Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

Exceptionala filmarea, super HD! Uh, dar ce scule bune au cei care au zburat. Multumim mult sebba, stiu ca a fost un efort deosebit!

Iar legat de Romstrade, puteti vedea la 08:00-08:05 diferenta... cum se termina brusc segmentul Alpine. Este zona pozata de una din sursele secrete de nenumarate ori, va arata sursa cum s-au chinuit LUNI DE ZILE sa foreze acei piloti la acel overpass (drum agricol). Bun, sper sa rezilieze.

Desi... sa va mai zic ceva? Sursa secreta mi-a dat un telefon mai devreme si mi-a zis ca Romstrade lucreaza la drumul de legatura cu Nadlac, langa granita. WTF?!?!?! Primesc mai tarziu/mai pe seara noi informatii... eventual poze. :lol:

isotech_ro

multumim penu cele 2 filmari

CONCLUZII
1. Lotul Alpine se finalizeaza in termen contractual, respectiv aprilie 2013, fara nici o dificultate
2. Lotul Romstrade s-ar fi finalizat POATE in decembrie 2013. In noile conditii, cu procedura de relicitare poate doar un UMB sau Astaldi-Max Bogl sa-si asume un termen, destul de riscant zic eu, de decembrie 2013, probabil noul constructor care va cistiga, isi va asuma un 12 luni termen de executie de la momentul semnarii contractului ... asta daca nu vor fi contestatii ....

dorinparau

Calitatea EXCEPTIONALA a filmari depasesti cu muuult stadiul si poate si calitatea celei de-a doua jumatati (lucrata de Romstrade din cate inteleg). Felicitari baieti... mii de multumiri. Si sa speram ca se vor misca repede sa preia altcineva lucrarea asta si vor avea parte de vreme buna si lipsa de piedici.

Apropo, stie cineva, se poate intr-adevar deschide mai repede acest prim lot care este foarte avansat, adica e drumu vechi, sau ceva  aproape ca sa il poata lega de el, sau daca e gata mai repede, e gata degeaba si depinde de celalalt lot?

sebba

s-a filmat cu gopro2
ptr echipamentele video si procesare ii multumesc lui Mircea Moisescu de la Mix Studio: http://www.youtube.com/MixStudio1
pe avion au fost de fapt 2 camere dar din cauza vantului lateral doar  cea din dreapta a prins ce trebuia. cealalta a filmat campul :)
(acum o saptamana nu aveam nici o camera, ieri am avut 4 :D )

ca si "raport", zborul a durat aproape o ora, 20 min dus, 20 min intors si cam 10 minute in plus de la aerodrom la "obiectiv"
s-a taxat insa cu o ora intreaga de zbor. pe de alta parte ne-am scos cu partea de procesare
stiu ca nu a fost cea mai ieftina solutie. compensam data viitoare :)

ah, radutm, nu ma puneti ministru, eurocopter ramane ministru, io's mai comunist din fire si ma impusca astia :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

laurashgeo

Dupa ultimele discutii de pe forum chiar credeam ca Romstrade au avansat, insa sunt in urma rau...Au 1 min de binder pus, daca putem evalua asa si vreo cateva fundatii de poduri :(.
Mi-a placut f mult spatiul de serviciu de la minutul 6.15. Excelent se misca Alpine.
Felicitarile mele pentru Sebba si complicii lui!!!

ciprebbe

Quote from: Ionut on November 12, 2012, 12:49:41 PM
Exceptionala filmarea, super HD! Uh, dar ce scule bune au cei care au zburat. Multumim mult sebba, stiu ca a fost un efort deosebit!

Iar legat de Romstrade, puteti vedea la 08:00-08:05 diferenta... cum se termina brusc segmentul Alpine. Este zona pozata de una din sursele secrete de nenumarate ori, va arata sursa cum s-au chinuit LUNI DE ZILE sa foreze acei piloti la acel overpass (drum agricol). Bun, sper sa rezilieze.

Desi... sa va mai zic ceva? Sursa secreta mi-a dat un telefon mai devreme si mi-a zis ca Romstrade lucreaza la drumul de legatura cu Nadlac, langa granita. WTF?!?!?! Primesc mai tarziu/mai pe seara noi informatii... eventual poze. :lol:
Eu nu ma mir de ultima veste cum ca Romstrade lucreaza inca.
Si pe filmare se vede ca sunt utilaje si oameni pe teren desi conform PDF -ului acesta are stampila de intrare in posesia Romstrade, deci munceau dupa ce au fost instiintati de reziliere.
Mie personal chestia asta de reziliere mi se pare un pic cam "ciudata" cam trasa de par...ceva de genul  sa ne umflam muschii sa aratam cine suntem noi (CNADNR) si ca o facem pt ca putem.
Ma tot gandesc ce rol a avut acea filmare de care ne zicea sebba luna trecuta(in circuit inchis) in luarea acestei decizii, si ce rol va avea aceasta filmare PUBLICA pe care cei de la CNADNR sau MT nu o mai pot cenzura.
In acest moment este clar pt toata lumea cine, ce, unde, si in ce stadiu se afla cu lucrarea la mai putin de 4 luni (de iarna) de termenul asumat prin contract.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

Felicitari sebba si multumiri...

Despre Alpine nimic de rau, toate bune, sper sa nu-i grabeasca nimeni si sa faca o continuare la cel putin aceeasi calitate precum e pe by-pass arad. Bravo lor!

Despre romstrade numa' de rau si mai nimic schimbat fata de filmarea trecuta. Au facut ceea ce era mai usor de facut. In rest nu tu canal ape pluviale, nu tu asfalt ( cu exceptia unei mici portiuni pe la min 14 parca, mai degraba de luat ochii, nu tu nici macar un pasaj ori vreun podet. Ba mai mult, cei care vor veni sa termine treaba inceputa vor trebui sa ia in considerare ca pe acolo mai traiesc si oameni care cum, necum incearca sa-si cultive terenurile. Cel putin inspre granita nici macar nu au schitat sa faca vreun podet, vreo trecere, macar dintr-aceea din tabla, necesara tractoarelor dar si faunei din zona. singurul regret legat de aceasta reziliere e ca nu s-a petrecut mai devreme...mai devreme cam din timpul lucrului la bucuresti-ploiesti adica.

tonică

Aaa, ar fi ceva legat de lotul Alpine dar e adevarat ca-i dupa nodul de la pecica asa ca nu are inca o importanta mare. Si nu are legatura cu constructorul cred. Si anume coada enelului, mereu intarziat, mereu birocratic, mereu sa incurce. Peste tot, venit in ultima clipa sa degajeze santierul, sa devieze traseele electrice, sa mute cate un amarat de stalp... :(

Ionut

Quote from: dorinparau on November 12, 2012, 12:59:10 PM
Apropo, stie cineva, se poate intr-adevar deschide mai repede acest prim lot care este foarte avansat, adica e drumu vechi, sau ceva  aproape ca sa il poata lega de el, sau daca e gata mai repede, e gata degeaba si depinde de celalalt lot?

Primul lot este de fapt al doilea lot, adica lotul Alpine (Pecica-Arad, filmarea este invers facuta, Arad-Pecica). Asta doar asa ca o corectie mica. :) Si raspunsul la intrebare ta: Alpine nu va deschide probabil anul asta pentru ca in acea zona cu trecerea peste CF este mult de compactat (umplutura si compactare apoi) si trebuie facuta cu atentie si rabdare. In rest ar fi sanse, insa cred ca e mai bine ca Alpine sa astepte sa termine si zona de servicii (observati din avion ca lucreaza si acolo)... asa cum a terminat UMB pe Timisoara bypass (Giarmata-Izvin).

user201

@dorinparau O parte din lotul Alpine se poate deschide, și anume cea dintre Arad și Pecica, pentru că există un nod cu DN7, din păcate la intrarea în Pecica dinspre Arad din câte știu eu. Din păcate porțiunea ce înconjoară Pecica spre graniță se poate deschide doar după ce e gata lotul Romstrade cu tot cu drumul de legătură spre Nădlac.

Excelente filmări. Mulțumiri!

tonică

#4495
@@dorinparau:

Ti-a raspuns user201. Da! De la nodul cu by-pass arad pana la nod pecica pe care-l poti vedea si pe video. Ce este dupa nod e conditionat de finalizarea celuilalt lot.

dorinparau

#4496
Mersi! Cam asta viza intrebarea mea :)

Raducu Popa

Quote from: Ionut on November 12, 2012, 01:12:59 PM
In rest ar fi sanse, insa cred ca e mai bine ca Alpine sa astepte sa termine si zona de servicii (observati din avion ca lucreaza si acolo)... asa cum a terminat UMB pe Timisoara bypass (Giarmata-Izvin).
Zona de servicii sau restul tronsonului de dupa pasajul peste DN poate sa o termine si ulterior, pentru ca oricum nu poate fi folosita.

Ionut

@tonică, user201 si dorinparau:
Mai baieti, eu vorbesc singur aici? :p

Scriam mai sus ca Alpine ar putea da gata anul asta tot segmentul, insa e o mica problema INAINTE de nodul cu DN7! Uitati-va pe filmare la 04:30-04:55, adica EXACT INAINTE DE NOD. Acolo este un overpass peste calea ferata. Vedeti cum s-a zburat, imediat dupa overpass (acel "tunel" din beton) este o zona "goala", neumpluta. Zona aia trebuie UMPLUTA cu materiale... de umplutura. Si dureaza, e anevoios si trebuie compactat cum trebuie. Imediat dupa zona aia este nodul cu DN7.

Deci ar putea fi gata anul asta daca vor reusi sa umple si sa compacteze acolo. Stiu asta din sursa sigura, secreta. Este singurul impediment. Eu zic ca mai bine "ii lasam in pace" sa lucreze (sa se pregateasca de Champions League) cum trebuie, sa nu avem surprize ca pe Arad-Timisoara cu trambuline la imbinarile podurilor/podetelor...

Marius90

Mulțumim sebba și tuturor celor care au contribuit!  :cheers:

Bravo Alpine!  :gj:

Romstrade își merită soarta...sunt din alt film.