Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 35 Guests are viewing this topic.

clau

Atunci calculam din momentul emiterii AC si o sa vedem când e posibil teoretic sa fie gata  :)

Eurocopter

Legat de descarcarea de la Holdea, fiti linistiti, "se analizeaza". Totusi o urma de speranta exista daca se va face descarcare pt situatii de urgenta inainte de tunele. Sa vedem cum se va rezolva din punct de vedere contractual.

clau

Pentru ptf Nadlac s-a suplimentat contractul... ar putea si aici sa faca lucrul asta pt o iesire /intrare doar pe o parte fara pasaj( cum e la Sebes)

horatiu.cosma

In zona avem overpass-ul de pe DN 68A si podetul prin care va trece DC100. Deci nu e o problema nici cu asta. Daca se face bretea inspre DN68A, atunci ar trebui si parapeti medieni demontabili in zona, pentru a permite utilajelor de interventie sa intre dinspre DN si sa faca stanga spre tuneluri.

rocklee

eurocopter ...o veste chiar buna ... :) :)...sa dea Dumnezeu sa se faca ...pentru ca motivatie este !!

Nelu63

Bravo baietii! Multumim Rocklee, Dragos , Clau si gdaniel pentru reportaje!
Multumim pentru informatiile si fotografiile postate .
:gj:

Quest

Rocklee, Gdaniel, Dragos Sebastian, Clau multumim ptr poze. Unde-s multi puterea creste :)

LD4
E un pic ciudata solutia cu stilpii de iluminat pusi in interiorul rigolei. Te obliga sa fie f. precaut cu suprainaltarea stilpului, postament care sa fie bine hidroizolat.
Cred ca e ptr prima oara ca vedem ecoductul de la Branisca. Frumos va iesi.

LD3
Camionul rosu-carmin sta nemiscat din decembrie la limita de loturi LD2-3 :)
Nu-i a buna cu alunecarile astea de la Ohaba. Sa nu afecteze zona corpului autostrazii.
Ma bucur ca se circula pe pasajul de la Teiu.
Va fi interesant de fotografiat momentul in care vor pune grinzile la pasajul peste CF Arad-Deva. Vom vedea o macara pusa pe sinele de tren ? Daca da, inseamna ca pe durata lucrarii se va lasa si cu indepartarea liniei contact CF.

LD2
Da Clau pe LD2 la km 51+500 erai in sectiunea E aproape de limita Section [iii]-2 cu [iii]-3 (km 51+000)

Horatiu daca UMB la 1 martie n-a facut absolut nimic la pescarie cit si la cele 2 viaducte de la Soimus, mi-e teama ca 9 luni nu sint destule ptr ca sa termine totul.
Cred ca la 31.12.2016 vom circula suplimentar pe Dumbrava-Margina (LD2) si pe Holdea-Nod Ilia (LD3). UMB cu parere de rau dar nu-i vad terminand mai devreme de 2017.

Eurocopter multumim ptr vestile legate de descarcarea de la Holdea. Din pacate raspunsul CNADNR e indeajuns de laconic, incit nu rezulta daca si-au propus ca descarcarea sa se faca in ritm cu lucrarile de pe LD3 (ptr a se da in trafic tot lotul Holdea-Nod Ilia), sau in ritmul construirii tunelurilor adica 2018...
Common sense will get you far !

clau

Quest... ca sa circulam de la Ilia la Holdea anul asta trebuie terminat nodul Grind unde avem si CF si DN. Am trecut pe acolo si nu era nimic facut la structuri( banuiesc viaduct peste CF+DN) sau bretele... e doar terasament care se opreste la 10-20m inainte de DN si dupa CF catre Ilia incepe iar terasament dupa 40-50m... Mai e ceva pamant rascolit intre DN si CF... doar atat la Grind... stie cineva de ce sunt asa in urma aici?

horatiu.cosma

Unde e CFR in discutie, e intarziere, clar. S-a lucrat la toate structurile cu exceptia acestui nod si a overpass-ului de la Holdea, de pe DN68A. Probabil ca nu au avut suficienti oameni sa atace lucrarile de aici, cine stie. Oricum, la Grind, probabil va fi un podet identic cu cel de pe CF ce se desprinde din Arad-Deva la Gothatea. E o CF simpla, la DN probabil se va face ca la Margina, deci se poate anul acesta, daca se comaseaza echipele ce termina la Ilia si la podul peste Mures.

clau

LD 4 sectiunea fara AC... aici mai au un rand de pile de facut de la zero... au dus armaturi dar nu lucreaza... si trebuie deviat DJ-ul din ce am vazut din teren


Viaductul de aici v-a fi mult mai mare si mai lung

si aici

clau

#27340
Horatiu... aici e putin diferit ca la Margina... Nodul cu bretele cu tot este dincolo de CF (nu e pe partea cu DN)... probabil ca trecerea peste CF o sa fie mai mare sa treaca si sosea pe sub... e o filmare sau doua pe forum si iti poti da seama ce v-a fi acolo... se vede si pe Google maps ce e la nod Grind

horatiu.cosma

Da, acum vad in OSM. Doua bretele vor trece sub A1, chiar langa CF. Deci poate va fi un viaduct cu 2/3 deschideri.

clau

#27342
Si nu au facut nimic pana acum...  :( ... Oricum se poate Ilia Grind si asa

ciprebbe

Quote from: clau on March 01, 2016, 11:36:41 AM
LD 4 sectiunea fara AC... aici mai au un rand de pile de facut de la zero... au dus armaturi dar nu lucreaza... si trebuie deviat DJ-ul din ce am vazut din teren

Si cum vrei sa le faca daca au firele deasupra? uite aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

clau

Eu nu tin minte sa fi vazut firele alea duminica... si nici in poze nu se vad( poate din alt unghi)... dar daca firele sunt acolo cu atat mai rau...