Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 59 Guests are viewing this topic.


TibiV

Cea mai interesant informatie de la DRDP Timis cred ca este asta:
Quote
Din 14 septembrie, la viitorul pasaj de la km 56+505, descărcarea Holdea, se lucrează în program de 24 de ore.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mda, din păcate cam tarziu... pentru anul ăsta.
Ramane de vazut cum vor avansa. Lucrările sunt spectaculoase acolo.

CristiM

........ din slideshow-ul de la DRDP Timis , mie imi pare ca poze sunt doar de pe LD4, unde chiar se vede activitate, restul loturilor cam subtire ....
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

cristi5

#36034
Quote from: Ionut on September 22, 2017, 09:26:57 AM
Cristi, uita-te pe A10 la alunecare. In SF era o solutie (culmea, cea buna), apoi constructorul a modificat, a facut PT si i-a fost aprobat (FIDIC Galben). AC, tot tacamul. A executat si a luat-o la vale. Ups. Probabil constructorul este bun de plata in cazul asta.

Da, si dupa cum vedem in teren sper ca vor plati si vor termina. Asa e, cand greseste o firma privata, plateste, ca are un nume de aparat. La CNAIR cine plateste cand greseste cineva?

Porr a incercat o optimizare, n-au reusit (acolo, in rest speram ca a reusit). Si sigur nu puteau pune in opera optimizarea fara discutii cu CNAIR si cu consultantul...  Care probabil le-au spus, bine baieti, daca se duce e vina voastra.

Vorbim de un răzor lung de max 200m pe care au fost doua alternative de design. Fiecare avea cost si timp de executie destul de clar. Si s-a ajuns la cost de N ori mai mare, dar timpul de executie speram sa nu fie foarte afectat, fiind vorba totusi de un sector scurt.

Quote from: Ionut on September 22, 2017, 09:26:57 AM
Acum uita-te la lilieci. Suntem in faza de la transpunere de pe hartie in realitate. Hai sa vedem daca tine.
Daca tine ce avem acum pe hartie, perfect (ca avem destule pe hartie). Dar daca nu tine? Atunci ce facem?

Daca inteleg bine, aici vorbim de un deal lung de 1 km si inalt de 200m de la Mures pana la varf (chiar la locul santierului urca abrupt vreo 50m) din material f special (nu e "your average unstable Transsylvanian hill", ca l-ar fi luat demult Muresul) pe care avem jumatate de alternativa de design in sensul ca nu prea stim daca tine, vedem ce zice si dealul. 

Deci am cam trecut de proiectare, suntem undeva la troubleshooting, trial-and-error (la scara cam mare :) ). Adica partea aia pe care vrei s-o eviti prin proiectare buna. Asta e, si asta e tot inginerie, daca pot s-o faca tinand costurile si termenele sub control, jos palaria!

Si Aciliu tot asa a fost pana la urma. Au tot largit debleul pana n-a mai cazut asa tare... Ca nu putem spune ca s-a oprit.

Vice33

Imaginea de la secunda 28 din clipul DRDP de pe FB, e la ecoductul 2 de la Holdea...? Ce anume betoneaza acolo?

pbh

Quote from: Vice33 on September 22, 2017, 04:28:46 PM
Imaginea de la secunda 28 din clipul DRDP de pe FB, e la ecoductul 2 de la Holdea...? Ce anume betoneaza acolo?
In sfarsit suprabetoneaza ecoductul dupa 4 luni de ...nimic. Nu exista nici o scuza pentru constructor (lipsa avizelor de la Holdea nu afectau restul lotului) pentru durerea in cot. Tot anul acesta s-au facut ca lucreaza pe restul lotului si pana acum nu au finalizat nimic , nici problema de la Ilia, ecoductele,  terasamentele sau spatiile de servicii. La UMB se vad saptamanal progresele din avion, ca sa nu zic zilnic.
Acum s-au uitat in calendar si ia apucat graba. Ce sa zic... Daca erau seriosi acum ar fi avut de tras tare doar de la ecoduct pana la Holdea. Practic din iunie, cand au pus grinzile pe ecoduct, nu au mai miscat mai nimic pe tot lotul ( nu vorbesc de nodul de la Holdea in toata teoria asta)

Pentru a sustine teoria de mai sus: in una din poze se vede ca au inceput ( cine altii decat UMB-istii) armarea pentru suprabetonare la viaductul de la Branisca.

cristi5

#36037
Cel putin unul din ecoducte nu era in contractul initial, a fost adaugat la proiect la revizuirea AM parca. Deci ca la Holdea, act aditional etc

It's all about the money, Money talks, si alte melodii.

Trebuie doua cai de rulare si pt mamiferele mari :)))

rocklee

O INFORMATIE ...CONFIRMATA DIN DOU SURSE CREDIBILE ...sa surpat si terasamentul de  langa podul peste mures de pe lotul 3 lugoj deva ...cica se trage tare sa nu afle presa ....eu stiam ceva de vrio doua sptamani dar nu era sigur ...cand am fost ultima data la nodul holdea ...am vrut sa intru si pe acolo dar erau paznici dotati cu masini ...si drumul era barat ...cu balize ... >:(

rocklee

ar putea cineva confirma informatia ?...sau daca sar putea duce presa putin peste ei ... :D :)

Allex

Nu puteti trimite drona? Asta in cazul in care vremea de afara o va permite.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rocklee

sau inceput decopertarile la nodul soimus ...intre culeia viaductului si corpul autostrazi dinspre simeria ....


rocklee


Quest

Quote from: pbh on September 22, 2017, 05:16:43 PM
Quote from: Vice33 on September 22, 2017, 04:28:46 PM
Imaginea de la secunda 28 din clipul DRDP de pe FB, e la ecoductul 2 de la Holdea...? Ce anume betoneaza acolo?
In sfarsit suprabetoneaza ecoductul dupa 4 luni de ...nimic. Nu exista nici o scuza pentru constructor (lipsa avizelor de la Holdea nu afectau restul lotului) pentru durerea in cot. (...)

Ceva e deeply, deeply wrong in contract, daca Comsa sau altor Antreprenori le arde sa-i doara in cot de lucrare si s-o lalaie cu progresul fizic, dupa ce au primit toate avizele. Nu se poate ca ritmicitatea de lucru sa fie data numai si numai de buna credinta a Antreprenorului, cazul UMB, iar Compania sa nu aiba metode financiare de constringere cu amenzi dure fata de Antreprenori neseriosi gen Comsa. Ceva trebuie schimbat din paradigma de contractare a acestor lucrari, ptr ca mi se pare ridicol ca ditamai ministrul MT sa se roage in mesaje publice, ca Antreprenorul sa miste lucrurile mai departe.
Common sense will get you far !

tom_sawyer

Quote from: Ionut on September 22, 2017, 07:47:28 AM
Filmarea de pe LD4 in Adevarul.

Contine si o minciuna gogonata a lui Cuc:
,,Situaţia de pe Lotul 4 al Autostrăzii se prezintă în parametrii normali, iar antreprenorul român a reasumat termenul de finalizare a lucrării pentru finele lui 2017", informa, în iulie 2017, ministrul Transporturilor.

UMB nu si-a asumat niciodata finalizarea anul asta. Nici vorba de asa ceva.
Cuc minte cum respira.

Ionut, totusi se pare ca si-a asumat... Uite aici, minutul 0:30:

Quote from: SkyPilot on September 14, 2017, 10:45:48 PM
Sa ne reamintim: in acest clip din Aprilie, "reprezentantul constructorului" (cel a carui mutra se vede in dreapta in imaginea statica) afirma ca "vom face totul"  ca sa termine pana la sfarsitul anului.

Este clar ca nu va fi gata. Numai daca ne uitam la jonctiunea de la Soimus, unde este mult de facut sub trafic si cu mutarea DN. Sau la viaductul de la capatul cu CF al dealului cu lilieci, care in ultimele imagini pe care le-am vazut nu iesise din pamant. Si nici in pamant nu stim daca exista toate coloanele.