News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

sm33

Quote from: Ionut on February 15, 2022, 09:47:05 PM
Stai asa ca nu e chiar finalizare. Nici măcar half profile.
Am văzut paharul jumătate plin! Știu ca nu va fii circulabil dar va fii complet! Aștept inaugurarea din decembrie !
BTW, la ce hate  ia Pro infrastuctura de la Compania antiautostrazi, nu m-ar mira sa vad un punct de vedere al lor și pe acest comentariu al tău! 😀 😃 🙂

gruiarew

Eu zic că ar merita puțin optimism, cel puțin pe LD2. Poate chiar o să facă treabă turcii împinși mai mult sau mai puțin de foame. Pe la ei au cam făcut. Și dacă se împotmolesc, mai aduc niște blugi sau niște rahat d-ăla d-al lor se mai face o extindere de contract, se găsesc soluții. Măcar să vedem că "se face ceva".

Nu știu ce tot aduceți în discuție pe Salini. LD2 bucata făcută de ei e mizerabilă. La fel și OS3. Și pe băieții cu pizza cu mac... mai bine lasă... Acum văd pe infotrafic că e accident la Margina. Probabil a forțat unul ieșirea de pe comunalele laterale și l-a prins TIR-ul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

bacovia

In Turcia, daca nu executi, esti 'executat'.


gabim

@gruiarew: Stii si tu foarte bine ca problema cea mare nu e ca au castigat turcii, ci ca nimeni in afara de ei n-a ofertat - acolo e buba mare dupa cum a scris si Ionut in pozitia API. Pentru o lucrare atat de mare ar fi fost de asteptat sa avem oferte de la toti cei precalificati. Cat despre Salini, se zvoneste ca au un proiect gata - daca nu ma inseala memoria acum cativa ani se scria aici de un targ Salini - CNAIR in care Salini preda proiectul la schimb cu ne-executare unei parti din lucrare (CIC?).
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

naivu

Din ce am înțeles, târgul cu Salini din 2016 era că dacă tot nu pot face secțiunea E (nici cf proiectului licitat, cu debleu, pt că nu ne lăsa UE, nici cu tuneluri pt că nu se putea adiționa atâta la contract) să facă la schimb proiectul pt tuneluri. Cum ministrul Cuc a reziliat unilateral în 2017, nici târgul nu a mai fost valabil. La următoarele întâlniri in instanță sau pt negocieri, CNAIR nu pare să mai fi întrebat de proiect; de asemenea, nu aș fi f sigur că Salini chiar a mai finalizat proiectul pt tuneluri (sau dacă măcar s-a apucat vreodată de el  :))!

alecu26

Terminați cu proiectul lui Salini. Nu cred ca îl au dezvoltat la un nivel mai înalt decât SF. Hai ca o munca de birou, niște desene nu costa mult dar un studiu geo pentru un tunel costa destul de mult. Și nu cred ca l-a făcut cineva asa doar...pe ochi frumoși.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

Dintre toate lucrarile, la tunele am cele mai mici emotii. NATM este flaxibila si adaptabila in functie de specificul geologic. Astfel, daca o zona e mai instabila o sa fie mai multe ancore de stabilizare. Daca zona este stabila, o sa fie mai putine.
Teama mea este la autoritati. Lipsa de interes si incompetenta sunt brevetate si bine inradacinate.

ghrt

Poate aşa aflăm mai repede ce poate MAPA în România. Tunelurile de la Holdea îmi par mult mai simplu de proiectat şi mai rapid de executat decât ce este pe PiSi2, iar riscul bănuiesc că e mai mic, geologia zonei ar trebui să fie totuşi cunoscută, adâncimea e mai mică.
Cont (aproape) inactiv.

ciprebbe

Ca idee, e mai "buna" roca dura decat un deal sedimentat pentru constructorul de tunel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adrian sibiu

Cei de la Graphein România au început scanarea lotului 4 folosind cea mai nouă metodă Lidar ,în acest mod,fiind folosite drone performante pentru scanarea întregului lot!

https://www.linkedin.com/posts/graphein_porr-porr-lidar-activity-6900038900514193408-AY8T

dumbravaandrei


A se constata la ce viteza se pot face analize primare de date. Acum 10 ani, dura niste luni tot procesul asta
QuoteÎntr-o primă etapă, s-a reușit scanarea cu Lidar pe toată suprafața de aprox. 10km lungime x 500m lățime, pe durata a 2h de zbor drone la o viteză de scanare de 1.2 milioane puncte/secundă +1h de prelucrare 3D a punctelor care au fost completate cu fotografii efectuate cu ajutorul dronelor, pentru a completa vizual reprezentarea 3D.
:shocking: :shocking: :shocking:

alecu26

Macar la SF urile minuntate daca am folosi asa ceva. Nu doar niste scannuri de pe hartile din 65, digitizate in autocad.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

exact la asta mă gândeam și eu, nu ar fi mai bine să le facă înainte ca să nu mai avem tot felul de bucurii după?

dorum

n-ai cu cine... vrei sa dea Dorel de pamant cu drona aia?

NGC

#56684
PiSi 3

Quote from: ioio_viola on February 11, 2022, 01:21:25 PM
Quote
,,Asociația Pro Infrastructura ar trebui să nu își mai bată joc de toți românii aruncând pe piață teme trunchiate și încercând să creeze dezbateri sterile care pot duce la blocarea unor proiecte, după cum experiența ultimilor ani ne-a arătat. Studiile de fezabilitate – până și Pro Infrastructura știe, care a avut consilieri în minister – sunt ilustrative și ca atare, cel care câștigă licitația trebuie să-și facă proiectul, pentru că contractul este pentru proiectare și execuție. Deci antreprenorul trebuie să facă și proiectul, pe care ulterior să-l execute tot el. Pentru a-și face proiectul, trebuie să aibă studii geologice și ridicările topografice, tot ce ține de proiectare. Cu sau fără studiu de fezabilitate, constructorul, care este serios și capabil, poate face acest proiect fără nicio problemă", ne-a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Quote
,,Practic Pro Infrastructura încearcă să reproșeze că în documentația de la studiul de fezabilitate nu li s-au dat proiectanților niște detalii, pe care ei oricum trebuie să și le facă. Practic, încearcă să spună că noi îi punem să facă ceea ce trebuie să facă în contract. Ei se întreabă de ce nu le-am dat informații pentru a fi scutiți de niște bani în faza de proiectare, în condițiile în care în contract sunt sume mari și suficiente. La licitații vin constructori serioși, nu constructori de grădiniță care au nevoie de îndrumări, iar cei profesioniști, când văd un caiet de sarcini, știu ce au de făcut. Abordarea Pro Infrastructura este stranie pentru că lasă să înțeleagă că vin constructori neprofesioniști și incapabili", a mai spus Alin Șerbănescu pentru Tion.

Si aici o "coincidenta". :lol:

Quote
INFORMARE cu privire la prelungirea termenului de depunere a ofertelor pentru procedura de achizitie publica Proiectare si executie ,,Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Cod Unic de Identificare Contract: 16054368/2020/2002/S10

Va informam ca Autoritatea Contractanta a transmis spre publicare in SEAP erata la Anuntul de participare nr. [CN1024696]/23.09.2020 cu privire la prelungirea termenului de depunere a ofertelor pana la data de 10.03.2022.

Menţionam faptul ca acest termen a fost stabilit ca urmare a adoptarii masurilor de remediere la Documentatia de Atribuire in urma contestatiei depuse de catre Asocierea WEBUILD SpA (fosta Astaldi SpA) – TANCDARD SRL cu privire la Clarificarea nr. 1 si respectiv Clarificarea nr. 2 publicate de CNAIR SA in data de 18.01.2022 si 20.01.2022.
De asemenea, prin aceasta prelungire, Autoritatea Contractanta are in vedere asigurarea unei competitivitati si a unei maturitati a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investitie.

Au publicat 12 masuri de remediere si inca o clarificare cu 3 raspunsuri. Ia zi Serbanescule, cum e pana la urma? Nu are nici o legatura cu contestatia, nu-i asa? Doar "cu sau fără studiu de fezabilitate, constructorul, care este serios și capabil, poate face acest proiect fără nicio problemă", nu-i asa? Probabil nici nu are nevoie de clarificari. :lol:

Asta insa nu inseamna ca s-a rezolvat cu contestatia celor de la WEBUILD.