Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

bogdix



Quote from: RaduC on July 05, 2016, 10:35:27 PM
Quote from: gdaniel on July 05, 2016, 02:11:14 PM
Mi se pare ca nu a sesizat nimeni in ultima filmare pe Lot3, cum ca la inundatie, a fost o viitura si au fost luate de ape suporturile podului peste Mures, pe partea spre Ilia.
!
Stie cineva ce probleme pot sa apara, ca au terminat montarea predalelor fara suporti? Sper ca nu toarna betonul asa...

Dacă au terminat de sudat, testat și finisat sudurile, probleme majore nu ar trebui sa fie. Structura metalica susține placa de beton și nu vice versa. Repet, cu condiția ca sudurile să fie finalizate.

Nu structura metalică susține placa de beton. Cele două elemente lucrează împreună. Placa lucrează la compresiune iar grinzile metalice la întindere. Infrastructurile (pile + culee) susțin tablierul (grinzi + placă + echiparea podului).

Tehnic vorbind, daca sudurile sunt finalizate (şi ar trebui să fie înaintea aşezării predalelor) nu ar trebui să fie o problemă prăbuşirea paleei provizorii. Totuşi cred că trebuie ca cei de acolo să verifice cotele actuale în zona paleei provizorii pentru a se şti exact dacă "s-a lăsat grinda". Dacă sunt deplasări verticale acestea se pot corecta şi e indicag să se corecteze pentru a nu induce în structura metalică a unei tensiuni greu de controlat ulterior.

bogdix



Quote from: RaduC on July 05, 2016, 10:35:27 PM
Quote from: gdaniel on July 05, 2016, 02:11:14 PM
Mi se pare ca nu a sesizat nimeni in ultima filmare pe Lot3, cum ca la inundatie, a fost o viitura si au fost luate de ape suporturile podului peste Mures, pe partea spre Ilia.
!
Stie cineva ce probleme pot sa apara, ca au terminat montarea predalelor fara suporti? Sper ca nu toarna betonul asa...

Dacă au terminat de sudat, testat și finisat sudurile, probleme majore nu ar trebui sa fie. Structura metalica susține placa de beton și nu vice versa. Repet, cu condiția ca sudurile să fie finalizate.

Nu structura metalică susține placa de beton. Cele două elemente lucrează împreună. Placa lucrează la compresiune iar grinzile metalice la întindere. Infrastructurile (pile + culee) susțin tablierul (grinzi + placă + echiparea podului).

Tehnic vorbind, daca sudurile sunt finalizate (şi ar trebui să fie înaintea aşezării predalelor) nu ar trebui să fie o problemă prăbuşirea paleei provizorii. Totuşi cred că trebuie ca cei de acolo să verifice cotele actuale în zona paleei provizorii pentru a se şti exact dacă "s-a lăsat grinda". Dacă sunt deplasări verticale acestea se pot corecta şi e indicag să se corecteze pentru a nu induce în structura metalică a unei tensiuni greu de controlat ulterior.

bogdix

@rocklee
Ce părere ți-a făcut şantierul de pe LD2, sunt în stare de a inaugura Dumbrava - Margina ?

interesantul

#29178
No offence! Propun adminilor să scoata din A1 bucata aia veche din București - Pitești de la Autostrăzi li să o trecă la drumuri express, ca să nu zic comunale!

E de toată jena! Animale, garduri lipsă, denivelări cât Groapa Marianelor, parapete lipsa, distruse in accidente.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Germany

@rocklee
Spuneai ceva că ai fost însoțit de un reprezentant pe LD2....a spus ceva de inaugurarea lotului până la Margina?
Mulțumim pentru fotoreportaj ! Super!


dumbravaandrei

#29180
Quote from: interesantul on July 06, 2016, 06:17:02 PM
E de toată jena! Animale, garduri lipsă, denivelări cât Groapa Marianelor, parapete lipsa, distruse in accidente.
As mai adauga si lipsa oricarei protectii la lumina farurilor din contrasens de la Pitesti pana pe la kilometrul 40... Si parapetele care e acum e cel mai jos din tot ce am vazut pana acum. Un camion poate trece foarte usor peste el si sa se rastoarne pe contrasens. Am asistat in februarie prin Ungaria la un astfel de accident si a fost carnagiu... si aveau parapeti mai inalti si mai solizi decat tabla aia de 30 de ani de pe A1.

Quest

Quote from: bogdix on July 06, 2016, 06:15:55 PM
@rocklee
Ce părere ți-a făcut şantierul de pe LD2, sunt în stare de a inaugura Dumbrava - Margina ?

Bogdix cred c-ar trebui sa fim mai specifici si sa intrebam asa: expertul angajat de Companie si expertul angajat de Antreprenor vor ajunge la un punct comun, in interesul deschiderii tronsonului Dumbrava-Margina in bune conditii anul acesta ? (e vorba despre, toata lumea stie, problemele de calitate a terasamentului pe 6-7 km)
Tu spuneai ca s-au facut teste de portanta si ca rezultatul a fost unul pozitiv. In asta se bat expertii ?
Common sense will get you far !

bogdix

Nu stiu in ce se bat expertii. Nu inteleg de ce expertii au pareri diferite. As intelege sa aiba propuneri diferite dar parerea tehnica cu privire la "ce s-a intamplat" ar trebui sa fie aceeasi. Nu exista 2 explicatii pentru acelasi lucru. Sau ???

alecu26

Du - te în orice sala de judecata și vei înțelege cum aceasi chestiune poate fi complet diferita. Asculți una din părți. ...zici Wow. ..are dreptate. Asculți cealaltă și zice complet opusul.  Și te întrebi. ....wtf?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

La juristi ar trebui sa fie cum spui tu. Expertii sunt ingineri la origine. Si lucrurile ar trebui sa fie putin mai ingineresti.

anacronox

Mi-au zis ai mei in seara asta ca azi la Soimus pe partea stanga cum se merge spre Brad se asamblau grinzi/ se puneau pe piloni (asta a fost exprimarea lor). Se stie ceva de miscarea asta? Rocklee, ai avea cumva timp sa arunci un ochi zilele astea?

alecu26

Nu exista nici un pilon acolo. Încă.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

ei ar dori sa dedeschida ...dar sa predea tot ...lotul inclusiv E 1 pe care inca nu au AC...din discutie se pare ca se va ajunge la o intelegere ....dar daca nu ..apar exprorierile si ac-ul atunci sar putea ...sa ne prinda 2017 ...

alexV

de dragul argumentatiei

Quote from: rocklee on July 04, 2016, 09:38:37 AM
PE LOTUL 2  constructor SALINI  [...] problema cu materialele din terasament ...este pe cale de rezolvare ...neau dat o evplicatie destul de plauzibila [...]

Quote from: alecu26 on July 04, 2016, 09:52:50 AM
si care ar fi explicatia plauzibila si care ar fi rezolvarea?

rocklee, daca iti amintesti zi-ne si noua.

bogdix

Va fi interesant daca ipotetic Salini-Impregilo finalizeaza sectiunile A-B-C-D (pana la anul pe vremea asta e posibil) si inca nu vor avea posesia pe E(1).