Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

ovicor

^ In zone potential inundabile se practica fundatii mai inalte de diferite forme. Chiar si pe teren, fiecare "picior" al stalpului are o fundatie adecvata terenului, astfel incat metalul sa fie cat mai putin expus la apa/ zapada, drenaje,etc.

miahi

Quote from: runner on December 03, 2017, 10:43:13 AM
Excelente poze, Rocklee! Foarte relevante! Acum am inteles si eu cum se face relocarea stalpilor de inalta tensiune, cum se intind cablurile, etc. Desi marturisesc ca e prima data cand vad stalpi de inalta tensiune cu baza betonata.

Inainte de podul de la Giurgeni de peste Dunare sunt aproape identice fundatiile. Uite aici:

https://goo.gl/jHvkki

ciprinel

Felicitari rocklee. Iar te-ai noroit pentru incantarea ochiului nostru. Sa fii sanatos.
Revenind la UMB, e clar ca-si fac front de lucru pentru iarna. NU va fi ceva OAU, dar sigur in primavara altfel va fi situatia, decat ceea ce vedem acum in poze. Sigur terasamentul dintre pasajul unde se va devia DJ si statia de asfalt a UMB va fi ridicat la cota, se vor turna cred ca majoritatea santurilor de colectare apa, vor iesi din pamant pilonii de la viaductul lipsa, etc.

gdaniel

Ceva poze aparent de ieri de pe LD4, se pare ca toarna placa pe viaductul de la Soimus, sectiunea de deasupra DN76:

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1942940095966060

ciprinel

OUPS. A sosit si zapada-n zona. Nasol. Sa speram totusi ca nu vine-n forta si sa lase UMB-ul sa mai lucreze, ca mai au destul.

Vice33

UMB-iștii vor trebui în anumite condiții să o lase bine moale pe timpul iernii. Să nu uităm că în Ianuarie va veni măcar un ger, dacă nu și în Februarie. În Transilvania în zonele depresionare, intramontane când e să fie acel ger din Ianuarie sau chiar Februarie, ziua se ajung poate la maxim -7 -> -12 grade iar noaptea vor depăși lejer -20 de grade. Acum un an am avut la Brașov -29 de grade iar la Întorsura Buzăului au fost și -33!

În zona Deva este oarecum mai cald cu câteva grade în plus diferență față de depresiunea Brașovului, chiar și așa, la temperaturi de sub 0 grade, ce poti lucra ziua...? Norocul zonei ar fi că sunt mai multe zile cu temperaturi peste 0 grade decât în zonele depresionare.

Cu siguranță că vor fi și extreme, așa cum am avut și în anii anteriori când în februarie au fost în sud și 14 grade, să vedem ce iarnă vom avea și cât va mai putea să lucreze UMB-ul în condiții de iarnă.

Azi (5 Dec 2017) la Deva se întregistrau la ora 14:00, +2 grade. Cel mai cald se pare că ar fi la Filaret cu +7 grade.

nrb

Cred că nu avem bani cât ar putea lucra ei!

mastereve

Au turnat ciment si la -15 grade in Bucuresti la fundatia unei cladiri de birouri. Nu sunt specialist, dar cred ca solutii exista. Pe de alta parte, in ce priveste sapatul in deal, nu cred ca exista restrictii.

PS: avand in vedere ca este prima mea postare, as dori sa felicit membri acestei asociatii pentru efortul depus pentru informarea publicului cu privire la aceste proiecte importante. Multa bafta!


Sent from my iPhone using Tapatalk

flashu74

Da, se suprabetona pasajul de la Soimus. Cu predalele se apropiau de capatul dinspre autostrada. Se sapa la deal.Stalpii vechi de la Bejan au fost taiati si se intindeau firele la stalpii noi peste autostrada. Se lucra intens la pilonii pasaj2 lilieci. Concentrare mare era si la Mintia. Era un noroi subtire deoarece ningea usor si am adunat stropi pina in varful antenei.

Cuneo

OFICIAL: Când va fi finalizată autostrada Deva-Lugoj

Deputatul PNL, Florin Roman, a prezentat pe pagina sa de Facebook un document primit de la Ministerul Transporturilor ca răspuns la o interpelare privind stadiul construcției autostrăzilor din România.

Potrivit documentului, situația pe cele trei loturi ale autostrăzii Deva-Lugoj aflate în construcție se prezintă după cum urmează:

Lotul 2 (progres fizic 72%) – km 27+620 – km 43+060 Finalizat;

– km 43+060 – km 47+090 va fi gata în trimestrul II 2018;

– km 47+090 – km 56+220  va fi gata în trimestrul I 2020;

Lotul 3 – (progres fizic 78,83%) va fi gata în trimestrul IV 2018;

Lotul 4 – (progres fizic 66%) va fi gata în trimestrul II 2018.
http://hunedoaralibera.ro/oficial-cand-va-fi-finalizata-autostrada-deva-lugoj/

vancouver

Imposibil la tunele, am mai spus-o de n ori.

Asadar:
- lot 2 km 47 - 56 = tunele: cel mai devreme in 2023 (optimist), probabil in 2025 (realist), posibil in conditii nefaste si 2027 (pesimist, adica daca nu se invata nimic din greselile trecutului).
- lot 3 - trim. IV 2018 posibil (realist)
- lot 4 - (UMB) - optimist trim. IV 2018, realist trim. II-III 2019, pesimist trim. IV 2019.

Restul e gargara.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

Ce e amuzant e că lotul 3, deşi e mai avansat procentual ca lotul 4, apare în estimare că va fi terminat după . Potiunea, Umbrărix!

flashu74

Daca este finantare si nu se pun tot felul de piedici, lucrarile de pe lot 3 pot fi terminate intr-un timp destul de scurt. Eu am asa o senzatie ca acel sector e tinut in loc parca intentionat.

flashu74

#37423
Referitor la lotul 4, in afara dealului, unde toti ne punem semnul intrebarii, la ritmul de anul acesta, nu are cum sa nu fie gata anul viitor. La deal nu ne ramane decat sa fim increzatori, si asa cum tirurile incap sub pasajele unde aveam indoieli, poate va fi gata si el. Dar nu trimestrul 2 ci semestrul 2.

mastereve

#37424
^
Dealul nu a fost o prioritate pana acum. Imediat cum l-au luat in vizor, am vazut progrese mari in timp scurt. Eu cred ca iulie este o varianta realista. Evident, daca totul merge uns ca pana acum.