Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 46 Guests are viewing this topic.

M_Z

Quote from: horatiu.cosma on March 25, 2025, 05:20:48 PMLa UMB totul e foarte standardizat. Până la vreo 9 metri înălțime sunt elevații cilindrice, peste dreptunghiulare.

Și lucrează nestingheriți după "standardele" lor și unde ceilalți  au licitat ca fraierii un anume proiect tehnic 8) . Să tot ieși la bani așa.

Stefan01

#63796
Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 25.03.2025 - Viaduct Boita
Sursa: Proiecte la Înălțime

dargauda

Alah ne-a dat in cap cu MAPA :lol: Aktor2 :lol:

TeoH9


cfdp

la calculul pilelor intervine pe langa verificarea la rezistenta si cea la flambaj. In principiu solicitarile sunt de compresiune cu mica excentricitate daca avem reazme pe pile. Dar in paralel se calculeaza flambajul acestora care este proportional cu inaltimea. De aceea de la o anumita inaltime aprox 9m pilele cilindrice cu diametre de 1.6-2m flambeaza, asa ca se alege varianta dreptunghiulara. Paradoxal, pentru cei neinitiati, sectiunile caseta/tub sunt cu 20/30% mai rezistente decat cele pline. In  plus cu un cofrag interior apare si economia de material /beton. In practica puteti sa comparati rezistenta la incovoiere unei bare metalice pline cu o teava de acelasi diametru .

florin74

^^^Am un feeling ca peste 1 an Aktor o sa ni se para racheta....

mariusj

Voi nu înțelegeți politica lor,e normal sa încetinească ridicarea diferitelor construcții, din moment, daca ar face rapid oamenii ar sta până la AC pe tot lotul.
 Trec zilnic pe lângă fabrica de grinzi, se înmulțesc.

DragosC

Nu sunt foarte ingrijorat.

Daca WeBuild termina lotul 3 peste 2 ani, cu nodul de la Calinesti care te scoate inapoi pe E81 langa Manastirea Cornet, se poate considera ca esti practic la Boita si ca ai rezolvat 80% din Valea Oltului.

Apoi, in 2-3 ani, pot si turcii sa termine ce mai au, dar vom fi "out of the woods" la propriu.



Nu spera si nu ai teama

oneway

^Cum adica peste 2 ani este gata lotul 3 ? :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

DragosC

Nu spera si nu ai teama

AdrianRO

Nu exista nicio sansa sa fie gata in 2 ani. s-a mai discutat ca acele termene sunt fanteziste..

DragosC

Nu spera si nu ai teama

hefaistos

#63807
Probabil ca vor termina inaintea Mapa. Dar eu cred ca vor deschide lotul 3 intr-un an ce va contine cifra 3.
Și cum anul 2023 s-a dus...
S-au mobilizat bine ar si lotul e lung și complex.
Nu este exclus un sfarsit de 2028 sau 2029. Dar 2030 este peste 4 ani și 9 luni.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Deocamdată termenul contractual pentru Webuild e la adăpost. Au primit AC doar pe 10km din 37. Pe restul se așteaptă revizuirea acordului de mediu, revizuire care nu a început încă, în așteptarea documentelor de pe lotul 2. Nu îmi e clar cât e prostie din partea CNAIR (dacă se apuca de revizuire separat anul trecut doar pe lotul 3, probabil azi e gata), sau și o oarecare înțelegere pe la spate cu Webuild, care are nevoie de "argumente" pentru extinderea termenului contractual. În orice caz, aștept cu interes AC-ul integral, că de acolo putem număra (cel puțin contractual) 4 ani.

esendy

#63809
si fix de aia e necesar sa se rezolve in 6/12 luni DJ 703G pt o utilitate / perioada estimata de folosinta de 4/5 ani. Investitie minima  - utilitate maxima