Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.


alin_simeriaveche

mie mi se pare trist si ciudat ca de mult timp tot negociaza cnadr cu impregilio si nu mai ajung la un acord dar nici nu se lucreaza pe restul lotului (e drept ca au multi bani de recuperat de la stat, sper sa continue si dupa ce se achita). mai trist e ca Sova se lauda acum o saptamana ca "tocmai ce am aflat acum de la cnadr ca sa adoptat o solutie" dar nu am auzit nimic, mai mult am trimis un email cnadr-eului si inca nu am primit nimic

alin_simeriaveche

Am promis si ma tin de cuvant dar dupa fluxul de poze din weekend-ul acesta nu prea mai are rost sa pun pozele ce le-am facut joi de pe autobus dar totusi le-am incarcat pe google picasa si vedeti ce a fost la acea vreme. vreau doar sa specific ca deasupra la aciliu un excavator lucra si niste masini mari carau pamant.ceilalti colegi ce stiti? ati mai vazut ceva miscare prin zona?
https://plus.google.com/photos/110387718326333629910/albums/5895667735514089057?banner=pwa

Sargon1806

Quote from: iuli on July 01, 2013, 06:10:33 PM
http://www.digi24.ro/stire/Un-tunel-spectaculos-a-fost-construit-pe-autostrada-dintre-Sibiu-si-Orastie_114535

Cand s-a facut inaltimea de 20 de metri? Ultima oara stiam ca are 7 metri, din care vor ramane 5,5 dupa asfaltare si ventilatie. Se refera la fundatie sau doar au gresit informatia?

dorum

Astazi pe Sanovita-Dumbrava

Sanovita










Canal Timis Bega +  DC83







dorum


dorum

Plimbare pe A1 intre DC de Cliciova si DJ609B - n-am avut camera de filmat la mine....





















rocklee


udar

din poza asta se vede ca aici va fi umplutura


Archi

Quote from: Sargon1806 on July 01, 2013, 09:47:07 PM

Cand s-a facut inaltimea de 20 de metri? Ultima oara stiam ca are 7 metri, din care vor ramane 5,5 dupa asfaltare si ventilatie. Se refera la fundatie sau doar au gresit informatia?

Cred ca se refera la adancimea tunelului dupa ce va fi pus pamantul deasupra

iuli

Ultima zi a lunii iunie. Minunea nu s-a produs: Autostrada Arad – Timisoara e tot in lucru

QuoteMinunea sperată de oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – CNADNR nu s-a produs. Pe data de 30 iunie, cea anunţată de Companie ca fiind ziua în care autostrada Arad – Timisoara ar trebui predată beneficiarului, procesul verbal nu a fost întocmit, iar muncitorii încă lucrau pe teren, chiar dacă era duminică.

,,Potrivit prevederilor contractului de construcţie, finalizarea integrală a lucrărilor este prevăzută pentru ultima zi a lunii iunie a.c., şi anume 30 iunie 2013″, anunţau cei de la CNADNR printr-un răspuns oficial trimis pe adresa redacţiei noastre. Iată că aceasta nu s-a întâmplat. Cel puţin nu cu ştiinţa noastră.
Iar situaţia de pe teren pare să confirme această afirmaţie. Chiar de la intrarea pe autostradă, la nodul de la Giarmata, drumul este blocat pe o bandă. Câteva utilaje stau şi aşteaptă probabil ziua de luni pentru a fi pornite şi a efectua ultimele reparaţii la podul peste drumul judeţean spre Maşloc. Mai jos, mai mulţi muncitori lucrau la parapeţii laterali. În mare parte protecţiile metalice erau deja montate, inclusiv cele despărţitoare de pe mijlocul autostrăzii de la nodul de la Orţişoara, acolo unde sâmbătă noaptea se mai putea trece pe sensul opus.
De altfel, la acest nod este încă cel mai mult de lucru. Aici trebuia realizat sediul centrului de coordonare a circulaţiei pe autostradă, centrul de servicii, inclusiv accesul de pe autostradă spre ieşirea de pe drumul rapid, acces spre Orţişoara şi Seceani. Semnele de circulaţie care anunţă ieşirea spre aceste localităţi sunt în continuare barate cu vopsea, semn că pe acolo nu se poate ieşi. Numeroase utilaje staţionau în şantier, semn că se lucrează, dar nu duminică. O echipă de muncitori era pe podul nodului rutier şi monta... parapeţi.
Porţiunile cu limitare de viteză rămân în continuare prezente, sunt zone unde se circulă ca şi în localitate, cu 60 de kilometri la oră. Pe jos se vede că asfaltul a fost înlocuit, fiind în multe părţi de culoare mai închisă, semn că este mai nou.
Vin penalizările?
Teoretic, lucrările neterminate ar însemna şi aplicarea de penalizări. Deocamdată aşteptăm reacţia beneficiarului. ,,Conform prevederilor contractuale, penalităţile de întârziere, în cuantum de 0,05% pe zi de întârziere – calculat din Preţul Contractului şi în limita maximă de 15%, pot fi stabilite numai după momentul efectuării Recepţiei la terminarea lucrărilor. Perioada de întârziere este numărul de zile înregistrat de la data de terminare contractuală şi data specificiată în Procesul Verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor, în condiţiile inexistenţei oricărei determinări pentru o extensie de timp din partea inginerului, urmare a revendicărilor transmise de părţile contractante", se mai spunea în răspunsul primit de la CNADNR. Să vedem cum şi de când vor fi aplicate asemenea penalităţi.

sursa

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mns

Pasajul ala de la Giarmata parca e mai rau decat in povestea cu Mesterul Manole, poate mai bine derama si il fac de la 0.  :lol:

lucianxx9o

^^Lasa ca 1% penalitati pe zii din contract nu e rau cate 1 MIL € si ceva in fiecare zii nu strica, problema ramane ca se poate pierde finantarea UE.

MRS

^^^
@lucianxx90:
0.05%/zi nu este egal cu 1%  :lol:
In plus, eventualele penalitati pot aparea DUPA efectuarea RECEPTIEI...


Quote from: iuli on July 02, 2013, 12:12:22 PM
Ultima zi a lunii iunie. Minunea nu s-a produs: Autostrada Arad – Timisoara e tot in lucru

Quote,,Conform prevederilor contractuale, penalităţile de întârziere, în cuantum de 0,05% pe zi de întârziere – calculat din Preţul Contractului şi în limita maximă de 15%, pot fi stabilite numai după momentul efectuării Recepţiei la terminarea lucrărilor. Perioada de întârziere este numărul de zile înregistrat de la data de terminare contractuală şi data specificiată în Procesul Verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor, în condiţiile inexistenţei oricărei determinări pentru o extensie de timp din partea inginerului, urmare a revendicărilor transmise de părţile contractante", se mai spunea în răspunsul primit de la CNADNR. Să vedem cum şi de când vor fi aplicate asemenea penalităţi.

sursa



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

lucianxx9o

Am auzit la stiri de 1%!
Multumesc pentru informare. :)