News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 58 Guests are viewing this topic.

bogdix

#29190
long story short:
M-am uitat atent pe filmarile aeriene si parerea mea este urmatoarea:
- LD2 se poate finaliza in acest an, pana la Margina (dar mai exista si un CIC de construit la Margina si un Spatiu de Servicii care e destul de in urma) numai sa se "vrea"
- LD3 nu cred ca se poate finaliza in acest an (mai sunt de facut o gramada de sapaturi pe prima parte a lotului pana la Spatiul de Servicii si acolodeja sunt probleme de alunecari, mai au de facut multe structuri: pod Mures, viaduct CF nod Ilia, pasaj CF nod Dobra), mai sunt de facut umpluturi serioase mai ales pe ultima bucata catre Nod Ilia), dar cred ca in 2017 la finalul anului ar putea sa finalizeze
- LD4 e mai cu dichis: sunt super avansati pe prima jumatate, dar au si ei de realizat niste viaducte si pasaje destul de mari care sunt neincepute sau la stadii incipiente, plus dealul Soimus care cinestie cu ce surprize vine). Estimez un 2018.
- LD2 sectiunea E1 va dura cred minim 1 an de la startul lucrarilor (trebuie si arheologie !!!) plus ca la ce viaducte lungi sunt acolo proiectate...
- LD2 sextiunea E2(tuneluri) teoretic se estimeaza la 3 ani, dar dupa cum se misca s-ar putea sa iesim din ciclul de finantare 2014-2020 si intram pe "unchartered terrain"... Sa speram ca anul asta macar demareaza licitatia de executie. Si asta dureaza...

gdaniel

De mult vroiam sa zic si eu ca si sectiunea de pe Lot3 intre nod Grind/Dobra si Ilia pare nerealizabila anul asta...
Doar daca se grabesc cu viaductul de la Nod Ilia si deschid circulatia eventual pe un sens pe podul de peste Mures, ca la nod Grind iesirea de pe autostrada nu are nevoie de pasajul peste CF terminat.
Poate totusi prind viteza lucrarile la podul peste Mures...

rocklee

din promisiunile care leau facut ...saptamana aceasta sau viitoare vor turna placa de beton pe ocale la podul peste mures

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

explicatia a fost ...cand au licitat lotul 2 in el era cuprins si zona tunelurilor ...adevarat mai scurte si la momentul respectiv si-au propus sa ieie pamantul din spaturile din zona tunelurilor si il foloseau ca umplutura pentru terasament ...dar cum au ramas fara tunele ...sau reorientat si au adus acel material pe care il stim cu toti ...pentru care acum au probleme ....

Eurocopter

Am primit raspuns la o solicitare de informatii cu privire la evolutia retelei de autostrazi si drumuri in 2016-2017.

Legat de A1:

Quest

Multumim de vesti Eurocopter. Ma simt mai confortabil stiindu-i pe Cutter & Horatiu calare pe probleme, dar chiar si asa, intrucit cu totii ne putem considera niste 'Stan Patzitu' intreb: sper ca AM revizuit necesar ptr LD2 & LD3 a luat in considerare si suprafetele suplimentare necesare descarcarii de la Holdea, nu ? Sa nu ne trezim in toamna ca apare HG ptr exproprierea suplimentara, dar AC nu se poate emite, ptr ca AM revizuit nu include si suprafetele respective. Corectati-ma daca e cazul, caci stiu ca nu stiu multe...
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Ne-am gandit si la asta, e inclus ;).


TibiV

Quote from: horatiu.cosma on July 07, 2016, 10:52:21 PM
Ne-am gandit si la asta, e inclus ;).

Asta e buba voastra, a tehnocratilor... Voi ganditi !... :)
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Astazi la ora 10 se deschid ofertele pentru licitatia "Furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere necesare pentru:Refacere corp AUTOSTRADA A1 km 60+545-km 60+770 Etapa II" pentru OS3.
Dupa aceea vom putea estima mai bine cat de realist este termenul de "Septembrie 2016".

alecu26

Quote from: runner on July 07, 2016, 11:28:53 PM
Iar ne incurca liliecii treburile  :(
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Autostrada+blocata+de+lilieci

incredibil. Eu ii inteleg pe astia cu mediu....dar de drepturile soferilor/cetatenilor din aceasta tara nu au auzit nimeni? Pe aia inca X oameni posibil sa moara si sa fie raniti in accidente rutiere nu ii baga nimeni in seama? Si in caz de schimbari asa drastice de proiect nu vorbim de 1-2-3 ani cum spune Blejan. Putem numara mai degraba vreo 5-6-7. (doar sa comparam cu tunele de pe LD 2. Se stie de ele de 2 ani. In dec 2016 de abia se lanseaza licitatia, asa ca prin 2019 vom putea spera la trafic deschis. Si acolo vorbim de acelasi traseu, de acelasi proiectant...etc).
Drumurile noastre POATE;

neaghi

Quote from: runner on July 07, 2016, 11:28:53 PM
Iar ne incurca liliecii treburile  :(
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Autostrada+blocata+de+lilieci

Astora le lipseste citeva tigle..asa se intimpla cind nu esti de meserie si-ti dai cu parerea.Atit ecologistii cu propunerea de mutare a traseului...cit si ceilalati cu casutele in copaci...

In primul rind daca sunt numai citeva exemplare, probabil sunt deja consangvinizati, ceea ce va duce la disparitia lor naturala intr-un timp de citeva generatii.
Parerea mea ca cea mai buna si simpla solutie pt toata lumea ar fi fost gasirea unei colonii de lilieci identici pe teritoriul tarii si relocarea lor acolo, sau daca la noi nu mai sunt, acolo unde se mai gasesc indiferent de tara.
Probabil ca localnicii, care nici nu stiau de existenta lor, nu o sa le duca prea mult lipsa..Oricum e jenanat ca au stopat lucrarile 1 an, unul dintre motive fiind si asta..si nici macar acum sa nu fi gasit o solutie rezonabila.

dr4qul4

e plin de lilieci in Bucuresti, si ei isi fac griji pt cativa rataciti printr-o galerie artificiala...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

#29204
Ma gindesc si eu (poate nu gindesc bine), dar exista posibilitatea ca povestea cu liliecii sa fie doar un pretext, care sa mascheze o problema un pic mai serioasa? ISC-ul a intrerupt activitatea UMB dupa problema cu pilotii forati de la Branisca, iar acolo e nevoie de o solutie tehnica, probabil un proiect nou etc..
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.