Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 36 Guests are viewing this topic.

alexV

^^^
In placa de beton armat sunt niste tensionari zdravene. Sus si jos.
E super interesant acest "balanced cantilever bridge" cum au gasit o metoda sa faca betonul sa suporte doar forte de compresie, si tendoanele alea ce nu se vad preiau fortele de tensiune.

Exista si varianta cand segmentele podului sa vina prefabricate in santier; cu macara le ridica pe pozitie si apoi le tensioneaza. In varianta asta e mai usor de imaginat cum betonul e doar comprimat, si tendoanele preiau forte de tensiune ce apar la deschidere asa mare.

https://www.midasbridge.com/en/solutions/balanced-cantilever-bridges  scroll pana jos ca sunt imagini faine.

Uite cum sunt dispuse acele tendoane. In placa de sus ele sunt centrate pe pilon. In placa de jos ele sunt centrate pe mijlocul deschiderii.

NGC

"1. ELABORARE DOCUMENTATIE DE AVIZARE A LUCRARILOR DE INTERVENTII PENTRU "DN 73C, km 44+800 – km 55+000, CURTEA DE ARGES – TIGVENI" (Lot 1) 2. ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU "REABILITARE / MODERNIZARE DN 73C, km 55+000 – km 68+000, TIGVENI – MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA" (Lot 2)"

Quote from: tom_sawyer on February 28, 2022, 08:02:35 PM
Au fost contestatii la PiSi6?

Nu au fost contestatii. Ramane castigator PROIECT CONSTRUCT - REGIUNEA TRANSILVANIA la ambele loturi.

Dop

#56777
Stima si respect, lotul 2 Lugoj - Deva , in ce stadiu se afla? Cand se va semna contractul cu singura firma ramasa? Nu se pot urgenta putin lucrurile...? Estimez ca drumul national va lasa aripile iar.

TibiV

@Dop,

vad ca este prima ta postare. Ne bucuram cand avem noi membri, dar incearca sa citesti macar 10 pagini in urma inainte de a scrie.

Daca nu s-au postat noutati despre subiect, inseamna ca nu exista (deocamdata) noutati...
Pe forumul asta nu "tinem la secret" informatii "confidentiale"....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Bună dimineața,reprezentantul asocierii Mapa&Cengiz a avut ieri o întâlnire cu primarul municipiului Sibiu,dar pentru că biroul de comunicare al Primăriei Sibiu e cam secretos ,nu am prea multe informații despre această vizită .

adrian sibiu

Viaductul Talmacel km12 filmat în 08.03.2022 !
S-a turnat segmentul 9 la pilă ax 30 sens Pitești!
Enjoy !


raulbogdan23

P3-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente












SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/12soon055

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente















SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente




SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/12soon00

jalemare

Maine ar trebui sa aflam daca Mapa are vreun concurent pe PiSi3  :D

adrian sibiu

Viaductul Tălmaciu km10 filmat în 09.03.2022 !
Enjoy !


archaeus

Mi se face rau cand vad inconstientii aia cum stau in santurile de 2m fara protectii. Am scos zeci ca ei morti!!

Goldmund

Tare, Mărginimea Sibiului in toata splendoarea ei, pudrata de "zapada mieilor" si A1 cu cele doua mari viaducte "in lucru".
Superbe filmari!

alexV

#56786


Asa stii ca proiectant e SSF: cand lipseste ceva fix in mijloc.

LE: era o gluma, sunt convins ca proiectantii iau cele mai bune decizii pt optimizare, eleganta si functionalitate. SSF mai ales. Era o referire poate prea subtila la grinzile cu gol in mijloc de pe A10 lot 2, care dau impresia de fragilitate in unele poze, fiindca lipseste "material" chiar in mijloc unde intuitiv e nevoie de mai multa rezistenta.

cfdp

Nu lipseste nimic. uitati-va la pile 2x2 fiecare pila este "sustinuta de doua coloane"

crististancu

A postat Grindeanu pe facebook faptul ca sunt 3 oferte pentru lotul 3. Firme din Romania, Italia, Austria, Spania si Turcia.

IonutP

Pare ca avem depuse 3 oferte pentru secțiunea 3.

Oare sunt cumva Astaldi, Porr și Mapa?

Trei oferte pentru ultima secțiune a Autostrăzii Sibiu-Pitești!

Una din cele două secțiuni ale tronsonului care traversează Carpații, între Cornetu și Tigveni, are o lungime de 37,4 km și un cost estimat cuprins între 5,3 și 5,8 miliarde de lei, fără TVA.

Constructorii români, austrieci, spanioli, italieni și turci care concurează pentru Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, vor avea la dispoziție maxim 14 luni pentru proiectare și 59 de luni pentru execuție, după semnarea contractului.

Câștigătorul va trebui să construiască:
-95 de poduri și pasaje
-1 tunel cu două galerii independente (1,7 km/ galerie)
- 2 noduri rutiere (Cornetu și Văleni)
- 1 ecoduct (în zona localității Călinești)

Lucrările vor fi finanțate din fonduri europene nerambursabile.

În momentul finalizării celor 5 secțiuni, Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km și va lega Centrul și Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi pe Coridorului Rin -Dunăre (Coridorul 4 Paneuropean).

La ora actuală Secțiunile 1 și 5 sunt în construcție, Secțiunea 4 este în etapa de elaborare a Proiectului Tehnic iar Secțiunea 2 (pentru care s-a semnat contractul în luna februarie) urmează să intre în scurt timp în faza de proiectare.