Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 83 Guests are viewing this topic.

NGC

Il trecem si aici ca sa avem ce comenta la iarna.

Quote from: NGC on September 11, 2017, 10:28:55 PM
Quote from: Ionut on September 11, 2017, 06:48:32 PM
Nădășelu-Mihaiesti are contract reziliat. Va trece multă vreme până când se va re-licita...

De pus in rama.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-sa-scos-anul-acesta-la-licita%C8%9Bie-proiecte-%C3%AEn

QuoteCNAIR SA mai are în pregatire proiecte de infrastructură rutieră, în valoare de 17,6 miliarde de lei fără TVA, care  urmează să fie lansate în licitație publică anul acesta.

Alături de documentația pentru loturile 2, 3 și 4 ale Autostrăzii Sibiu-Pitești se mai află în elaborare contracte pentru  proiectarea și execuția Variantei de Ocolire a Municipiului Bacău, a  sectorului Nădașelu – Mihaești, aferent Autostrăzii Transilvania și a Sectiunii E, aferentă Lotului 2 al Autostrăzii Lugoj- Deva.

Am subliniat partea importanta referitoare la A1.

SkyPilot

#35836
Sorry, that is not so. The official building permit only covers a temporary exchange at Holdea (close to Cosevita) to be used until the "Margina-Cosevita" part is built. There are no blueprints for that part right now. We expect it to take 3 years or more to completion.

AUT_XY

#35837
Thank you for the information
Hmm and what for is this temporary exchange?

So you (the community) expects about 3 years just to get the building permission?
OMG -.- :-(

TibiV

3 years to find out what they really intend to build..
And what they are able to build.
My personal opinion is that it will take 5 (five) years to complete that section. But I am a pesimistic...

Practically, we have no "blue prints" for that section.
Bassically, we have nothing about that section.... Except that "we want to do it"...
We only know that it has to be build.

How and when - we are looking forward to "discover" the details ... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Incepe distractia. Asa, doar un aperitiv.




Autostrada Sibiu – Pitești, o nouă amânare. Nu se știe al cui e terenul

Ministrul Transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc susține că nu s-a început nici un proces de expropriere pentru realizarea autostrăzii Sibiu – Pitești deoarece primăriile din județ nu știu cine sunt proprietarii terenurilor peste care va trece autostrada. "Procedurile de expropriere nu pot fi demarate deoarece autoritățile locale nu dețin planurile parcelare avizate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară. În această situație, identificarea proprietarilor și a terenurilor acestora pe arii extinse este imposibil de realizat, informațiile deținute de primării fiind de cele mai multe ori eronate", susține ministrul într-un răspuns transmis deputatului PNL, Nicolae Neagu la o interpelare a acestuia.

Acesta spune că a avut loc o ședință la Prefectura Sibiu la care au participat primarii din Șelimbăr, Tălmaciu și Boița, reprezentanți ai CNAIR, ai proiectantului autostrăzii și ai OCPI Sibiu însă acum se așteaptă rezultatele întâlnirii. "Reprezentanții primăriilor au declarat ferm că nu dețin planuri parcelare și nici nu au prevăzut bugete pentru întocmirea acestora. OCPI a declarat că va aloca fonduri în acest scop. Este de precizat că obligația legală de întocmire a planurilor parcelare revine autorităților locale. (...) Aceste probleme întâmpinate în derularea procedurilor de expropriere pentru toate obiectivele de investiții derulate de CNAIR generează întârzieri majore în execuția lucrărilor și implicit conduc la revendicări din partea antreprenorilor", mai spune ministrul.

Turnul Sfatului




Azi am implinit 6 ani. Peste 60 de ani tot aici o sa fim. (Copiii si nepotii nostri.)

Ionut

Ups. :-[ Titlul este idiot... dar chiar trebuie mers cu grija in zona.

VIDEO
Imagini de coşmar surprinse pe şantierul Autostrăzii Lugoj - Deva


Norii de praf au acoperit, luni după-amiaza, peste 200 de metri din Drumul Naţional 76 Deva – Oradea, la marginea satului Şoimuş, iar şoferii care au circulat pe şosea au putut vedea cum tone de bolovani şi pietriş din versant se prăvăleau până la marginea acesteia.

Adevarul

dorum

...hopa... dar de ce sapa UMB in DN???

GDPR

Ca sa nu te apleci cand treci pe sub pasaj.  :lol:

rocklee

Au o problema  cu  zidul  de sprijin a lui  selina de  când au săpat de au făcut  ei piloni  de  lângă  dnu ...

AdrianB1

Quote from: AUT_XY on September 12, 2017, 12:34:15 AM
Hmm and what for is this temporary exchange?
There is a piece of the highway from Grind to Holdea that cannot be used because there was no connection planned for Holdea; as the tunnels will be delayed for many years, a connection between the national road and the highway is being built at Holdea and this is the authorization for. From Holdea to Margina the old national road will be used until the tunnels will be built.

It is called "temporary" because it will not be needed after the tunnels will be opened and it may be closed or used as backup access to the tunnels.

delacroix

N-au ce sa consolideze. Atata doar ca au contruit autostrada cf. proiect pe baza de SF. Nimeni nu  a sesizat ca reabilitarea DN 76 ridica cu ~35 cm cota drumului. Concurs de prostie cu cel putin 4 concurenti.

horatiu.cosma

^
Mi s-ar părea imposibil ca abia acum să conștientizeze acest aspect și să se apuce de treaba fără un proiect tehnic aprobat, fără AC. În plus acolo pare că lucrează UMB și nu Selina. Eu zic că mai degrabă UMB reface DN-ul în acea zonă, fiindcă atunci când au lucrat la pilele de lângă DN au produs niște stricăciuni.

vancouver

#35847
Quote from: AUT_XY on September 12, 2017, 12:34:15 AM
Thank you for the information
Hmm and what for is this temporary exchange?

So you (the community) expects about 3 years just to get the building permission?
OMG -.- :-(

I try to explain it easy:

1. Between Margina and Holden ~ 13 km of A1 will be opened probably in 2027-2030 (no kidding). Reason: a 2 km long tunnel to be build. Actually they don't even have the project for the tunnel and no contract. Building it cannot take less than 5 years. So 5 for the project and all birocratic stuff and 5 for buiding.

2. Between Holden and Soimus (near Deva) ~ 46km A1 - works are going on and now the birocratic part is solved. We believe opening in late summer 2018 or autumn 2018.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

^^In zona respectiva Selina nu a asternut stratul de uzura, deci se stia de ceva vreme ca UMB-ul trebuie sa faca niste interventii. In plus si proiectele tehnice pot sa nu fie coordonate, asa ca nu e exclus sa fie o problema de coordonare descoperita pe parcurs.

Pe de alta parte, pe celalalt sens de mers uzura e executata, asa ca e foarte posibil ca interventiile sa fie doar pe jumatate de drum, iar informatiile aduse de Rocklee sa fie cele reale.

elphax

Quote from: Ionut on September 12, 2017, 07:21:29 AM
Incepe distractia. Asa, doar un aperitiv.




Autostrada Sibiu – Pitești, o nouă amânare. Nu se știe al cui e terenul

Ministrul Transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc susține că nu s-a început nici un proces de expropriere pentru realizarea autostrăzii Sibiu – Pitești deoarece primăriile din județ nu știu cine sunt proprietarii terenurilor peste care va trece autostrada. "Procedurile de expropriere nu pot fi demarate deoarece autoritățile locale nu dețin planurile parcelare avizate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară. În această situație, identificarea proprietarilor și a terenurilor acestora pe arii extinse este imposibil de realizat, informațiile deținute de primării fiind de cele mai multe ori eronate", susține ministrul într-un răspuns transmis deputatului PNL, Nicolae Neagu la o interpelare a acestuia.

Acesta spune că a avut loc o ședință la Prefectura Sibiu la care au participat primarii din Șelimbăr, Tălmaciu și Boița, reprezentanți ai CNAIR, ai proiectantului autostrăzii și ai OCPI Sibiu însă acum se așteaptă rezultatele întâlnirii. "Reprezentanții primăriilor au declarat ferm că nu dețin planuri parcelare și nici nu au prevăzut bugete pentru întocmirea acestora. OCPI a declarat că va aloca fonduri în acest scop. Este de precizat că obligația legală de întocmire a planurilor parcelare revine autorităților locale. (...) Aceste probleme întâmpinate în derularea procedurilor de expropriere pentru toate obiectivele de investiții derulate de CNAIR generează întârzieri majore în execuția lucrărilor și implicit conduc la revendicări din partea antreprenorilor", mai spune ministrul.

Turnul Sfatului




Azi am implinit 6 ani. Peste 60 de ani tot aici o sa fim. (Copiii si nepotii nostri.)

ma asteptam la asta. in zonele de munte sunt multe situatii neclare cu terenurile.
ex: regiuni in care zonele de pasunat au trecut de la persoane la asociatii, de la un sat la altul, multe litigii si terenurile efectiv nu au o situatie clara. probleme care mai apar cand se mai iau ciobanii la bataie sau cand mai vor unii sa faca o partie de ski si nimeni nu stie ale cui sunt golurile alpine. si la paduri uneori se stie doar cine taie, nu si cine e proprietar