Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 46 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

#63810
La ce presiune va fi pentru acel lot 3, eu sper la un 2029.
WeBuild au arătat pe lotul 5 că dacă vor, pot.

Pur teoretic și 2028 este încă în discuție, dar mi-e greu să fiu optimist, la ce istoric e în România mai ales pe montan.

AndreiTM

@StefanCelMare discutia asta a mai fost pe forum: comparatia nu cred ca e in favoarea Constructorului We Build... lotul 5 l-a facut in 48 luni si crezi ca lotul 3 il va face in 45?

DragosC

Pe toate proiectele de infrastructura ar trebui sa fie eliminate deadline-urile, si sa bage ca la Rockstar sau Valve: "when it's done" :lol: cu bonusuri daca termina inainte de X ani.
Nu spera si nu ai teama

horatiu.cosma

Și dacă termină după x zeci de ani? Exact. De asta există deadline-uri.

DragosC

Bine, glumeam ;)

Care este procentul de proiecte terminate la timp in Romania, pe infrastructura mare ?

Sare de 20% ?
Nu spera si nu ai teama

horatiu.cosma

La CNAIR în ultimii ani cred că da.

StefanCelMare

La WeBuild/Astaldi a părut mereu că pot respecta termenul contractual pe lotul 5.
Mai degrabă l-au folosit ca pe un pion în negocieri cu CNAIR.

Pe această bază risc pronosticul 2029, cred că firma se poate mobiliza ca să livreze în deadline sau relativ aproape de acesta (+1 an max).
Acuma, chestia e să și vrea, că au dovedit că nu întotdeauna joacă doar în teren, ci uneori și prin birouri.

Pentru re-memorare:
Sectiunea 5 Curtea de Arges - Pitesti, 30,35km.
Contract semnat in Mai 2020.
Constructor: Astaldi;
cost: 1.710.277.069,34 lei (fara TVA);
termen de executie: 12 luni de proiectare si 48 de luni de realizare a lucrarilor.
(sursa 130km.ro)

Aveau deci de la semnare contract până în mai 2025 legal.
Să mă corecteze cineva dacă am greșit.

Radu_A

^de acord cu tine...probabil un contract nou, serios, castigat de Webuild pe unde a mai licitat ar ajuta si lotul 3...

doar zic nu sariti pe mine  :D  :D
Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist

TibiV

Quote from: StefanCelMare on March 26, 2025, 03:22:49 PMAveau deci de la semnare contract până în mai 2025 legal.
Să mă corecteze cineva dacă am greșit.

Termenul nu este de la semnarea contractului, ci de la OIL....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

Cei 11 km we build disponibili par mai grei decat tot lotul 4. deci we build se pot mobiliza trup si suflet linistiti, ca nu au cum sa termine structurile, consolidarile si terasamentele in mai putin de 1 an.

voicul

#63820
Quote from: TeoH9 on March 26, 2025, 09:35:27 AMun mare rahat turcesc

Mai ales ca CNAIR a fost brici. O flecma daca mai trageau pe traseu era gata PISI2 (doar stie toata lumea cat de bine a fost pregatit proiectul !!!). Dar au zis sa fie "civilizati" si MAPA nici macar atat nu poate ... dupa cate a facut CNAIR pentru acest lot.
Pfff - n-avem noroK!

dan tm

Astazi am circulat de la Tisa la Margina.
Din Ohaba am continuat spre Cosesti iar din Cosesti este un drum ingust asfaltat care te scoate la gara Holdea. Nu am trecut calea ferata ci am continuat peste locuri pe un drum pietruit si am iesit in Costeiul de Sus de unde am intrat pe DC 100 spre Margina.
DC 100 care se ,,suprapune" ??? ici colo cu santierul autostrazii. Astfel pe o portiune am mers pe noul amplasament si pe un strat nou de asfalt.

Avind autostrada pe stinga nu prea am multe poze. :-[

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

mariusj

Sunt pregătite 3 camioane ptr transport agabaritic de grinzi de la Independența, cine spune ca nu sunt seriosi..

StefanA

Pe Margina Holdea ar trebui sa concentreze tot ce au pe lucru la 1 fir, pt deschidere HP. Ar insemna enorn.
Apoi sa traga tare pe celalalt pt a prinde termenul pnrr.

klax187

Si sa si ceara doar jumatate din suma licitata... altfel sunt neseriosi