentru a împinge cât de mult termenul contractual, astfel încât să pună la adăpost contractul în caz că apar probleme care îi întârzie, cum e în cazul de față dealul de la Șoimuș. Știau că acolo va fi mai sensibil, că există riscul de a depăși termenul contractual de 2 ani pentru execuție a dealului după emiterea AC, așa că au împins cât de mult posibil blocajul cu relocarea stâlpilor de 400 de kV din zona Bretea Mureșană.

Tot trăgeam de ei în 2016 să găsim o soluție pentru blocajul ăsta al relocărilor și mi se părea foarte ciudată reacția lor: ba că se încearcă cu o derogare a spațiului minim dintre relocare și autostradă, ba că se modifică proiectul de relocare, ba că trebuie schimbată legea care statuează dreptul de uz și servitute. Soluția miraculoasă a unor exproprieri suplimentare minimale care au rezolvat toată problema a venit abia în 2017, când deja lucrau în forță la deal. AC pentru relocarea stâlpilor a venit doar pe final de 2017, câștigând astfel câteva luni bune la termenul contractual. Dacă ar fi rezolvat mai repede stâlpii, în 2019 ar fi fost în offside contractual.

E mai puțin important aspectul ăsta, ce e relevant e să continue să lucreze susținut, să rezolve alunecarea și să termine cât mai rapid posibil, eu sper la începutul verii înainte de perioada concediilor.

ciprebbe

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/1892734394168739/UzpfSTE1NTU3MDk0MzQ2ODkxMzA6MjE0MTcyMjE2Mjc1NDUxOA/

Se avanseaza bine la conexiune, nu cred ca va dura mult pana se va redeschide. In maxim 2-3 zile UMB poate termina ce a mai ramas acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Intre timp, am mai explicat una-alta despre LD4 si LD3 la Digi24. Probabil va iesi reportaj pe seara, posibil sa dea si in bucla. Sper sa iasa bine reportajul, sa il faca atent si cu detalii, am dat multe informatii/explicatii din istoria loturilor.

elphax

oare de ce au pus NJ pe dreapta bretelei de coborare la Soimus ? nu este temporar pentru ca panourile de protectie fonica sunt prinse direct pe NJ
era oare o solutie mai rapida pentru aceasta lucrare "urgenta" ?



Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

poate e mai ieftin fata de situatia parapet metalic plus inca o data protectie fonica. Asa e doi in una pe partea de jos.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.