Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 42 Guests are viewing this topic.

alecu26

Da, nod trompeta. Am facut schita de acu multi ani. E sigur pe aici pe forum. Si am facut in 5 minute ceva ce firma aceea ia 100.000 Euro.

Dar pe mine ma supara modul in care a reusit UMB sa faca spaghete acele armaturi de la pilotii forati. Au o armata de omanei...chiar se putea sparge repede cu 10 oamenisi 10 pichamere, mai ales ca au folosit si ceva mecanizat inainte sa fisureze betonul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RaduC

Este totusi un santier, nu chiar amfiteatru de chirurgie...

alexa_adrian2001

as fi curios sa vad si eu aceea schita ;)

alecu26

Quote from: RaduC on June 13, 2017, 12:21:00 PM
Este totusi un santier, nu chiar amfiteatru de chirurgie...

ok...dar atunci acele armaturi....ce rol mai au? Vorba unui coleg...hai sa descarcam camionul cu armatura in groapa si sa turnam beton peste el.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

chr

Eu nu inteleg de ce nu se face, simplu, o banda de facut la stanga, atat pentru Sacamas - A1 cat si pentru A1 - Deva.
Asta, evident, numai dupa ce va fi gata LD4 si traficul pe DN va fi redus.
Eu de foarte multe ori, venind dinspre Sacamas, am facut stanga pe podul de la Mintia, si nu au fost probleme.
Cu LD4 deschis, chiar nu inteleg de ce trebuie musai evitat virajul la stanga.

yetiman

Comunicat CNAIR de azi:

QuoteTronsonul Orăştie - Sibiu, lucrări de reparaţii pe 2 km

Pe 2 km ai autostrăzii A1, tronsonul Orăştie - Sibiu (km 314+000-316+000) se vor executa lucrări de reparaţii constând în injectarea cu suspensie autoîntăritoare ciment-betonită pentru consolidarea terenului şi a rambleului de acces la viaductul peste pârâul Pianu şi drumul agricol.  Lucrările vor fi executate în perioada de garanţie de către antreprenorul JV Strabag AG, în baza contractului de execuţie.

Astfel,  pentru o perioadă de 3 luni, pe cei 2 km ai tronsonului Orăştie - Sibiu se instituie restricţie din punct de vedere al vitezei şi se va circula pe o singură bandă pe ambele căi de circulaţie.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/264.33.34, 021/9360, TEL VERDE 0800.80.93.60 și pot accesa pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Situatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/ si de TWITTER, @CNADNR.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

damian_dragos

#34551
chr un viraj la stanga nu o sa fie nici odata sigur pentru soferi pentru ca acolo sunt doua benzi care trebuie traversate si nu stiu daca ai fost in afara Romaniei dar in alte tari pe 4 benzi nu sunt nici trecere de pietoni fara semafor din cauza riscului ridicat de accidente.

strainu

O hartă cu kilometrii autostrăzilor din România nu există? Pe mine mă încurcă rău referințele astea... @cristi5, nu se poate deriva și asta din datele OSM?

Bănuiesc că e vorba de podul acesta, care-i legătura cu Aciliu menționată în articolul ăsta?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

pasadia

Absolut nici o legatura. Dar asta e nivelul presei din Romania.

cristi5

#34554
Sigur ca nu e ok viraj la stanga la Soimus dar multe orase mari au acces la autostrada cu un sens giratoriu aflat la intersectia unei bretele cu un DN. De ex Timisoara est, nord, Arad vest...

La Deva/Soimus exista un "sens giratoriu" mai prelung si mai contra-intuitiv, atata ca in el se descarca acum tot traficul de autostrada. Cand insa A1 va continua spre Ilia si Holdea, situatia ajunge similara cu giratoriile pomenite mai sus, sau?

Sigur, forma acelui giratoriu probabil reduce mult capacitatea, nu se poate imbunatati geometria dupa deschiderea LD4? (nu acum pt ca ar bloca traficul A1-DN7-DN68A)

neaghi

#34555
Pentru cei ce nu cunosc, acesta este "giratoriul".

Io

#34556
Care lucreaza "impreuna" cu asta.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#34558
Giratoriul prelungit incepe aici (cei care vin de pe A1 spre Deva trebuie sa intoarca in acest punct)
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.908/22.873/0

Si se termina aici (traficul dinspre Sacamas spre A1 trebuie sa intoarca aici)
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.903/22.885/0

In intersectia in T cu DN7 se poate face numai dreapta (de la Deva spre A1 si DN76 si de la A1 spre Sacamas.

Deci topologic e sens giratoriu. Geometric mai putin...

LE: si din punct de vedere al regulilor de circulatie e giroatoriu, in sensul ca cei ce vin dinspre Deva si Sacamas au "cedeaza trecerea". Dar e in panta, in curba, e lung, etc etc

NGC

#34559
MT a emis ieri autorizatia de construire pentru coridorul expropriat suplimentar pentru LD3 in Ianuarie 2016 prin HG 680/2015.

13.06.2017: "Lucrări în culoarul de expropriat suplimentar" cuprinse în  obiectivul de investiţie "Autostrada Lugoj Deva, Lot 3, km 56+220 – km 77+361"

O parte din Holdea a primit unda verde.