News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

teocharis

#8730
prin comparatie cu Lotul 3, Lotul 2 e decent

multi isi vor rupe gatul pe lotul 3, PRIMA traversare adevarata de munti din Romania...

dr4qul4

#8731
asta am zis si eu, ca va fi primul munte....doar ca este unul mic si se trece prin culoare naturale.
poiana Rusca e alcatuit in mare parte de situri cristaline, asa ca nu ar trebui sa fie alunecari de teren.

Stie cineva daca s-au inceput descarcarile arheologice pe traseu? sau daca vor incepe curand?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

sunt in sarcina constructorului...dar oricum nu cred ca vor fi mari probleme. Poate doar pe culoarul muresului...adica lot 4 si ceva din lot 3.

OK...daca ii intrebi pe Imbecilo....el va zice ca asa ceva nu poate fi la el si ca e responsabilitatea statului roman.

Din ce spunea cineva....expropierile cel putin au inceput.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

limita e chiar in drumul DN 68A? daca ar fi asa e o alegere geniala si inspirata si norocoasa.

Daca unul dintre loturi da chix...cel putin se poate face acolo o descarcare temporara.

Lotul 3 e la fel de greu...doar ca la ei lucrarile sunt concentrate in acei cativa km. In fond...la ei este cel mai mare debleu....de 32 de metri.

Acolo...e situatie cvasiidentica cu astaldi, lot 4.

Viaduct mare (700 metri) - Debleu mare (sau tunel, 32 metri adancime) - viaduct mic (200 metri) -  2 debleuri mici de 20 metri adancime.

Ma gandeam la o solutie...tot gen astaldi: coborata autostrada un pic mai jos, faci 100%, dar compensezi scaderea in lungime a viaductelor. Pe de alta parte....asta inseamna ca cele 2 debleuri mici...sa devina deja periculos de mari..

O urcare de linie rosie....poate e cea mai buna solutie...cresc usor viaductele, dar debleele devine abordabile chiar toate.

Nu e usor lotul 2....poate cel mai greu. Are viaducte putine fata de celelalte loturi (3 si 4) dar cele mai mari terasamente.

Oricum....pe lotul 3....acele viaducte sunt....WOW. Un mic calcul ma duce la un pret de 65-70 milioane doar pentru viaducte. Care a fost oferta finala a lui Tehnologica si a acelor firmulite spaniole? (si la viaducte nu ai unde sa faci economii). Ce imbunatatiri mai pot fi facute? la terasamente in general. Profilul autostrazii poate fi modificat astfel incat sa fie mai digerabile si mai echilibrate volumele de terasament. adica ce se sapa undeva...sa poata fi pus ca umplutura in alta parte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

@alecu:

incearca cineva - autor SF, proiectant, constructor - sa "optimizeze" alternanta viaduct-debleu(tunel)-viaduct-tunel-etc

ma gandesc ca prin asa-numitele base-tunnel poti evita complet viaductele

invers, cu viaducte suficient de inalte si lungi, la limita, nu ai nevoie de tunel...


care este cota optima din puctul asta de vedere, o poate calcula cineva?

alecu26

da...se poate...si aici e talentul si knowhow-ul fiecarei firme.

Dar...e clar pentru orice constructor...fara multe calcule...ca orice pod este enorm de scump...iar orice tunel, fie el si cut&cover e exorbitant.

Ca si ordin de marime, preturi medii pe mp:

100 euro autostrada

1000 euro podul

pentru tunel...habar nu am si este mult mai variabil. Oricum undeva de la 2000 de euro in sus. Poate 2000 de euro la un cut&cover.



Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


nenea_hartia

Quote from: alin_simeriaveche on June 19, 2013, 11:30:30 PM
@Inginerul

Sper sa nu par sacaitor....dar poate si din cauza ca nu sunt in tema pun asa multe intrebari. S-a acceptat ceva o solutie? temenul de decembrie 2013 sigur nu a confundat cu astaldi? ca el mai face astfel de gafe.
tin mult la acel lot si sunt foarte entuziasmat cand vine vb de el...si de aceea vreau sa inteleg daca s-a ajuns la un consens

Multumesc
E soluția cu viaduct nou în debleu + vaiductul vechi + tunel + pereți mulați. Dacă într-adevăr s-a aprobat (CNADNR aprobase de principiu), atunci decembrie 2014 este super-super-optimist. Dar alecu26 a pus punctul pe i: finanțarea. Fără ea, aprobarea soluției nu face doi bani.

Quote from: Ionut on June 20, 2013, 10:00:10 AM
Octobrie 2013 este imposibil, indiferent de solutie. Cred ca asta este evident pentru toata lumea... Nu luati in seama ce zice Sova!!! (In general, dar mai ales cand incepe sa dea termene.)
+1


mariansb

Poze de azi , pe la ora 17, la 32 de grade la umbra, de pe loturile 3 si 4
Cei de la Straco trag tare , e posibil sa termine pana in septembrie intre nodul Lancram si Sebes Est ;au reluat lucrul si la pasajul peste calea ferata inainte de Sebes Est; si la 21.45 se lucra pe lotul lor

[/URL]












[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Inginerul

Va propun un exercitiu de consens si anume, sa suprapunem aceste proiecte de autostrazi peste caracterul "in formare" a unor lupi tineri, politicieni aflati la inceput de cariera, care vor afirmarea cu orice pret! Multi veti intelege cultul corporatist si consecventa fara scrupule pentru rezultate! Asezonati acestui scop gustul sociologic al interesului electoral adus de proiecte, si incepem, sa obtinem rezultate! RABDARE!
In concret, va rog sa analizati emisiunea de ieri seara dincolo de cuvinte! Cautati mesajul! Studitati tiparul ei! Analizati evolutia unui ministru tanar (Dan Sova) si apoi comparati cu inceputul. Vrea mai mult! Invata! Vedeti rezultatul din consiliul de analiza a contestatiilor! Explicatiile pentru "Imbecilio"! Schimbarea modului de atribuire a contractelor (dialogul competitiv), etc.
Timpul se scurge putin mai incet decat rabdarea noastra ceea ce, cred, este unicul element de care trebuie sa tina seama.
Noi suntem cei multi si puternici! Si credeti-ma, din cauza noastra nu au somnul linistit!
;)

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alin_simeriaveche


Ionut

In caz ca nu stiati, ieri s-au oprit lucrarile pe lotul Alpine. Informatia este confirmata din surse diferite. Alte detalii n-am.