Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#54270
Si aici mai am una de la podul peste Valea Tocilelor km 3 unde lucrarile la pod au continuat cu montarea predalelor peste portaluirile unde sau montat grinzile.



hvm

O firma serioasa cati metri de asfalt ar putea sa refaca intr-o noapte? (de la ora 21:30 pana la ora 5:30)? ma refer aici la spart asfaltul vechi, curatat tot inclusiv stratul de baza, astternut strat de baza si intins primul strat de asfalt?

Al doilea strat si uzura ar putea fi asternute noaptea urmatoare cand e inchis iar drumul pentru urmatoarea bucata....

Eu nu cred ca nu s-ar putea asfalta cei 10 km in 2 saptamani de lucrat in doua schimburi de 8 ore si inchis complet tot drumul. am văzut lucrul asta facut in america unde in 8 zile au refacut 24 km de autostrada pe 3 benzi pe sens. Nu va puteti inchipui cum a fost traficul pe zona respectiva pe drumurile laterale, dar nu mi-a venit sa cred ca am mers urmatoarea luni dimineata pe A din nou, dupa ce marti diferenta de nivel intrun loc in care am vazut eu era de aprox 80 cm.

De ce nu se poate face asta si la noi? Chiar nu e posibil sa aduni 2-3-4-5 firme care sa lucreze la foc automat timp de 2 saptamani?

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tudor

^
"...traficul pe zona respectiva pe drumurile laterale". Care drumuri laterale?

mishu77

#54273
^ Cum care drumuri? Alea din America unde sa refacut autostrada. Probabil te referi ca la noi  DN68A nu are drumuri alterntive pe care sa circuli cand ar fi inchis.

Tudor99


tom_sawyer

#54275
Quote from: ciachi on April 11, 2021, 04:00:14 AM
continuate lucrarile urgent pana la capatul sectiunii E1 combinat cu solutiile expuse aici pe forum de utilizare a drumurilor locale pana la finalizarea tunelurilor.... chiar daca sar da drumul la traficul usor (camioanele lasate in continuare pe E68) ......pe sectiunea E1+drumuri locale

E vorba de drumul între Holdea și Coșteiu de Sus.

Care apare pe satelitul Sentinel și pe OpenStreetMap dar nu se știe exact în ce stare este și dacă poate fi parcurs de autoturisme.

Ideal ar fi ca cineva din zonă să îl parcurgă (eventual perpedes) și să pună niște imagini/video.
Distanța ar fi cam 4 km, acum și vremea e bună și permite.

De la Holdea până la pădure drumul are cadastrul făcut: nr. cadastral 61666, jud. Hunedeoara, UAT Lapugiu de Jos:
http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html

Problematică ar fi traversarea acelei porțiuni înguste de pădure.

Dacă ar fi să fie, eu zic că doar pentru autoturismele de pe un singur sens ar merge, pentru ca DC 100 e foarte îngust. Chiar și așa tot ar mai ușura aglomerația pe DN68A.

hvm

Eu ma gandeam mai degraba in cazul inchiderii complete sau chiar si doar peste noapte sa se foloseasca ca ruta alternativa Dobra - Arad direct sau Dobra - Savarsin - Faget. 

Mai exista si varianta de inchidere cate o banda pe distante de 200 - 500 de metri pentru refacere completa (terasament, +strat1 de asfalt pe o banda) si apoi refacut complet pe cealalata. Eu nu ma refer la stilul in care lucreaza DRPD acum care din ce citesc acum e greoi, ci la un stil de lucru gen UMB, Strabag (la TgMs) sau PORR (pe PiSi1).

Imi pastrez intrebarea, fiindca sunt curios cat de dificil este sa faci ceva cum trebuie (eventual cu o mica latire a carosabilului pentru 50-100 cm in fiecare laterala pentru o circulatie mai usoara comparativ cu cat va dura de facut tunel si terminat autostrada.....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

gruiarew

Între Coșava și Margina (porțiunea reabilitată) e petecită. Deci n-a ținut. La fel de la Margina la urcarea pe A1, plombele încep să sară (acolo doar s-a cârpocit).

Chiar nu s-a găsit în 2021 rețeta de asfalt care să țină? Ungurii au refăcut a lor autostradă... De la Tatabanya la Budapesta mergi ca pe masă, e perfect plan.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

udar

Nu e vorba neaparat de reteta e vorba de fundatia drumului care nu mai este ce trebuie...

Cetatean

Drumul ala a fost gândit și construit sa ducă traficul de acu' 40 de ani, adică rabe și ceva carosate.
Cand bagi pe el trafic de autostrada se întâmplă asta.
Pe aici, e a 10 oara? Când vorbim, cred ca primele discuții sunt de acum 3-4 ani.
În tot timpul asta se putea face ceva.

Și ca să răspund colegului de mai sus, da, în 36-48 ore, poți face 500  m, dar la niște costuri exorbitante având în vedere doar logistica de care tre sa dispui. Sa nu mai vorbesc de organizare. Credeți că opinia publica e pregătită pentru asa ceva? Ma refer la costuri.
De aia, trebuie mobilizate echipe din 4-5 DRDP URI și accelerata treaba.
Una e sa vrei și alta e sa poți.

cristi5

#54280
@tom_sawyer si altii

Dat fiind
- starea proasta a DN68A (apropo, functionari de prin CNAIR au folosit argumentul asta impotriva descarcarii Holdea. Ei ar fi preferat sa se continue pe Valea Muresului in loc)
- e mai clar cu LD2E in sensul ca am scapat de contractul cu Salini, dupa 8 ani, dar tot vorbim de vreo 4-6 ani cu licitatie, contestatii, proiectare, executie, neprevazute...

revin cu propunerea sa se foloseasca drumurile comunale pt turisme, cel putin sa se pregateasca pt urgente.  Si acel drum de cariera intre Holdea si Costeiu. Cu legatura direct in A1, acolo unde se termina "in stalp".

Unul din mesajele unde am discutat. Gasiti si altele daca cautati "Costeiu" pe topic. Da, drumul de cariera exista (6m latime conform acordului de mediu). Exista si filmari pe DC100. Pentru turisme e decent (cu depasirea interzisa)
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg270565#msg270565

Problema cea mai mare este fireste ca drumurile comunale sunt la judetele Hunedoara si respectiv Timis si trebuie gasita o solutie sa ajunga banii la ei si sa le poata asfalta decent pt turisme. Adica portinuea DN68A-Holdea-Costeiu ca restul e asfaltat. Si ar mai fi nevoie de schimbarea destinatiei drumului de cariera in drum comunal.

Asta ar permite si repararea DN68A fara a pune in pericol pe DNuri traficul de soferi amatori.

Exista si o relatie OSM

cristi5

Intrebare: cum se prezinta portiunea unde am vazut in poze ca aproape c-au schimbat fundatia, in padure?

danutzu_1069

#54282
@Crixti5, prevad o problema ...DC100, va fi afectat / relocat de traseul autostrazii (sectiunea E1)... Trebuie relocat apoi dat in trafic.... Si neavand proiect, pe unde faci relocarea....

lupualb

Am trecut saptamana aceasta pe acolo, coloana a fost lunga pana în Margina. Drumul e foarte prost,  multe mașini merg cu 10-15 km/h, îngreunând mai mult mersul în înjurăturile celor cu TIR -urile și nu numai. Acum doua săptămâni era unul cu un BMW cu roata rupta, rămas în drum. Nu știu cum de a pățit asta, pentru ca gropile nu sunt adânci.
Se sapa cca 10 m ,  și se toarnă o alta fundație. O alta echipa se ocupa cu asfaltul. Încă se lucrează în zona pădurii. Tot acest drum este un dezastru, nici nu se cunoaște ca s-a lucrat ceva. Se toarnă asfalt pe 10 m, iar pe următorii 10 nu se face nimic, cu toate  ca și aceia sunt praf. Nu se înțelege nimic din ceea ce fac.
Mai multe echipe, fără întrerupere totala a traficului, ar fi un dezastru, ar bloca total traficul. Majoritatea celor cu TIR-ul merg pe DN 7, Valea Mureșului este din nou animată.

voicul

^Oare de cate ori o sa mai apara discutia asta cu drumurile alternative?
Probabil de mai multe ori, pana cand e gata A.  >:(

Teoretic se poate merge pe drumurile alternaive.
Dar la fel de teoretic avem vreo 3000 de km de A, (pe hartie) si asta de mai multi ani.
(deci de ce sa mergi pe drum de tara cand poti sa mergi direct pe A?)
Asta e teoria.

Practica este total alta si probail asa o sa ramana: refacerea DN68A asa cum se face acum.