Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 60 Guests are viewing this topic.

adiarc

Quote from: Morosanu on July 05, 2016, 12:21:05 AM
Si intreb din nou: nu era mai bine daca faceau o singura licitatie, castiga constructorul X si refacea groapa demolata? Asa geniile din cnadnr se trezesc ca le trebuie 1 cui hop licitatie, timp pierdut, stai ca ne trebuie o sapa cu coada de cauciuc hop alta licitatie, alt timp pierdut, mai 2 ancore sa ancoram debleul alta licitatie, 2 saci de nisip, 3 de ciment si tot asa dintr-o licitatie in alta pana iesim la pensie. Dar na, facem in regie proprie ca-i mai interesant si da bine la prostimea care nu pricepe nimic... :bash: :bash: :bash:
nimeni nu are sange in instalatie sa faca totul...absolut totul cu atribuire directa,conform legilor in vigoare,deci perfect legal

nu inteleg frica asta de justitie atunci cand esti bine intentionat si vrei sa faci totul absolut legal

s-a facut asta cu atribuire directa in situatii exceptionale peste tot in lumea dezvoltata...ne amintim exemplul japonez de acum cativa ani...dar na...nu conteaza oamenii care isi pierd viata,pierderile economice,etc...conteaza sa avem un loc caldut pe sistemul timpu trece-leafa merge,tragem de timp pana in toamna si apoi suntem iarasi reorientati pe un post caldut cu venituri babane ,indiferent de rezultate  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Beowulf

Poate ca birocratia este atit de stufoasă  incit e practic imposibil sa fie siguri ca au făcut totul absolut legal. Nimeni nu cunoaste numarul legilor in vigoare, darămite sa le mai stie si continutul, uneori extrem de interpretabil.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

putem gasi oricand scuze pt a nu face nimic...de fapt in fiecare zi ni se serveste o scuza pt care nu se face un lucru.

Pt.asta nu avem nevoie de MT si CNADNR - ca sa ne serveasca scuze..avem nevoie de ei pt solutii.

Pe mine ma deranjeaza cel mai mult lipsa de transparenta si naturaletea acestor indivizi de a ne minti in fata

de ex,acum vreo luna si jum. ni se spunea ca nu pot lucra din cauza vremii si a ploilor nenumarate.Asta desi stiau ca nu e finalizata licitatia 2 si ca le lipsesc autorizatiile.Este ( vorba articolului ),expresia de manual pt...a te minti in fata,cu zambetul pe buze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdaniel

#29163
Mi se pare ca nu a sesizat nimeni in ultima filmare pe Lot3, cum ca la inundatie, a fost o viitura si au fost luate de ape suporturile podului peste Mures, pe partea spre Ilia.
Pe filmare la min 7:51, podul temporar peste albie este la 7:53.

In pozele lui Rocklee (multumim!  :cheers:) se vede cum au umplut cu material zona de lucru de sub pod, dar suporturile inca erau "pe fundul" gropii unde le-a aranjat viitura.
Cred ca erau bine sa stea la locul lor pana montau ultimele predale si turnau placa de beton.
Dupa cum arata le-or plecat la plimbare si ceva materiale... (cat credeau ca scapa cu ingustarea aia de albie si anul asta ploios...)

Stie cineva ce probleme pot sa apara, ca au terminat montarea predalelor fara suporti? Sper ca nu toarna betonul asa...

adiarc

Conform unei stiri de pe Digi 24, Ministerul Finantelor a raspuns Cnadnr ca ar fii ilegal sa plateasca lucrarile din licitatia 1 ,din garantia incasata de la Salini....si ar trebuii sa vireze banii la bugetul central...

Asa cum spuneam ,daca acest lucru s-a facut peste tot in lume,inseamna ca legea e cretina si trebuie modificata.Ar fii o greseala monumentala sa ne acoperim iarasi de scuze,de prevederi legale dar absurde si sa nu facem nimic
Cred ca ordonantele de urgenta au fost inventate pt urgente ......asa ca ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


rocklee

am ramas dator cu citeva imagini facute duminica de pe lotul doi  :)
drumul de intoarcere spre colonia mica ...


in stinga imagini un stalt de inalta relocat ..








pasajul colonia mica



intre colonia mica si margine si pina la sectiunea E1 nea prins o ploaie de toata isprava ...



pornim spre marginea












un pod in stadiu avansat de finalizare...



acest asfalt a fost turnat dupa nodul margina







RaduC

Quote from: gdaniel on July 05, 2016, 02:11:14 PM
Mi se pare ca nu a sesizat nimeni in ultima filmare pe Lot3, cum ca la inundatie, a fost o viitura si au fost luate de ape suporturile podului peste Mures, pe partea spre Ilia.
!
Stie cineva ce probleme pot sa apara, ca au terminat montarea predalelor fara suporti? Sper ca nu toarna betonul asa...

Dacă au terminat de sudat, testat și finisat sudurile, probleme majore nu ar trebui sa fie. Structura metalica susține placa de beton și nu vice versa. Repet, cu condiția ca sudurile să fie finalizate.

rocklee

#29168
acesta esta stilpul de inalta relocat ....in filmare inca nu era  :)



groapa de unde a fost relocat





asfalt spre zorani -nemesesti ..


si citeva structuri din zona










pe o ploaie torentiala ne intoarcem la margina ...




nodul margina si pasajul peste calea ferata ...



imagini din giratoriul dinspre timisoara ...cel  dinspre margina asteapta expropierile ...




bretelele giratoriului



















alecu26

Are logica ca acei bani nu pot fi folosiți direct de către CNADNR ci doar prin intermediul MF. Ca e o lege proasta....o fi....dar e lege și alții au facut - o.  La fel cum e procedura de plata a expropierilor când lipsa unor fonduri minuscule la dispoziția CNADNR duce la întârzieri enorme în execuție.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

si ultimile imagini din acest fotoreportaj sunt cu pasjul peste cf ilia timisoara  :)













cam atata de data aceasta...multumesc API pentru sprijinul acorda
si prietenului care ma insotit...curespect ROCKLEE

clau

Din pacate MArgina-Zorani Nemesesti( vreo 4-5 km cred) vor sta nefolositi 3-4 ani... Faine poze rocklee

Dominik

Quote from: clau on July 05, 2016, 11:32:24 PM
Din pacate MArgina-Zorani Nemesesti( vreo 4-5 km cred) vor sta nefolositi 3-4 ani... Faine poze rocklee

Asta ma gandeam si eu....vechea poveste de pe Timisoara-Lugoj :(
You're in Steelers Country

gdaniel

Quote from: RaduC on July 05, 2016, 10:35:27 PM
Quote from: gdaniel on July 05, 2016, 02:11:14 PM
Mi se pare ca nu a sesizat nimeni in ultima filmare pe Lot3, cum ca la inundatie, a fost o viitura si au fost luate de ape suporturile podului peste Mures, pe partea spre Ilia.
!
Stie cineva ce probleme pot sa apara, ca au terminat montarea predalelor fara suporti? Sper ca nu toarna betonul asa...

Dacă au terminat de sudat, testat și finisat sudurile, probleme majore nu ar trebui sa fie. Structura metalica susține placa de beton și nu vice versa. Repet, cu condiția ca sudurile să fie finalizate.

Parca zicea cineva aici ca la structurile mixte metal-beton e o problema la turnare ca fuge betonul unde se "lasa" prima data metalul asa ca trebuie turnat cu atentie...
Si oricum, pe partea spre Grind/Dobra nu au demontat sprijinirile (in mod voluntar).

Cozak

Rocklee&Friend multumim foarte mult pentru poze.Foarte faine si amanuntite!