Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Vice33

Un scurt REMEMBER de acum un an de la nodul HOLDEA:

Octombrie 2016



Noiembrie 2017


Ionut

^^ Excepționale randarile! Super multumesc!
Abia astept S5. Acolo sunt 30 de km, poate cele mai spectaculoase structuri merită făcute.

vancouver

Quote from: rocklee on November 10, 2017, 10:40:00 AM
din ce imi aduc eu aminte ...nodul de la holdea ....a fost mai mult propunerea API. si a forumului PROinfrastructura ...nu a celor de la CNAIR ...

Atunci API sa plateasca.  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: delacroix on November 10, 2017, 11:31:23 AM
Nos Sibiu Sud (Selimbar)
Dedicatie de la Ionut pentru vancouver .


(...)
Powered by API/PUM imgur uploader
PS Multumesc Daniel_I

Multumesc. Se pliaza pe deviza mea: tzãrii cât mai multe giratorii".  8)

Oricum, hai sa vedeam si partea buna: pe mine, care circul pe relatia Bucuresti-Frankfurt, giratoriile nu ma vor interesa si voi merge bine mersi pe autostrada. Plus, daca totusi vin de la Bucuresti si merg la Sibiu, la al doilea giratoriu am banda separata de mers inainte, fara intrarea in giratoriu - o solutie ce ar trebui generalizata acolo unde este posibil.

PS. delacroix, randarile sunt exceptionale si multumim ca le pui pe forum, ca sa ne bucuram cu totii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dominik

Mai verifica si CNAIR activitatea lucrarilor, dar constata ca pe lotul 3 Lugoj-Deva la nod Ilia nu e nimeni, probabil toti sunt la Holdea...

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1932314670361936/
You're in Steelers Country

perfidus

Am auzit mai multe pareri oficiale ca lucrarile la Ilia au fost realizate necorespunzator sau cu materiale neconforme. Cat la suta este adevar? De ce nu se apara antreprenorii? Se simt toti cu musca pe caciula?
Din ce imi amintesc eu terasamentul s-a prabusit chiar la acel podet metalic si de fapt cauza a fost fundarea necorespunzatoare, nu materialele folosite. Adica SF-ul DIWI nu a indicat necesitatea unei consolidari in proiect, dar se pare ca era nevoie.
Sau nu? @Rocklee, tu poate stii mai multe?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pbh

Trafic rutier închis pentru reabilitarea podului de la Șoimuș

În perioada 13 - 20.11.2017 se vor executa lucrări în cadrul proiectului "Reabilitare DN76 km 0+000 – 30+436 Contract 5R10".

Lucrările de reabilitare a Podului Șoimuș, DN76, km 0+000 – km 0+600, constau în refacerea căii rutiere, înlocuire rosturi (unde este cazul), verificări la parapetul pietonal, la aparatele de reazem, la culee și reparații la pilele podului.
Execuția lucrărilor presupune închiderea traficului rutier pentru toate categoriile de autovehicule în perioada 13 - 20.11.2017.
Pe durata execuției lucrărilor rutele alternative vor fi:
Ø  Pentru sensul de deplasare Arad – București și retur – circulația se va desfășura pe DN 7, până la km 377+520, la nodul rutier Simeria cu acces la A1, km 353+666;
Ø  Pentru sensul de deplasare Brad – Deva și retur – circulația se va desfășura pe DN 76 până la nodul rutier Șoimuș, intrare A1 km 369+610, până la nodul rutier Simeria, km 353+666, cu ieșire pe DN7, la km 377+520 – DN 7 Deva.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/trafic-rutier-%C3%AEnchis-pentru-reabilitarea-podului-de

Tavi

Quote from: Ionut on November 10, 2017, 10:59:04 AM
Pun salcami pe OS3.

DRDP Brașov execută lucrări de împădurire pe taluzurile de debleu ale versanților de pe Autostrada Orăștie - Sibiu, LOT 3, între Km 57+100 - 64+500. Se vor planta în total 35 000 de puieți de salcâm pe o suprafață de 597 600 mp, după o schemă stabilită de specialiștii silvici. Acțiunea se va desfășura timp de aproximativ o săptămană în funcție de condițiile meteorologice.

CNAIR pe Facebook
Bine ca au descoperit si ei apa calda. Pai nu le-am zis tot noi de impadurire cu salcan de .... acum cati ani? 3? Prin 2014-2015 ... nu mai gasesc postul.

ultrasbz

#36893
Aici a fost discutia despre utilizarea salcamului ca perdea forestiera.

NGC

Quote from: NGC on September 21, 2017, 09:13:59 AM
Cucule, cum e aia cu "deschidem LD3 anul acesta"? :lol:

Daca in August in stadiul proiectelor aparea "August 2017" la termenul de finalizare, acum apare "Septembrie 2018".

Asteptam rectificarea (de orice fel ar fi ea) si la LD4. ;)

Noua estimare pentru LD4 este trimestrul 2 2018.

Ionut


NGC

^^^ Ei zic trimestrul 2 nu 4. Cat e de fezabil, este o alta poveste.

cristi5

Deschidere partiala la vest de dealul cu lilieci e fezabila in 2018?

Vor zice "pai ce, am zis noi ca deschidem tot lotul? Uite ca s-a surpat un pic la deal, deci primii 2km ii deschidem mai tarziu" etc.


Ionut

Intrebarea era în sensul că ar face un giratoriu înainte de dealul cu lilieci. Adică ar deschide între Ilia și lilieci.

cristi5

#36899
@gruiarew

Deschiderea partiala nu trebuie neaparat facuta de la un nod. S-ar putea de exemplu din DN76 (chiar la vest de deal) pana la Ilia (si de acolo mai departe daca se rezolva afacerile CNAIR cu constructorul LD3). Sigur, cu largul concurs al CNAIR (gasit cale legala) si al constructorului: un giratoriu temporar pe DN (sub viitorul pasaj) si 2 bretele temporare de acces la firele autostrazii.

Dealul, uita-te cum arata azi, vezi tu o deschidere acolo in 2018? Dar restul lotului parca are o sansa?