News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

sebba

#8925
problema nu e cu parapetii, ce model sunt si ce fac ei
la urma urmei orice parapet e pus acolo sa nu te lase sa te duci aiurea dar nici un parapet nu te ajuta sa nu derapezi. ei intra in functiune dupa ce esti deja fara control

ca sa ii citez pe cei cu articolul de pe net:
Quote
"Să nu construiți un viaduct în rampă și curbat! Așa ne învățau profesorii în facultate.

aceasta "regula" este facuta tocmai ca sa previi derapajele, nu sa le diminuezi efectele
e ca in medicina: e mai simplu sa previi decat sa tratezi

Quote"O să fie amplasat acolo un parapet H4 W5, care este verificat la testele de lovire. Acest tip de parapeți rezistă la cele mai puternice impacturi ce ar putea fi produse de accidente rutiere", asigură inginerii de la Astaldi – Euroconstruct Trading 98.

sper sa nu se intample dar nu stiu ce vor mai zice daca vom avea niste sarituri la trapez pe acolo
e bine ca vor rezista parapetii. masinile au asigurare!
Sailing away! S/Y Haimana

MHN

Eu sper ca toata lumea va respecta limita de viteza ce va fi impusa in zona. Caci in mod cert nu va fi de 130 km/h.

Redox

^^ De acord cu tine, mai mult ca sigur va fi 80-100km/h iar daca se respecta viteza sunt sanse mici sa se intample ceva nedorit.

mishu77

Quote from: MHN on July 04, 2013, 05:19:53 AM
Eu sper ca toata lumea va respecta limita de viteza ce va fi impusa in zona. Caci in mod cert nu va fi de 130 km/h.

Sigur legea se va respecta ca la noi in Romania din pacate, adica "fraieri" poate, dar smecherii niciodata...

iuli

Quote from: mishu77 on July 04, 2013, 09:06:04 AM
Sigur legea se va respecta ca la noi in Romania din pacate, adica "fraieri" poate, dar smecherii niciodata...

Iar in cazul acesta se aplica Legea lui Darwin legata de selectia naturala.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mishu77

#8930
Asa sa fie numai ca in general pe langa cei care provoaca mai pica si altii nevinovati.

Ionut

Va rog nu mai dati quote aiurea.
Si va rog si mai frumos sa discutati pe threadul de siguranta treburile astea.

Deepy17

Azi la ora 12:40 am vazut 4 angajati de la Impregilo intr-un restaurant italian din Sebes. Se reintorc la lucru?

dorum

Probabil s-au suparat din cauza poreclei date de ziaristi si folosita de noi.... iar acum vor sa demonstreze ca nu e asa... :D :lol: :D :lol:

ovidiubu


Trebuiau sa fie in santier la ora aceea, daca ar fi vrut sa se intoarca la lucru.

SB76UFO

Eu sper ca dupa impactul unor masini cu acei parapeti acestia sa fie imediat inlocuiti "reparati" , nu ca cei de pe centura Sibiului care dupa 2 ani, inca nu s-au inlocuit desi sunt varza.
"Prostia este eternă și invincibilă"

alecu26

#8936
Quote from: sebba on July 04, 2013, 12:33:08 AM
problema nu e cu parapetii, ce model sunt si ce fac ei
la urma urmei orice parapet e pus acolo sa nu te lase sa te duci aiurea dar nici un parapet nu te ajuta sa nu derapezi. ei intra in functiune dupa ce esti deja fara control

vorbesc si astia din articol sa se afle in treaba. La fel ca si inginerii de pe santier.

1. Poduri in rampa si in curba nu se recomanda la facultate ca e mai dificil si mai complex de calculat. Pana la recenta dezvoltare (sa zic ultimii 10-20-30 de ani a programelor de calcul si a hardwear-ului) era cvasi imposibil de calculat si proiectat un pod complex.

2. Un asa pod, in curba, are eforturi mai mari si unele chiar complet diferite de alte poduri, asa ca sunt si mai scumpe.

3. parapetii, H4, intradevar asigura cel mai inalt nivel de protectie curent, dar asta e departe de a asigura ca orice camion este retinut. Aceste teste (de izbire) sunt in general simulate la unghiuri foarte mici (20 grade parca). Cum creste acest unghi....trece camionul prin parapet ca prin branza.

Dar intradevar, parapeti trebuie. Asta m-a frapat si pe mine cand am vazut primele imagini din Kosovo. Tampitii aia (ca nu-i pot numi altfel), la un pod peste o prapastie enroma au pus ca parapet ce ce noi punem ca si parapet pietonal. Probabil si la noi se pot gasi cazuri asemanatoare, doar ca acela banuiesc ca e un drum ultra folosit si folosit exact de catre autocare si de masini foarte grele.

PS: acum am vazut ionut apelul tau. Esti liber sa editezi si sa muti ce am scris cum vrei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Zimox

Nu vreau sa creez un off-topic, dar aduc o completare care multi dintre voi cred ca o stiti si anume in Slovenia de indata ce treci de Trieste si pana la Maribor autostrada trece 80% prin munti cu viaducte inalte si limitarea este de 100 si 110 ...deci ei au inteles ca siguranta este mai importanta decat ''smecheria'' si au montat  radare si camere la fiecare tunel !
!

alecu26

pai asa e in orice tara normala...cu politie normala, chiar daca exista smecheri.

Ei folosesc radarul pentru prevenire, nu pentru pedeapsa asa ca-l presemnalizeaza in 1000 de feluri, ca sa stii ca acolo e un radar si sa franezi dracului chiar daca tu te crezi indestructibil.

Cat vreme la noi politia sta dupa curbe strnase, in spatiile pt SOS si in tufisuri...degeaba.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hentz