Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 49 Guests are viewing this topic.

florin74

1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

Singurii ofertanti la PiSi2...
Jale...
Mai bine nu isi retragea Aktor contestatia si se anula licitatia....

Ionut


shift2rail

un fiasco un 2 etape: dincolo de incompetenta locala patenta in a organiza o licitatie care sa isi merite numele -  de la ministru la directorul cnair - surprinde naivitatea Occidentului de a acorda contracte infra extrem de lucrative,  1 mld eur!, unor antreprize non-UE.

ijwtsh

#55923
Intrebari in calitate de necunoscator/foarte incepator intr-ale infrastructurii: de ce e rau ca a fost doar un ofertant? Asta nu inseamna ca e garantat sa nu fie nicio contestatie si ca putem sari direct la a semna?

Din ce am citit, un motiv pentru care nu s-a bagat lumea din cauza SF-ului "facut pe genunchi". Si daca s-ar fi relicitat, nu o sa se refaca vreodata SF-ul, nu? Cu ce avem, cu asta ramanem.

Din ce am vazut pe site-ul celor de la Mapa au avut proiecte multe si destul de complexe (au o autostrada de $1.9 miliarde cu vreo doua tuneluri de aproape 4km, din ce imi amintesc). De ce ar fi o alegere proasta aceasta firma? (aceasta asociere, de fapt) Ce-i drept parca pe A0 am vazut multe asocieri de firme turcesti, si in general lumea de pe forum e impotriva lor. O sa fiu direct: sunt tepari? Dupa portofoliu multe firme imi par ok. Daca sunt tepari, cum de in alte tari au reusit sa obtina asa de multe contracte? Asta ma face sa cred ca noi avem o legislatie de cacao, daca firmele isi permit sa ne ia de prosti. Nu ca firmele nu ar fi nesimtite ca fac asta, dar in primul rand vina e a noastra.

milo1981

#55924
La o simpla cautare pe Google se pare ca CENGIZ INSAAT nu sunt chiar o firma oarecare si au ceva experienta. Eu zic sa-i vedem la treaba mai intai si apoi sa ne pronuntam..
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

dorum

voi comparati A0 cu PiSi2???
Come-on...

bacovia

Iau avansu si se cara. Parca am mai vazut filmu asta.

dr4qul4

Eu am toata increderea in turci...pana la proba contrarie.
Insa le va fi foarte greu sa duca acest contract la bun sfarsit. Pe langa SF-ul facut la misto, se vor lovi si de birocratia de la noi.
Vor fi multi care le vor pune piedici. Parca vad ca nu e bun pentru umpluturi materialul excavat de pe Valea Oltului si trebuie sa cumpere de la balastierele din Valcea (Cerna, Lotru, Luncavat)/Sibiu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

Deci acuma suntem atat de "traumatizati" ca ne sperie cand ramane o singura oferta pe o licitatie . Mai ales ca e un proiect complex, este posibil ca singura oferta sa nu fie conforma, nu ?
Suma pe care  au ofertat-o o vom sti doar la finalizarea evaluarii? sunt foarte curios daca e mult sub estimare.

florin74

Tare mie sa nu fie peste estimare...

hvm

numai sa nu fie Cengiz doar cu mapa si portofoliul la licitatie si ceilalti sa fie de fapt cei care o sa puna osul la treaba. in rest pare ok portofoliul lor.

Hai totusi sa vedem ce si cum.

Insa cu exproprierile si scoaterea din fondul forestier cum stam? Ca daca se intind cu anii acolo, ne-am ars...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

Din ce observ Mapa a facut centura Sofiei. Plus alte proiecte prin UAE, Turcia si Algeria.
Sofia Ring Road
Bulgaria
Project Value: $254.82 million
Project Completion: May 2011
19 km of asphalt concrete 2x2 lane highway, with 6,5 km of bridges & viaducts, 1,2 km of tunnels and 3 intersections. Built for Bulgarian Ministry of Regional Development & Public Works.

Cenghiz sta mai bine, 
QuoteCOMPLETED AND ONGOING PROJECTS IN TURKEY AND ABROAD;
1,608 km of roads and 144 tunnels with a total length of 238 km were built. The number of bridges and viaducts is 631 and the total length of viaducts is 91 km.
.
Au si ei un lot in Bulgaria ​​​​​
QuoteThe Ljulin Motorway  19 km in length The project includes the following: 3 junctions; 26 bridges – viaducts (4556 m); and 3 tunnels (1270 m).​
Dar mai mult in Turcia, Kazahstan si Bosnia

Acum nu stiu cum e mai bine...sa ne rugam sa se semneze, sau sa li se respinga oferta?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

punktnet

#55932
Cine a văzut infrastructura din Turcia nu cred că ar avea emoții legate de posibilitatea lor de a face acest lot. Ca întotdeauna problemele vor apărea din cauza chefului de muncă al funcționarilor publici români, există la turci expertiză suficientă să depășească dificultăți de ordin tehnic.
In plus de asta, scăpăm de contestații
Just kidding.

MihaiD

păi... ,,proiect matur", da? parcă așa s-a licitat, de asta a fost și precalificare și așa mai departe. ,,proiect matur" și la A7 cu 13 ofertanți pe tronson, la fel și aici, cu 1 ofertant. care e problema? a, că unii preferă să lucreze la Catedrala Mântuirii decât la PISI2, problema lor, business, să nu le mai facem statuie. succes turcilor, dacă ei rămân. Dacă nu rămân nici ei, atunci revenim la ,,proiect matur".

dorum

Ar fi un risc enorm sa semnezi cu Mustafa lotul asta :(