Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 54 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Cuneo on December 05, 2017, 10:50:32 PM
– km 47+090 – km 56+220  va fi gata în trimestrul I 2020;

Mai frate, astia ne cred prosti sau doar sunt ei prosti ?!....

Peste 9 kilometri cu tunele si viaducte in doar 2 ani, in conditiile in care ei nici macar nu au lansat licitatia ?!?!?!  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

E clar ca sunt aberatii, nu are nici o sansa lotul 4 sa fie gata in trimetrul 2, poate la sfarsit de 2018, dar optimist vorbind.
You're in Steelers Country

GDPR

Uite aici raspunsul MT catre deputatul Roman, cu anexa pusa frumos sub forma de tabel: http://www.cdep.ro/interpel/2017/r682B.pdf

Din raspuns aflam in sfarsit care a fost suma taiata de la CNAIR la prima rectificare bugetara: 3.77 miliarde lei, din care 38.9 milioane de la intretinere.

Quest

Ce spun eu acum e doar o speculatie.
Nu putem ghici ce e in capul decidentilor din MT, daca tot insista cu faptul ca LD3 va fi dat in trafic dupa LD4, desi problemele tehnice pe care UMB trebuie sa le rezolve, intrec cu mult gradul de dificultate al unei bretele DN68A-A1 la Holdea pe care Comsa mai trebuie s-o faca.
Si-atunci, singura logica pe care o vad eu intr-un asemenea discurs al MT, este ca vor sa vada cum se va stabili balansul de trafic pe DN7 Valea Muresului vs A1/DN68A pina la Ilia/Sacamas, in contextul in care LD4 va fi dat in trafic. Ptr ca darea in trafic a LD3 inainte de LD4 nu va reusi decit sa genereze si mai mult trafic pe A1 in dauna celui de pe VM. In schimb daca LD4 va fi dat inaintea LD3, s-ar putea sa existe tendinta cresterii traficului pe VM. Iar asemenea teste de optiune rutiera nu le poti face daca LD3 ar fi gata si sa-l tii muzeu ca pe ST3, ptr ca presiunea publica ar fi prea mare, tocmai de Centenar. Spun inca o data, e doar o speculatie, si chiar as aprecia daca 'vrabiutele' ar ciripi care e adevaratul motiv. Sper ca nu lipsa Anexei la Contract ptr modificarile de la Holdea de pe LD3...
Common sense will get you far !

carutasul

eu zic că îi suspectezi de prea multă subtilitate :)

Ionut

Suntem buni la scenarii.
Realitatea e simpla si cruda: FUGA DE RESPONSABILITATE plus incompetenta.

hadrian

Imi traduce si mie cineva va rog :
In mai 2018 in afara de ce e deschis acum,e posibil(realist vorbind) sa mai fie ceva gata/deschis atunci in plus?

patratel_ro

nu cred ca o sa aleaga cineva VM (120km DN)+ Arad (Centura Arad) oricat de rau o sa fie pe cei 15km de la Holdea la Margina

pasa_andrei

Quote from: hadrian on December 06, 2017, 10:53:34 AM
Imi traduce si mie cineva va rog :
In mai 2018 in afara de ce e deschis acum,e posibil(realist vorbind) sa mai fie ceva gata/deschis atunci in plus?

Nu sunt sanse sa vedem ceva nou in luna mai 2018 pe A1. O sa faca la cel cum fac acum cu ST3 &ST4. O sa deschida tot in decembrie 2018.

patratel_ro

Cum poate estima MT terminare lotului 2 km 47 - 56 = tunele daca nici nu s-au apucat de el ? Ar trebuie sa dea oficial un calendar clar ...
S-a tot anuntat ca vor porni licitatia pana la sfarsitul anului. Poate au facut cerere la Mos Craciun  :) .

dumbravaandrei

Cat despre lansari, v-a mai explicat Ionut ca in CM POIM + SCS Transport s-a spus destul de clar ca se asteapta HG-ul din decembrie care va anula OMT 600 si care va "instaura" contractul national. Asta va insemna inclusiv anularea unor licitatii deja in curs. Detalii, aici

Asa ca... 2018 va aduce ceva nou doar pe A3 si A10, din pacate si muzee. Pe A1 doar rocklee si UMB ne mai pot aduce niste raze de soare, dar departe de inaugurari.

Ionut

Holdea, raspuns primit de AlexAlex.
Ramane cum am stabilit, da? Aditionalul nu este semnat, se negociaza. Cat? Mult si bine.


Granata06


nrb

Nu prea văd cum iese CNAIR din încurcătura-înfundătura- cu adiționalul! Ceva îi sperie!

vladb

^ Ideea e foarte simpla din perspectiva asumarii raspunderii: daca documentul lunar "Stadiul proiectelor in derulare" de pe site-ul CNAIR este oficial (adica normal asa ar trebui sa fie ca doar n-or pune hartii neasumate pe site, desi ii vad capabili de orice marsavie + desi la lotul Maltauro (A3) nu scrie nimic de vreo eventuala reziliere..asta asa ca si exemplu de incompetenta) lucrurile sunt in negociere, deoarece acolo apare "modificare la contract (descarcare Holdea) + lipsa exp. + lipsa AC). Acuma, ar fi chiar culmea sa zica: "da domnule, vrem descarcare Holdea dar aici nu se preteaza viaduct...". Ar fi de rasul curcilor...

PS (offtopic...sau mai bine zis othertopic): E reziliat sau nu tronsonul A3 Nadasel - Mihaiesti?! Ca din documentul de mai sus, nu reiese asa ceva...