Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 74 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Cea mai buna veste din 2021, fara sa exagerez cu nimic . Imi aduc aminte cand au fost declarati castigatori in februarie. Mai punem si aici 9 luni de intarziere. Ma bucur ca a ramas Porr sa ne construiasca primul tunel din Ro pe autostrada.

DarkFranck

Da, chiar o veste bună, sper să avem o licitație de succes și pe PiSi3 (adică cu oferte de la firme serioase).

@pasa_andrei Nu o sa fie chiar primul tunel pe autostradă, avem un tunel (mic, e drept) la Săcel, tot pe A1. Bine, va fi primul tunel de dimensiunea asta, e altă ligă.
Fluctuat Nec Mergitur

Mersul trenurilor

ala nu se poate numi tunel  :lol: l-as numi debleu cu acoperis

Europiu

Bravo! O veste buna cu adevărat.

Scrioșteanu sau CNAIR, nu știu, dar sa le spună cineva ca nu ae pune virgula între subiect și predicat...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elphax

Lotul 6 , adica Tigveni - Rm Valcea a ramas in aer sau se avanseaza? Nu il gasesc pe sinteza, ma asteptam sa fie tot la A1 ...

dr4qul4

Ba ala chiar se paote numi debleu. Nu va merge facut in sapatura deschisa si trebuie forat. Si dealul ala nu va sta cuminte cand il scarpina constructorul
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bacovia

Pfu ce bine ca s-a semnat cu PORR. Vestea anului la capitolul infrastructura.

PlayStation

Sper sa mai castige porr licitatii prin Romania
Nu sunt cei mai rapizi, dar mi se par cei mai calitativi, poate chiar mai mult ca UMB

hefaistos

Urmeaza un an de "pauza de proiectare", nu?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Am filmat azi Viaductul Tălmaciu și intersecția DJ 509G Tălmaciu Sadu ,unde am constat o mobilizare bună a constructorului !
Enjoy !



adrian sibiu

Hefaistos in această pauză se vor ocupa de drumul tehnologic și de forajele suplimentare pe lângă realizarea proiectării !

Ionut

S-a zis de 1000 de ori. Nu trebuie să termine TOATA proiectarea pentru a intra în teren. Pot primi AC pe bucăți... Pot întreba în teren anul viitor fără probleme daca se doreste...

TibiV

Pot INTRA în teren anul viitor...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: elphax on November 15, 2021, 05:12:51 PM
Lotul 6 , adica Tigveni - Rm Valcea a ramas in aer sau se avanseaza? Nu il gasesc pe sinteza, ma asteptam sa fie tot la A1 ...

Pe 1 Sept ministrul anunta ca s-au depus 4 oferte pt proiectarea unei legaturi Curtea de Arges - Ramnicu Valcea. Legatura e o modernizare a actualului DN73C, si un drum nou in zona Tigveni, tot 1 banda pe sens.

Propun sa lasam deoparte pentru un minut orgoliul ranit al Valcenilor ca legatura nu e drum nou cu 4 benzi - vom reveni la asta mai incolo.
Renovarea drumului existent poate fi gata deodata cu PiSi 5 (Astaldi). Indirect poate pune in valoare un lot zdravan de autostrada, cel putin pt turisme. Ba chiar ofera varianta alternativa si pt PiSi4 (Porr) cu tunelul Momaia ce va fi gata in minim 4 ani, sa zicem.

Pentru DX direct la Rm Valcea nu exista nimic. Daca ar fi pornit un SF de drum de mare viteza in munti, e rezonabil sa presupunem ca ar fi durat peste 10 ani proiectul pana la finalizare, lasand de facto Pisi 4 si 5 in bataia vantului.

Si eu as fi ales ca ministrul, renovare drum existent in timp util, in detrimentul unui drum nou peste XX ani (XX adica doua cifre). Stim contraexemple destule unde  se asteapa o vesnicie pentru o legatura locala: accesul Tm la autostrada, sau accesul Cj la autstrada.

Acuma, ministrul nu mai e ministru, sefa cea mai competenta a CNAIR din ultimii ani nu mai sefa, politicienii valceni s-au infoiat ca ori e drum nou ori rascoala - inclusiv Citu a declarat asta sperand sa atraga simpatia valcenilor. Tot ce sper e sa nu anuleze legatura cu 1 banda pe sens, adica sa nu se faca nimic pana la urma.


horatiu.cosma

Conform caietului de sarcini, legătura Rm.Vâlcea la A1 și mai departe la C. de Argeș e formată din 2 loturi. Primul Tigveni-C. de Argeș e reabilitare pe existent, fiindcă e dublat de PiSi4 și posibil să se termine cam în aceeași perioadă (dacă nu chiar mai repede PiSi4) și atunci nu are sens o investiție mai complexă de atât. În schimb pentru al doilea lot între A1 (Tigveni) și Rm. Vâlcea SF-ul va studia variante noi de traseu, corecții de curbe, banda a 3-a sau chiar a 4-a, e o libertate mare acolo pentru a veni cu o legătură civilizată a vâlcenilor la autostradă. Diferența ca timp de parcurs între o asemenea variantă și un DX pentru o distanță așa de mică e insignifiantă, în schimb ca timp de implementare și costuri e foarte mare.