Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 78 Guests are viewing this topic.

Oneinthecrowd

^ De ce te miri? 54 Martie pare realist. Si daca nu va iesi, atunci vor spune: Vântu e de vina  :lol:

udar

Omul are dreptate si este cat se poate de realist.
In martie 2022 termina un sens/linie cum spune el adica pe directia Sibiu-Pitesti si in August 2022  este finalizat acest viaduct.

horatiu.cosma

Pentru structuristi, finalul e când e suprabetonat complet. Care e diferit de finalul pe care îl așteptam noi, adică asfalt, rosturi, parapete, marcaje, iluminat, circulație deschisă. Într-adevăr, conform graficului in martie 2022 o să putem trece de la un capăt în celălalt al viaductului pe beton pe unul dintre sensuri.

Oneinthecrowd

@horatiu.cosma, cand spui "conform graficului" te referi la graficul oficial (Gantt) atasat la contract? Ar fi interesant de clarificat acest aspect. Multumesc anticipat de raspuns.

horatiu.cosma


Oneinthecrowd

Ma gandeam la un grafic accelerat asumat de constructor.

Ionut

Ce grafic accelerat asumat de constructor? Povesti. Exista doar contract si legi. Si cam atat.

Oneinthecrowd

Si Strabag a avut contract si legi la DNCB. Si stim cu toti povestea. Acelasi lucru cu UMB la Bacau. Pe cale de consecinta, nu vad de ce ar fi imposibil de imaginat ca ar putea exista o situatie similara si la alte proiecte. Improbabil, poate. Si mai stiu sigur ca Porr poate mai mult decat vedem noi aici. La fiecare filmare la care ma uit am senzatia ca ei lucreaza sub potentialul real. De-aia am stricat intrebarea.

Inteleg ca nu e cazul aici.

Ionut

Nu ai inteles.
Nu am zis ca nu se poate accelera.

Doar ca nu exista Gantt "accelerat". Nu exista plan accelerat.
Tu ceri ceva ce nu exista.

rocklee

o filmare de la RADU IGNAT ....cu stadiul lucrari la VIADUCTUL TALMACEL.... 8)
https://www.youtube.com/watch?v=ehljdi55YEg&ab_channel=RaduIgnat

RaduG

Autostrada A1 Sibiu - Pitești 14.11.2021 | Viaductul Tălmăcel


xab80

^^^
@oneinthecrowd si @Ionut: nu exista gantt accelerat, intr-adevar. Dar termenul proiectului de poate modifica daca anumite faze care initial au fost estimate sa dureze mai mult s-au executat mai repede. Am facut si eu diagrame gantt. In orice proiect trebuie sa te adaptezi din mers si uneori poti devansa termenele.
Eu cred ca Porr a supraestimat durata unor lucrari in proiectul initial, estimand mai multe precipiatii/vreme defavorabila.


TibiV

R@du,

excelenta filmarea cu dealul liliecilor - ca de obicei...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

DarkFranck

𝗔𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝗶 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰 (𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀) 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶
Ofertantul desemnat câștigător este PORR CONSTRUCT, iar contractul a putut fi semnat după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor – CNSC a respins contestația formulată de către un ofertant cu privire la Raportul procedurii de atribuire.
Traseul autostrăzii Sibiu-Pitești pe Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, are o lungime de circa 10 km și este format din 2 tronsoane.  În total, pe Secțiunea 4 vor fi 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia, cu o lungime de 1,3 km.
Valoarea contractului este de 1,6 miliarde de lei fără TVA, iar durata este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor.
📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European.

Sursa: fb Irinel Ionel Scriosteanu
Fluctuat Nec Mergitur