Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 70 Guests are viewing this topic.

Teo

Am citit un articol pe Europafm.ro despre acordul de mediu pe LD4 si pestera de lilieci. Nu am stiut ca amanarea a fost facuta la sesizarea unui ONG, dar ca in concluzie, autoritatile au decis ca pestera este facuta de om si abiteaza acolo doar 3 lilieci care nu sunt inventariati in vederea protejarii. Ca urmare, s-a emis AM-ul.

Preconizau finalizarea lotului anul acesta. Bat campii, ca restul presei? imediat am intrat pe forum sa caut informatii de la voi, dar nu s-a emis AC in baza respectivului AM, nu?

Ionut


NGC

Quote from: Teo on February 21, 2017, 01:23:26 PM
Am citit un articol pe Europafm.ro despre acordul de mediu pe LD4 si pestera de lilieci. Nu am stiut ca amanarea a fost facuta la sesizarea unui ONG, dar ca in concluzie, autoritatile au decis ca pestera este facuta de om si abiteaza acolo doar 3 lilieci care nu sunt inventariati in vederea protejarii. Ca urmare, s-a emis AM-ul.

Daca vrei sa citesti mai mult despre ceea ce s-a intamplat in legatura cu liliecii, poti vedea aici.

GDPR

#32718
Quote from: bogdix on February 19, 2017, 05:58:40 PM
Umplutura în insula centrală din sensul giratoriu se poate face într-o săptămână. Asta inclusiv pavajul acela bicolor, în plan înclinat, care simbolizează indicatorul de "curbă periculoasă". E o "jucărie" pentru Salini această chestie... Deranjul în trafic este minim, fiind suficient loc pentru manevre fără a se afecta circulaţia în giraţie.

Nu par a fi alte lucrări care să nu se poată executa din afara autostrăzii, în opinia mea.


Intr-adevar, umplutura la insula centrala se poate realiza sub trafic, s-a procedat asa in multe alte locuri, ca de exemplu sub pasajul de la Chitila. Este obligatoriu insa ca inainte de deschiderea circulatiei sa se finalizeze montajul semnelor de circulatie si al parapetului la nodul Margina precum si lucrarile de siguranta circulatiei (marcaje rutiere). In Nota Tehnica se mentioneaza ca nu sunt inca finalizate lucrarile la saltelele antierozionale si imbracarea cu pamant vegetal al taluzurilor. Ar fi util de stiut daca aceste lucrari se pot executa din afara autostrazii, in caz contrar ar fi clar o problema de siguranta rutiera. La fel, nefinalizarea gardurilor e o problema legata de siguranta si este posibil ca montajul acestora sa nu poata fi finalizat pana nu se finalizeaza santurile, din motive tehnologice. As mai adauga pe lista problemelor care trebuie rezolvate pana la deschidere si baltirea apei la baza corpului autostrazii langa nodul Margina, dupa cum am vazut in ultimele filmari. Nu neaparat ca santurile sa fie si pereate, dar macar sa se asigure scurgerea apelor.

In rest, avand in vedere ca s-au "rezolvat" problemele birocratice, CNAIR ar trebui sa se decida cum interpreteaza prevederile anumitor articole din HG 273/94, gen:

QuoteArt. 14 (1)Comisia de recepţie examinează obligatoriu:
...
d)terminarea tuturor lucrărilor prevăzute în contractul încheiat între investitor şi executant şi în documentaţia anexă la contract. În cazurile în care există dubii asupra înscrisurilor din documentele cărţii tehnice a construcţiei, comisia poate cere expertize, alte documente, încercări suplimentare, probe şi alte teste;

Art. 16 Comisia de receptie recomanda admiterea receptiei in cazul in care nu exista obiectii sau cele care s-au consemnat nu sint de natura sa efectueze utilizarea lucrarii conform destinatiei sale.

Art. 17 Comisia de receptie recomanda aminarea receptiei cind:
- se constata lipsa sau neterminarea unor lucrari ce afecteaza siguranta in exploatare a constructiei din punct de vedere al exigentelor esentiale;
- constructia prezinta vicii a caror remediere este de durata si care, daca nu ar fi facute, ar diminua considerabil utilitatea lucrarii;
- exista in mod justificat dubii cu privire la calitatea lucrarilor si este nevoie de incercari de orice fel pentru a le clarifica.

^Acum e clar de unde le-a venit ideea sa solicite un punct de vedere unui expert independent, "care să ofere o opinie pertinentă în ceea ce privește posibilitatea deschiderii traficului".

Beowulf

Quote from: Ionut on February 20, 2017, 10:46:44 AM
Mâine seara ieșim cu un anunț, speram noi pozitiv.

Asteptam! :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Ionut

Bun. Pe surse. Vineri se pare ca vor sa deschidă A1 Dumbrava-Margina.
Sa speram ca de data asta se vor mobiliza.

GDPR

Am o intrebare: in ultima perioada s-au mai realizat ceva lucrari pe LD2 A-C sau e doar un razboi al vorbelor?

bogdix

@ionut

Vinerea asta (24.02) sau vinerea viitoare (03.03) ?

@adrian.rosca

Pai avand in vedere ca au fost temperaturi negative, care inca continua sa oscileze cu zile usor mai calde, ma indoiesc ca au mai facut ceva.

udar

#32723
Astazi se lucra intens in zona Margina la canalele f adanci de preluare apa cat si sub autostrada pe unde trece DN

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

mirceatm

Pot sa confirm cele spuse de @urban mai sus, se lucra intens si la nodul Margina si la canalele de scurgere de-a lungul lotului.

rocklee

am fost la o plimbare de seara pe lotul umb ...si nodul ilia ...inca se hiberneaza  :)

udar

Da pe lotul umb este liniste dar daca nu ma insel astazi am observat o echipa zublin in zona tunele lot2 ce ar putea fora acolo !!?

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

GDPR

Multumesc @udar si @mirceatm, cred ca se cam potriveste cu ce am zis mai devreme. Iar Zueblin poate ca lucreaza in secret la tuneluri, te pomenesti ca domnul Cuc vrea sa ne faca o surpriza  :lol:

udar

Maine daca voi trece pe lumina pe acolo o sa fac o poza sa fiu sigur ce este

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Quest

GabiHd si alti colegi editori GoogleMaps: indienii moderatori ce mai asteapta sa puna tronsonul A1 Dumbrava - Margina pe harta, dar fara legaturi la capete ? Hai sa escaladam cumva chestiunea peste ei, la sefii lor.
Vineri (24.02) s-ar putea in sfirsit sa se dea in trafic cei 15 km, iar in GM inca nu avem tronsonul pe harta ?!?!
Common sense will get you far !