Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 84 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#54285
@cristi5: cred că e util să pun aici postările user-ului de la care a pornit ideea:

Quote from: schluppi on March 19, 2018, 05:43:00 PM
Nu este o solutie, dar e interesant de stiut: La capatul celor 4 km de autosrada ce ocoleste Margina si care nu sunt dati in folosinta, intalnesti drumul local ce te duce spre Costeiul de Sus (ingust, dar asfaltat). Urci prin sat, pe o strada ingusta (practic strada principala) si dupa ce treci de biserica, se face un drum spre dreapta, care dupa mai putin de 100 m intra in drumul tehnologic pietruit, destul de lat si bine intretinut, pe care Comsa a carat piatra de la cariera din Costeiu de sus. Acest drum trece pe langa Holdea si intra in 68A exact la viaductul nou construit de Comsa. Drumul nu a existat de loc, dar a fost construit de Comsa in scop tehnologic. Tiruri nu au ce cauta pe acest drum (pante, locuri inguste).

Aici aș face un amendament. Bănuiesc ca e vorba de biserica baptistă, de aici.

De ce să mergi până la biserica? Nu se poate ajunge în drumul de carieră din prima intersecție din Coșteiu de Sus (venind dinspre Margina) virând spre dreapta? (și apoi spre stânga după o bucată de mers). Acolo unde e indicatorul de curba periculoasă, adica aici. Din imaginile satelitare reiese că s-ar putea, chiar e drumul un pic mai larg pe aici.

Quote from: schluppi on March 20, 2018, 10:13:34 AM
Nu stiu sa trag linii pe maps, dar descriu (in sens opus) in detaliu varianta parcursa de mine de mai multe ori: Putin mai sus de viaductul Comsa (in constructie), porneste un drum local spre Holdea (vizibil pe maps). Drumul tehnologic se suprapune cu acesta pe o lungime de aproximativ 150 m , apoi o ia la dreapta, pentru a nu trece prin Holdea. Trece peste linia ferata putin mai jos de gara Holdea (vizibila pe maps), urca dealul cu tunelul de cale ferata si coboara pe partea cealalta , diret spre Costeiu de Sus. Drumul tehnologic urca prin dreapta satului spre cariera. Daca s-ar amenaja 150m de drum de pamant, ce leaga drumul tehnologic de partea de jos (spre calea ferata) a satului Costeiu de Sus, nu s-ar mai trece decat periferic prin sat. De aici, drumul asfaltat ingust spre Margina (vizibil pe maps).

Ai putea indica, ca pe harta de mai jos, unde sunt acești 150 m?

Quote from: schluppi on March 20, 2018, 11:42:14 AM
Drumul parcurs de mine:



Un alt user care l-a parcurs:
Quote from: nelu55 on December 25, 2019, 12:29:06 PM
Am fost cu Dacia 1310 pe DC 144 de la Holdea pina la Costeiu de Sus , in urma cu 2 ani. Drum de piatra, 3 m latime, cu urcusuri si coborisuri, trecere la nivel cu calea ferata, la Holdea, inalta, timp de parcurs 20 min.
Quote from: nelu55 on December 25, 2019, 05:09:33 PM
Cristi5,daca drumul care leaga Holdea de Costeiu de Sus ar fi largit,asfaltat,mai niste podete,timpul de parcurs ar fi 10 min.Dar si asa cred ca ar fi doar un drum de vara.Iarna cu polei sau gheata,zapada,nu-l vad utilizabil.Dar ce facem cu Dc 100 ?

cristi5

Quote from: danutzu_1069 on April 11, 2021, 08:19:11 PM
prevad o problema ...DC100, va fi afectat / relocat de traseul autostrazii (sectiunea E1)... Trebuie relocat apoi dat in trafic....

Nu neaparat. Se poate executa noul aliniament si apoi reloca (apropo, cred ca exista proiect acolo, proiectul Salini pe LD2E1 e inclus in documentatia de licitatie)

Sunt alte probleme mai mari gen pante, curbe, latimea DC100, deranjat localnicii in Costeiu (desi acelasi lucru se poate spune de Cosava de ex), schimbarea destinatiei drumului de cariera, apartenenta drumurilor la Consiliile Judetene etc.

Vedem cum mai merge cu reabilitarea DN68A, acele lucrari "adanci".

hvm

^
Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu cred ca mai bine se gaseste o solutie pentru inchiderea pe toata disstanta a celor 16 km si atacat cu mai multe DRPD pe mai multe sectoare si rezolvat problemele critice in cateva saptamani, decat sa tii oamenii minim o ora in strada ca sa faci cate 10-20 de metri. Mi se pare cam putin. Macat 100m sa fie facut odata... Sau daca se fac doar bucatile care sunt complet distruse, atunci sa se faca in sectoare de 10 metri, dar sa se atace minim 5 sectoare de 10-20 de metri in paralel cu echipe separate (mai ales ca e pe o singura banda).

Altfel nu vad cum o sa termine pana in vara.

Si dpmdv ar fi mai simplu sa se inchida tot si sa se refaca de la 0 ce e critic prin lucrare in 3 schimburi finalizat in max 1 luna, decat sa o duca cu reparatii de astea pe o perioada de 6-8 luni si drumul sa fie blocat atata timp.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

germanul2012

#54288
Au trecut câțiva ani de când ne chinuim pe ,,poteca" aia care se numeste DN68A (că în nici un caz nu se asesamănă cu un DN. Eu am mai scris de mai multe ori despre importanța majoră a acestei porțiuni însă, m-am ales cu minusuri sau posturi ștese și unele explicații ale unora că nu se merita prea mare investiție în acest drum deoarece în momentul definitivării autostrăzii, pe el vor mai circula două, trei căruțe. Pe atunci autostrada era doar până la Șoimuș. Acuma se va finaliza în curând și A10 și cu această ocazie traficul pe A1 se va amplifica și mai mult. (Desigur unii o să mă contrazică din nou). Probabil vom mai circula minim 5 ani pe acest drum așa că cea mai bună soluție ar fi, dupa cum susține @hvm mai sus, Închiderea totală, mobilizarea excepțională a celor responsabili cu infrastructura și definitivarea în maxim o lună de zile a celor 15-16 km, bineînțeles la nivel de DN și nu ,,potecă" peticită.
         Dacă traficul spre Arad-Nădlac va fi din nou pe DN7, iar cel spre Lugoj-Timișoara va fi de la Săvârșin spre Făget pe 707A și 682, pentru maxim 30 de zile nu cred că ar fi in nici un caz o crimă contra umanității.

L.E. @Tibi, mulțumesc pentru observație. Am modificat.

FaneRocky


hefaistos

Subscriu.
Închidere 30 zile sau ceva mai mult. Mobilizarea resurselor mai multor DRDP-uri. Preplanificarea lucrărilor și repartizarea sectoarelor, astfel încât sa nu se apuce sa vadă ce e de făcut după ce opresc circulația.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

@germanul2012,

traficul spre Arad-Nădlac (Nădlac) nu poate fi pe DN1, doar pe DN7...  ;)

În rest ai dreptate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu

Varianta pe la Costeiu-DC100 as face-o sens unic (cu excepția riveranilor) Holdea-->Margina și doar pt autoturisme; așa circulația va fi destul de fluenta, chiar și pe drum de 3-4m lărgime.
Din păcate, până se vor mișca hârtiile ca să se poată lucra pe variantă, va începe execuția la tuneluri, iar DC100 va fi preluat ca drum tehnologic (și adio circulație publică până la finalizare).

gruiarew

Eu am mai zis dar mi-au dispărut postările. O mai zic o dată. Dacă vreți să faceți ceva util, încercați să puneti presiune să se modernizeze drumul de la Făget la Birchiș - Săvârșin. Nu e un ocol așa de mare pentru autoturisme.

Sau dacă vreți sa fie nebunia completă, un drum de legătură între Crivina de Sus (TM) și Lăpugiul de Sus (HD) e deja drum de pământ și nu trece printr-o arie protejată. Toate îs DJ-uri, nu DC-uri.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

#54294
Quote from: cristi5 on April 11, 2021, 07:29:09 PM
Exista si o relatie OSM



Am găsit o filmare cu drumul, din septembrie 2019:

De la minutul 1:20 - drumul marcat de @cristi5 pe harta de mai sus:



...hmm..văd că nu se poate vizualiza decât pe youtube, păcat.

min. 1:20 - DC 100 dinspre Margina
4:37 - intrare în Coșteiu de Sus
4:45 - în prima intersecție se face dreapta
4:56 - apoi prima la stânga
5:36 - zona pozată de @gruiarew aici (pozele 2,3,4)
6:32-6:47 - porțiunea îngustă de pădure
6:49 - vârful de pantă de la limita județelor TM și HD
7:35 - trecerea peste calea ferată în dreptul Gării Holdea
8:53 - punct terminus DN68A

Părerea mea e că drumul poate fi asfaltat foarte bine la același standard ca DC100 și eventual deviat pe acolo doar autoturismele de pe un singur sens. Drumul nu trece prin localități, doar marginal prin Coșteiu de Sus.

Le-ar fi de folos și localnicilor din Coșteiu de Sus, vor avea acces mai ușor la DN. Cu drumul acesta, ar fi la 50 km de Deva, față de 100 km de Timișoara, ei fiind în jud. Timiș.

Calin88

Tronsonul terminat, dar nefolosibil, de autostrada nu e receptionat? Chiar nu pot cei de la DRDP sa curete un pic balariile alea; deja cresc copaci pe langa parapeti?

La cum arata drumul din video, daca s-ar lua decizia modernizarii azi, probabil nu ar fi terminat cu mult inainte de tuneluri.

tom_sawyer

Nu trebuie modernizat, ci doar asfaltat la fel ca DC100. Poate fi o alternativa, cu excepția lunilor de iarnă.

voicul

Sper sa nu ziceti ca voi va chinuiti sa cautati alternative (apropo voi ... de la CNAIR nu am auzit nimic pe tema asta) si eu sunt hater, dar:
Drumul ala este combinatia ideala:
Poate + daca (da multi de daca) care in general = probabil nimic nu o sa se intample 

Nu stiu daca drumul ala tine doar daca se toarna asfalt chit ca ar fi doar trafic mic pe el.

hvm

Eu inteleg ca sunt probleme peste tot prin tara si ca acum in prag de vara cand toate drumurile sunt stricate e greu sa blochezi cate 3 echipe de la fiecare DRPD sa lucreze aici pentru o luna, dar chiar acesta este motivul principal pentru care sa o faci, ca la anul sa nu mai fie iar probleme aici, si dupa ce termina aici sa se mute in alta parte unde e jale si sa fie reparat in asa fel incat sa nu mai fie nevoie sa repari in urmatorii 5 ani....

Daca e asa de rau si nu au management care sa rezolve problema (stiu posibil multa lume sa spuna ca daca zic CNAIR nu are parte de un middle management adecvat este de fapt un pleonasm ca de fapt asta inseamna CNAIR) atunci sa angajeze pe ceva care sa ii organizeze. Dar nu sa lucreze el, si el doar sa ii supervizeze sa isi faca treaba cum trebuie cu o promisiune clara: daca nu iese treba pleaca impreuna iar daca iese raman impreuna.... De ce la stat nu se pot realiza o recompensare atat pozitiva (post caldut) cat si negative (lipsa post caldut) pe baza de rezultate? Numai la privat sunt fraieri?

Trebuie sa recunoastem ca s-a schimbat totusi ceva anul acesta si s-a inceput o reparatie asa pe bucatele, dar totusi, nu cred ca ne putem permite sa asteptam tot anul sa fie terminati cei 16km de peticit ca la iarna sa fie fix la fel.....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

#54299
^^Cred ca are nevoie si de un pic de terasament sub viitorul asfalt, dar nu mi se pare ceva ce o firma de nivel judetean nu ar putea face in vreo 6 luni. Din pacate, daca nu se apuca sa-l faca CJ Timis luna asta pe banii lor (si nu vad de ce ar face asta), pana se rezolva trecerea la CNAIR + proiect + licitatie, deja vor circula pe acolo utilajele pt santierul LD2D+E! E pur si simplu un lucru care nu s-a facut la timpul lui!
PiSi5 se va termina in iunie 2025 (poate chiar final 2024), poate pana atunci s-ar putea moderniza o conexiune CurteaDeArges-Tigveni-Suici-JibleaVeche (DJ703G in special), macar pt autoturisme, fie doar pe un singur sens  :).