News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

RaduG

De la Radu Ignat, Autostrada A1 Sibiu Pitești lot1 Sibiu Boita lot filmat complet 11.11.2021


adrian sibiu

Salutare tuturor !
Filmare completă a lotului 1 al autostrăzii Sibiu Pitești de azi 11.11.2021!
S-au reluat lucrarile de așternere a primului strat de asfalt  !
Enjoy !


adrian sibiu


RaduG

Și, tot de la Radu Ignat, Autostrada A1 Sibiu-Pitești lot1 Sibiu-Boita - viaduct Valea Talmacelului 11.11.2021



Mulțumesc pe această cale pentru efort și implicare tuturor colegilor care ne aduc știri de pe șantiere.


danutzu_1069

#56105
Deja e "nebunie" cu filmarile din drona.....
Mare atentie sa nu se ciocneasca dronele in zbor.... :lol:
Facem un turn de control si dirijare local, daca este cazul.... :lol:

Multumim pentru filmari :)


LE: se poate nota inceputul montajulul la cofraj ax 3A, dar nu si sfarsit demontaj de pe ax 4B

raulbogdan23

#56106
P3-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.2021-0

Turnare segmente



SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/11soon00

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente









SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/12soon045

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.2021-0

oneLess

Timp ar fi. Matematic. Rămâne să vedem cât de frumos.
Să termine anul acesta cele 12 casete de la P5-A
și să toarne prima casetă măcar la P3-A.

florin74

#56108
Nici gand.
Nu termina P5-A anul asta... inca 4 sau maxim 5 segmente mai fac.  6 au mai ramas. (al saselea a fost turnat azi)
Ultima betonare trebuie urmata imediat de tensionare... Si cum dupa 20-21 decembrie nu se mai lucreaza...Dupa 10 ianuarie se va/vor turna ultimul/ultimele segmente.

Iar de P3-A e la limita... Maxim daca reusesc sa il monteze.

adrian sibiu

Astăzi se toarnă segmentul 6 la P5-A,matematic până la vacanta de sărbători mai sunt 5 săptămâni,timp în care se pot turna și cele 5 segmente rămase iar la P3-A,părerea mea e că se va  finaliza montarea și poate poate un segment,dar toate aceste presupuneri depind foarte mult de condițiile meteo.

florin74

Sunt 6 segmente ramase.
Nu le termina pana in vacanta de sarbatori. Stati linistiti.

alexV

Sunt unele cabluri de post-tensionare in viaductul asta pe care nu le vom vedea niciodata, nici macar din drona in timpul constructiei. Asa cum vedem tecile (tuburile goale) in placa de deasupra la fiecare segment turnat, fix asa sunt unele si in placa de dedesubt.


Cablurile de tensionare de deasupra sunt instalate simetric fata de pila, si sunt deja instalate si tensionate in pereche cu fiecare segment nou turnat. Asta se vede pe filmari. Preiau forte de intindere in timpul construirii podului.

Cablurile de tensionare de sub for fi simetrice fata de mijlocul deschiderii. Ele se instaleaza toate imediat dupa unirea bucatilor de viaduct. Preiau forte de intindere in timpul exploatarii viaductului - oarecum similar cu talpa de fier a grinzilor gaurite Retter.

No unde vreau sa ajung, din cauza acestor cabluri ce nu le vom vedea, finalizarea P5-A va fi la anul. Fara presiune.

Duta C

#56112
Autostrada Sibiu – Pitești: A fost respinsă contestația turcilor pentru secțiunea 4. Porr rămâne câștigător
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins pe 11 noiembrie contestația turcilor de la Alsim Alarko în cadrul licitației pentru secțiunea 4 Tigveni - Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu - Piteși. Astfel, se menține decizia CNAIR prin care a fost declarat câștigător constructorul austriac Porr. Rămâne de văzut daca și când va fi semnat contractul.

Autostrada Sibiu - Pitești: A fost respinsă contestația turcilor pentru secțiunea 4. Porr rămâne câștigător
,,Respinge pe fond", se arată în soluția pe scurt pronunțată joi de CNSC în cazul contestației Alsim Alarko.


Amintim că semnarea contractului pentru proiectarea și execuția Secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești cu austriecii de la Porr a fost amânată din cauza contestației depusă de turcii de la Alarko la CNSC.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) detaliase în octombrie stadiul proiectului secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești.

ADVERTISING

,,După decizia favorabilă a CNSC (în cazul unei contestații anterioare a China Railway – n.r.), CNAIR SA, în calitate de Autoritate Contractantă, a solicitat imediat ofertantului câștigător (Porr – n.r.) să transmită documentele necesare și să se prezinte la sediul CNAIR SA pentru semnarea contractului.


Concomitent cu acest demers, ofertantul clasat pe locul II (Alsim Alarko – n.r.) a introdus o nouă contestație la CNSC cu privire la obligarea Autorității Contractante de a reevalua oferta depusă de firma câștigătoare.

Contestația este fundamentată pe informații apărute în presă, conform cărora ofertantul desemnat căștigător riscă să fie sancționat de Consiliul Concurenței din Austria (AFCA).

În același timp, contestatarul (China Railaway – n.r.) nemulțumit de decizia CNSC prin care i-a fost respinsă contestația a depus plângere la Curtea de Apel București.


CNAIR S.A. cunoaște faptul că are obligația semnării contractului chiar dacă s-a depus plângere împotriva Deciziei inițiale, dar din cauza noii contestații depuse la CNSC de către ofertantul situat pe locul II, compania are obligația să aștepte soluționarea acesteia, potrivit legii.

Precizăm că prevederile legale aplicabile în materia achizițiilor publice fac imposibilă semnarea contractului, ca urmare a noii contestații depuse la CNSC.

Toate informațiile privind această procedură au fost publicate în SICAP și, de asemenea, se regăsesc pe site-ul CNSC. După pronunțarea deciziei CNSC cu privire la noua contestație depusă, CNAIR S.A. va relua procesul de semnare a contractului", se arăta într-un comunicat al CNAIR.

Pe 13 octombrie, CNSC a respins contestația chinezilor de la China Railway la licitația pentru secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș. Tot atunci, secretarului de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu anunța că urma să fie semnat contractul cu firma declarată câștigătoare, respectiv austriecii de la Porr.

De asemenea, comentând asupra deciziei CNSC, fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă susținea la rândul său este obligatorie semnarea contractului pentru secțiunea 4.

Între timp, pe 22 octombrie, a fost depusă o nouă contestație la CNSC, respectiv din partea asocierii de companii din Turcia Alsim Alarko – Makyol.


La începutul lunii septembrie, CNAIR i-a desemnat a doua oară câștigători ai licitației pentru secțiunea Tigveni – Curtea de Argeș pe austriecii de la Porr. ,,Ofertantul desemnat câștigător este S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L., cu preţul de 1,68 miliarde de lei fără TVA", a informat CNAIR.

CNAIR a lansat pe 9 martie 2019 licitaţia de ,,Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș", în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelului Momaia.
:p :p :p
https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-a-fost-respinsa-contestatia-turcilor-pentru-sectiunea-4

RaduG

#56113
 Știrea dimineții vine de pe Lotul 1, Sibiu-Boița: Cristea Robert, șef șantier la viaductul de pe autostrada Sibiu - Pitești: "În luna august a anului viitor sperăm să fim gata cu execuția, în proporție de 100%". În luna Martie 2022 o să avem o linie a tablierului terminată. Suntem la 58% progres.

FB CNAIR:

QuoteCompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
56 m  ·
👷‍♂️ Cristea Robert, șef șantier la viaductul de pe autostrada Sibiu - Pitești: "În luna august a anului viitor sperăm să fim gata cu execuția".
🔵 Cristian Robert, șef șantier la viaductul de pe Sibiu - Pitești, și-a exprimat dorința ca în luna august a anului 2022 să se finalizeze în proporție de 100% acest proiect, execuția sa fiind deosebit de sensibilă la viteza crescută a vântului.
🔵 "Odată intrați în anotimpul de toamnă, respectiv iarnă, aflându-ne într-o depresiune, vântul se va dovedi cea mai mare problemă pe acest șantier, deoarece macaralele sunt dotate cu senzori speciali care în momentul în care detectează o viteză mare a vântului se opresc instantaneu. Acest fapt echivalează cu oprirea integrală a lucrului. Luând și acest context în considerare, în luna august a anului viitor sperăm să fim gata cu execuția acestui viaduct.
🔵 Vorbim de un viaduct care are 600 de metri deschidere și care se află la 58% progres fizic. Din luna martie avem o linie a tablierului terminată, iar în momentul de față se betonează un tronson de casetă, progresul fiind de o turnare pe săptămână. Fiecare deschidere este formată din 12 segmente", explică inginerul Cristian Robert.
#cnair #devorbacudrumarii

Video: https://fb.watch/9fdYMVzbss/

EugenRo