Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 52 Guests are viewing this topic.

dargauda

Multumim frumos de vestea buna. Super.
Spor la treaba poor.

georgec

Nu sunt perfecti dar mie mi se pare ca Porr sunt foarte buni, totul este bine calculat si implementat, centrati pe eficienta.

Cetatean

@adisan si tibiv - material bun de vizionat pentru viitorii studenti, clar de introdus la universitate.

O chestie,vad ca nu se toarna stabilizat. Banuiesc ca de aia
s-a si asteptat mai mult pana la turnarea Ab2. Sa dea cestrinul ok sau ceva.
Practic e o "solutie" noua,balast stabilizat in situ sau posibil alta denumire?
Auzisem ceva despre cei de la CRH ca si au omologat ceva solutie...incerc sa aflu detalii.
Nu imi aduc aminte ca pe alt santier sa vad asa ceva.
E un lucru bun,se reduc timpii de executie si costurile sigur.

pasa_andrei

Sper sa i vedem si pe lotul 4 din Pisi. Tare mult imi place de ei. Cat de curat si de organizati sunt.

Ionutcatalin

^^ Balast stabilizat în situ au folosit și cei de la UMB pe centura Bacău (A7) dar și pe Craiova-Pitești din ce am văzut pe filmări, poate ne confirma și cineva care a fost pe șantier.

adrian sibiu

Bună dimineața!
Ieri a fost turnat segmentul 3 pe pila ax 50 a sensului de mers Pitești !
Enjoy !


raulbogdan23

#55911
P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente






SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/12soon021

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/11soon081

shogom

Foarte frumos video. Detaliat si in acelasi timp concis.
Ma intreb daca vor continua lucrul in timpul iernii, ma refer la armaturi si turnari beton.

La 16.05, muncitorul parca paseste pe aer :D.

raulbogdan23

Quote from: florin74 on October 18, 2021, 08:30:28 PM
^^^ la P3-A. Dupa ce termina la A se va muta la P3-B. Iar cel de la P5-A se va muta la P5-B.

P3 si P5 au 12 segmente. Deci mai sta un pic la P4-B, inca vreo 2 saptamani... Dupa care demontare si montare la P3-A, care o sa fie mai complicat...cu accesul si cu DJ-ul langa...

Deci de pe P3 si P5 se va face si legatura cu P4? Pot sa fac update la tabelul de turnare pt segmentul P5-A si sa zic ca sunt 12 segmente?

punktnet

"Coloana a cincea: În ultimii 30 de ani, firmele turcești cu devenit "lumina ochilor" golanilor și incompetenților din Compania Națională de Administrarea a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Astăzi, 20 octombrie 2021, se depun ofertele pentru construcția lotului 2 al autostrăzii Sibiu-Pitești. Sunt precalificate în cadrul acestei licitații șase firme: patru europene și două turcești.
Din informațiile noastre, firmele europene Aktor, Strabag, Pizzarotti și WeBuild (fostă Astaldi) nu vor depune azi oferte.
Și, astfel, rămân în licitația pentru ce mai mare lucrare de infrastructură rutieră din România ultimilor 30 de ani două firme "mici și late" turcești: Mapa și Gulemark.
Există mai multe cauze pentru care firmele mari se retrag din această licitație.
În primul rând, studiul de fezabilitate este făcut "pe genunchi" și nicio firmă nu se poate baza cu adevărat pe el.
În al doilea rând, este un proiect foarte greu din punct de vedere tehnic. Trebuie făcute multe studii pentru a putea creiona un proiect tehnic realist, fără surprize în implementare. Pentru aceasta este nevoie de mult timp. Acesta este și motivul pentru care austriecii de la Strabag au solicitat o amânare de 150 de zile.
În al treilea rând, "meseriașii" de la CNAIR au tegiversat această licitație mai mulți ani. Bugetul a rămas însă același. Prețurile la materiale au crescut cu 40-50% de atunci. La fel, a crescut costul cu forța de muncă. Și explozia prețurilor continuă!
O firmă serioasă nu intră într-un proiect pe care știe clar, de la început, că nu poate să îl termine în aceste condiții.
"Turcaleții" n-au nicio problemă! Ei înhață banii și... despre autostradă mai vorbim!
În loc de concluzie: Pentru lucrarea de 980 milioane de euro, CNAIR trebuie să anunțe câștigătorul într-un mod "giugiuc": "Le dăm toți banii turcilor, bre! Nu ne fac autostradă, dar ne dau bacșiș, peșcheș, ciubuc... și-un "café!".

Genul programului: PAMFLET!

Sursa : https://tirmagazin.ro/news/c5-exclusiv-cnair-adio-dar-raman-cu-turcii
Just kidding.

archaeus

Cred ca e fumigena articolul de mai sus....adica s-au bagat la precalificare dar nu depun oferta....hai sa fim seriosi

adyneamtu

#55916
^^Cred ca trebuia sa scrii si mai mare PAMFLET. :lol: (ce-i drept bazat pe mult adevar)

punktnet

O sa vedem in zilele care urmeaza, dar cred ca exista un sambure de adevar aici.
Just kidding.

florin74

^^^^^Da. P3 si P5 au 12 segmente. Doar P4 a avut 11

al3x

Pare ca totusi acel articol de mai sus n-a fost pamflet

Quote🟪 Un ofertant pentru proiectarea și execuția secțiunii 2 a Autostrăzii Sibiu – Pitești 🟪
🟣 Miercuri, 20.10 2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru Etapa a II-a (Propuneri Tehnice și Propuneri Financiare) pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și Execuție "Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2, Boița – Cornetu".
🟣 Până la termenul limită de depunere a ofertelor s-a înscris următorul ofertant: ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
🟣 Menționăm faptul că, Etapa I a procedurii de licitație restrânsă "Proiectare și Execuție "Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2:Boița – Cornetu" a fost finalizată în data de 23.07.2021 fiind transmise totodată și Invitațiile de participare la Etapa a II-a a procedurii – Etapa de depunere a ofertelor, către cei 6 Candidați precalificați la prima etapă.
🟣 Operatorii economici interesați au avut la dispoziție un termen inițial de 2 luni pentru pregătirea ofertelor (20.09.2021), care a fost ulterior prelungit cu încă o lună, până la data de 20.10.2021, fiind astfel asigurat un termen mai mult decât suficient pentru pregătirea ofertelor.
🟣 Valoarea estimată a contractului este de 4.635.473.646,00 Lei fără TVA.
🟣 Traseul are o lungime de 31.33 km
🟣 Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.
🟣 Termenul de finalizare prevăzut este de 18 luni proiectare și 50 de luni execuție.
🟣 Această secțiune conține ca principale lucrări:
- 49 de poduri și viaducte
- 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m
- ecoduct în zona localității Lazaret

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/un-ofertant-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-sec%C8%9Biunii