Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 46 Guests are viewing this topic.

ioans

la ce consolidări au făcut si la cât pământ au scos pe DX4, cred ca tunelul era terminat mai repede, nu cred ca avea mai mult de 250M lungime. Așa avem un debleu de 40m adâncime

ncb

AUTOSTRADA A1 Sectiunea 3 Tigveni - Cornetu | Sibiu-Pitesti | Stadiu lucrari 19.03.25 WeBuild


Raducu P Drum

Ash94

Quote from: Ash94 on February 25, 2025, 02:10:12 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
09.10.2024983m854m
29.10.20241.032m883m
11.11.20241.060m907m
19.11.20241.088m928m
14.12.20241.150m985m
21.12.20241.160m1.000m
12.01.20251.190m1.023m
11.02.20251.263mestm. 1.080m
16.02.20251.300m (din care 607m capt. int.)1.102m
25.02.20251.333m (din care N/A, >607m capt. int.)1.120m
20.03.20251.350m (din care N/A, >607m capt. int.)1.202m (din care 170m capt. int.)
Ramas0m (strp. 03.03)140m

paullie

#63768
Pentru cei care zic ca DJ703G(H) e o alternativa.

Pe aici duce drumul din București, capitala României, către vestul Europei. Nu e nicio glumă. Dacă nu vrei să stai în ambuteiajele de pe Dealul Negru, cu tălâmbii care au făcut din Dedulesti o atracție turistică sau prin numeroasele gâtuiri de pe Valea Oltului, există o alternativă. Mai ales că de când s-a extins A1 până spre Curtea de Argeș, poți înțepa DN7 direct pe centura Călimăneștilor, evitând astfel toate nenorocirile menționate anterior. Da, drumul include și o porțiune de macadam, cu o coborâre care ar putea pune probleme pe vreme ploioasă, mai ales cu un turism. Însă Waze a considerat că un pic de praf e o idee mai bună decât fumul de grătare de la Dedulești și trebuie să-i dau dreptate!




https://www.facebook.com/masinistul/posts/pfbid02RFwRzF3j2UrSVe3jvSej9RhX4Zpi53kcSUEPZj2z9sV68SRPk6UXGyYn5GHzEZwfl

shift2rail

^Exista mii de sate in Ro cu drumuri pietruite, nu vad unde e problema.


dr4qul4

Acum depinde si cu ce sunteti obisnuiti.Eu anual fac macar 100km pe drumuri neasfaltate sau care nu au mai vazut asfalt/ciment de peste 20 de ani (foste drumuri tehnologice).
Pentru mine, DJ703G este o alternativa, dar nu pe ploaie. Sunt 3-4 km asa, poti sa-i faci in 15-20 min. Si dupa drumul este perfect. Inteleg ca acum se lucreaza si la canalizare in zona, asa ca s-ar putea sa fie si mai nasol..
DJ703H are 13 km neasfaltati si nici dupa nu poti scoate o medie de 50 km/h. Mai degraba 30.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

voicul

Eu mai vad un lucru - cand faci VO, probabil nu este la raliu si pentru 80% din participanti inseamna plecat in concediu.
Cateodata nu e doar despre timp ci si de bucuria condusului/calatoritului.
Sa mergi 3 - 4 km pe drum neasfaltat, dar nestresat de traficul de pe Dealul Negru ...

dr4qul4

Ai perfecta dreptate. Poate fi relaxant sa conduci pe acolo. DAR doar daca esti pregatit pentru ei.
Daca mergi "cu waze inainte" s-ar putea sa te prinda nepregatit. Mai ales daca nu stii ca sunt doar 3-4 km sau daca nu poti urca panta aia (pe ploaie sunt sanse bune sa nu o poti urca fara 4x4).
Eu sper ca dupa ce termina canalizarea, sa se apuce si de asfaltat. Nu e nimic complicat acolo. Mai complicat este ca trebuie facut de CJ Arges.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

PaulS

AUTOSTRADA A1 | Tuneluri Margina - Holdea #001 | Umb & Euro Asfalt 22.03.2025
Raducu P Drum

LRadu

Tot vad aceasta discutie recurenta cu acel drum ingust si neasfaltat. Problema e ca il analizati acum, dar dupa deschiderea autostrazii va ganditi ca daca waze sau maps va incepe sa ruteze pe acolo si doar 10% din traficul de pe Valea Oltului va merge pe acolo, pe drumuri ingueste uneori de 1 banda si neasfaltate, va fi o nebunie generala totala, cu blocaje si accidente.

Chiar si daca se asfalteaza acea bucata ar fi probabil mai rau, ca ar intra mai mult trafic pe acolo, deci nebunie si mai mare.
Realist vorbind nu cred ca are rost sa o tot reanalizam, va fi o alternativa doar in cazul unui accident sau blocaj general, sau daca vrei sa mergi la plimbare, in rest haideti sa nu dam drumul pe carare, si ar fi probabil minunat daca si waze si-ar da seama ca este neasfaltat si sa nu ruteze pe acolo, nu este ok sa intre atat trafic pe acele drumuri total nepregatite.

voicul

Tot mai multi ca tine sa gandeasca asa :)

Eu o sa merg pe acolo mai ales dupa deschiderea PISI4.
Nu zic ca nu ai dreptate, dar nu e ca si cum DN7 e parfum, liber mereu si garantat fara accidente. Deci despre ce vorbim?
Desigur, daca nu pun interzis celor peste 3.5t va fi greu, dar nici DN7 nu e usor acum.

---

In rest poti zice ca UMB sunt hateri. S-a stabilit pe forum, ca sunt niste nimeni, care sapa tunelul cu tarnacopul si cand colo ce sa vezi in filmari?!
Cred ca au bagat utilijul ala doar pentru filmare sa ii enerveze pe unii pe aici (care s-au grabit cu concluzii pripite, chiar in primii cm de tunel sapati).
Mult succes.

Archi

#63776
Cateva informatii de la Raducu din comentarii si descrierea de pe YouTube:

QuoteLa data filmarii (in premiera!) se lucra la tunelul cel scurt de 340 de metri, in ambele galerii, partea dinspre Margina. La prima se stabiliza si apoi excava solul si la a doua se lucra la acoperisul de tevi. Tunelurile se vor executa utilizandu-se metoda NATM. In perioada urmatoare, va incepe sapatul si la celelalte portale, se va lucra din ambele directii.
Un santier de lungime mica, dar cu un imens volum de munca.
NOROC BUN!

QuoteIn prima filmata circa 45 m, in a doua, cativa metri.

QuoteMult mai usor de sapat si stabilizat ca la cel de la Curtea de Arges

Deci se pare ca au inceput si galeria 2, iar in prima galerie avem deja 45 de metri sapati. Prima galerie a fost inceputa pe 27 februarie aproximativ (dupa filmuletul DRDP care ne-a dat informatia), deci in 24 de zile au facut 45 de metri. Acuma, avand informatia ca solul este bun si aplicand 3 simpla am avea strapungere pe prima galerie undeva in Septembrie si pe a doua galerie undeva in Decembrie.

Ramande de vazut cat de "in perioada urmatoare" va incepe forarea si in restul portalurilor, pentru tunelul lung.

Andrei M

Salutare tuturor!

Fac drumul București - Arad destul de des și nu pot să nu remarc că București-Pitești e singura bucată de autostradă unde nu există panouri antiorbire. Mi se pare foarte periculos lucrul ăsta, mai ales în condițiile în care elementele reflectorizante de pe parapeți sunt invizibile din cauză că sunt foarte murdare.

Sunt curios dacă aveți idee dacă s-au făcut demersuri în sensul ăsta sau cum s-ar putea face un astfel de demers pentru montarea de panouri antiorbire pe autostrada București - Pitești.

Azazel99

#63778
Capetele de tunel au o viteza mai mica pana se ajunge la substrat stabil (stanca etc).

Radu_A

^^alea te-au deranjat pe tine, dar faptul ca nu ai parapeti de protectie exteriori aproape nicaieri nu-l vede lumea...si acum imi vine sa rad cand erau unii revoltati asta iarna ca se deschid ceva bucati de A7 fara parapeti exteriori instalati...pe Bucuresti Pitesti nu au fost niciodata...adevarul e ca bucata aia de A1 e cea mai rusinoasa parte din reteaua de autostrazi...candva cand se mai calmeaza santierele astea care ard acum o sa trebuiasca sa facem ceva cu ea ca e penibil..
Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist