Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Allex

In ultima sedina a CJ Bacau, Dragos Benea - presedintele consiliului judetean - zicea ca s-ar fi gasit teren pentru organizarea de santier in comuna Letea Veche.

Quote(...)In fine, presedintele CJ Bacau a anuntat ca pentru soseaua de centura s-a depus documentatia necesara obtinerii certificatului de urbanism pentru organizarea de santier pe teritoriul comunei Letea, asadar sunt sanse ca lucrarile sa inceapa in primavara.

Sursa
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

nenea_hartia

Quote[...] asadar sunt sanse ca lucrarile sa inceapa in primavara.

Spre deosebire de domnul Dragoș Benea, eu cred ca sunt șanse să înceapă la data stelară 41254.7, asta dacă nu cumva va fi contestată între timp de ferengi și cardassieni.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AdrianB1

#363
Quote from: fuscobal on January 30, 2016, 11:03:04 AM
Bucuresti - Pascani in 4h40min pe 361km . Se poate aproxima o lungime de traseu ptr DX/A7 pentru a vedea timpul de parcurgere in cele 2 variante ?
Diferenta e suficient de mica incat sa intre in sfertul academic ca timp de parcurs. Sa zicem ca ies 360km, pe DX inseamna 3.6 ore, pe A7 2.7 ore, diferenta de aproape o ora din cauza diferentei intre limitele de viteza legale. Daca luam in calcul ca pe DX s-ar merge cu 120 (din moment ce se merge pe DN2 cu 150) si pe autostrada cu 140, diferenta de timp se reduce la vreo 30 de minute (3-2.6 ore, 24 de minute).

Diferenta uriasa se vede ca e intre DN si DX, si asta doar din cauza ca scapi de localitati - in special Bacau, Focsani, Roman si Buzau, unde se pierde cate un sfert de ora in fiecare, in Bacau chiar mai mult. Cand treci de la DN la DX, de la 4.8 ore la 3.5 ore mergand cu aceeasi viteza, se vede diferenta, iar cand ajungi la A cu 2.6 ore e un salt aproape egal.

ultrasbz

As dori sa ridic o problema legata de viitorul drum DX7/A7. In special pe sectorul Dumbrava - Ramnicu Sarat acesta va suferi de aceeasi problema ca si DN2 in perioadele cu zapada abundenta si viscol puternic concomitent si probabil va fi inchis de autoritati.

Credeti ca ar fi o idee buna daca s-ar adauga de acum o cerinta in caietul de sarcini ca acest drum sa fie prevazut inca de la constructie cu perdea forstiera de-o parte si de alta?
Daca ar planta 2-3 randuri de salcami inca de la decopertare pana la finalul lucrarii ar creste o padurice in toata regula.

adiarc

#365
Ar fii o idee excelenta....am văzut la vecini,autostrazi la care se plantează perdele forestiere,plus copaci la diferitele noduri,sau chiar gard viu pe mijlocul autostrăzii,inca din faza construcției
E mult mai practic,estetic si ecologic

Din experiența A2 ,perdelele cele mai eficiente sunt cele realizate la vreo 10 M de autostrada ( nu chiar langa),prin cel putin 10 rânduri de copaci la aprox 2m unul de celălalt,plantate intercalat si cu arbuști între rândurile de copaci......asta presupune expropieri suplimentare,dar ele oricum se fac atunci si beneficiile de mai sus merita toți banii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Culoarul de expropriere e de vreo 50 de metri, in zona unui rambleu normal. Teoretic cred ca daca se planteaza exact la limitele laterale ale culoarului, ramane spatiu si pentru drumul tehnologic. Si oricum, nu zice nimeni ca trebuie inceput cu copacii. Se pot planta toamna, cu un an inainte de finalizarea estimata, fiindca oricum in acel stadiu, mai mult se merge pe aliniament decat pe drumurile tehnologice.

adiarc

Ar fii f.important daca s-ar aplica aceasta filosofie din faza construcției .....daca perdelele sunt bine întreținute si reînnoite parțial,unde e cazul ( eventual printr-un parteneriat cu Romsilva ),acestea vor avea nevoie de min.10 ani pt a proteja cu adevarat......

e genul de lucru care făcut bine acum isi arată beneficiile peste ceva ani buni......adica exact inversul mentalității majoritarilor de la conducere......interesați strict in efectele pe termen scurt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ultrasbz

#368
^
Nu stiu ce specii se folosesc de obicei la astfel de perdele, dar de-asta sugeram salcamul pentru ca in 2 ani poate ajunge si la 3 metri înălțime.

adiarc

Am ceva expertiza in domeniu ,pot spune ca e o alegere f.buna din cel putin 3 motive
- specia creste rapid si se inmulteste si vegetativ,nu doar prin samanta ( suporta f.bine si taieri totale )
- specie f rezistenta la seceta,ger si alte extreme
- fiind o leguminoasa ( isi produce azotul prin simbioza cu bacterii din genul Rhizobium ),poate valorifica si terenuri f.sarace pe care alte specii nu cresc ( e unul din motive pt care vedem salcamul cam peste tot )

Scuze pt off-topic.Ma opresc aici  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Raducu Popa

Perdea de salcami pe un drum de acces la o ferma. Mi s-a spus ca are 4-5 ani dreapta si 3 ani stanga...


Ionut

S-a notat.
Va rog continuati discutia despre perdele forestiere pe topicul de mentenanta.

:cheers:

AdrianB1

Problema e specifica A7 in zona respectiva pentru ca e intr-un camp cunoscut pentru viscole si blocaje; singura alta autostrada cu asemenea probleme e A2, dar e deja facuta si nu se mai poate face mare lucru.

Ce am vazut intr-o zona cu multe furtuni de zapada, mai serioase decat la noi, era o perdea tripla de arbori: stanga, dreapta, mijloc. Pe mijloc era o padurice de 10-50 de metri (variabila in functie de teren) intre sensurile de mers; ajuta si la protectia anti-zapada pentru ca zona dintre perdele e mai ingusta si ajuta si la faptul ca accidentele cu vehicule care rup parapetul median si intra pe contrasens, extrem de grave, dispar: nici macar un autotren de 40 de tone nu rupe o perdea de copaci de minim 10 metri.

Gendan

Daca tot suntem aici, atunci sa profitam pana la capat. Facem un proiect integrat si mutam si M500 feroviar intre cele doua sensuri de mers ale A7, vezi A1 Belgia  :lol:

Beowulf

 Inteleg ca MasterPlanul a fost aprobat, dar mie mi se pare mai logic ca A7 sa se continue de la Buzau catre Slobozia si Calarasi, in contextul in care acolo va fi construit urmatorul pod peste Dunare (sau cel putin asa am inteles eu).

De asemenea,  Autostrazile A14 si A12 ar trebui sa fie unite printr-un tronson intre Pitesti si Ploiesti, devenind o autostrada continua, ce va lega Galati de Craiova:

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.