Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 29 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cand a fost semnat acest contract? Si lansata licitatia? (nu de alta dar am impresia ca, Karma is a beach si dupa 8 ani...problemele revin aceleiasi zone a politicii).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

naivu

^^Stiu ca se mai poate construi cate ceva pe LD2 in afara de tuneluri; asta era si solutia (rezonabila) din 2014-2016 https://www.facebook.com/990747367737692/posts/2240474979431585
Intrebarea mea este: ce va mai factura Salini de pe santier este inclus in cele 230milioane sau in plus? Daca ar fi inclus, nu ar fi la fel de mare paguba.
Total de acord ca nu ne putem astepta la simpatie internationala cand facem rezilieri abuzive, din pacate bufonul si-a facut numarul iar cei de dupa el, care chiar incearca sa fie corecti, trag ponoasele.

horatiu.cosma

Cei 230 de milioane sunt daune pe care trebuie să le plătească CNAIR pentru toate mizeriile petrecute de la semnarea contractului până când a venit decizia în 2020, plus dobânzi ce curg zi de zi până se plătește. Nimic pentru ce se va executa în continuare de către Salini, acum că e repusă în contract. E vorba despre lucrări executate și pe care CNAIR nu a vrut să le plătească pe ideea arhicunoscută "ne e frică de Curtea de Conturi, nu semnăm nimic, dați-ne în judecată și veți lua de x ori mai mulți bani cu mâna instanței, dar nu cu a noastră", reproiectări pe secțiunea E1, PT pe E2, întârzieri imense în derularea contractului care au condus la o subutilizare a echipamentelor, nepunerea în posesie a secțiunii E, profit pierdut, costuri indirecte pierdute, dobânzi, costuri de judecată etc. În general cam astea sunt categoriile de cheltuieli care apar în deciziile de arbitraj și care urcă enorm când vorbim de întârzieri în derularea contractelor de ani de zile. Practic e un dublu prejudiciu cauzat de Neaga, Ștefan Ioniță și gașca lor de incompetenți: odată banii ăștia mulți plătiți de noi toți și apoi pierderile cauzate de lipsa proiectului. Nu era nevoie de mulți neuroni în 2012 să îți dai seama că proiectul nu are nicio șansă în condiția apariției tunelurilor, dar prostia imensă, orgoliul, delăsarea, "las că rezolvă din mers constructorul" ne-a adus unde suntem.

nicolaem

Pe Autostrada A1 Sibiu – Deva, este restricționată circulația pe prima și pe a două bandă, din trei prevăzute, pe tronsonul kilometric 263 – 264, pe sensul Sibiu către Deva, în zona localității Săcel, județul Sibiu, pentru efectuarea forajului geotehnic.
Sursa

GML

Daca rezilierea va fi anulata, ce poate sa faca Salini? Ca debleul nu e ok, si tunelul nu intra in cele +10%.

horatiu.cosma

Păi din ce înțeleg, arbitrajul a dat dreptate concluziei la care am ajuns noi în 2016 și care a primit atunci ok de la MT și BEI: E1 cu toate modificările din acordul de mediu proiectată și construită de Salini, E2 proiectată de Salini, scoasă din contractul Salini și relicitată pentru execuție separat. Plus cu minus se încadrează în 10%. Doar Ștefan Ioniță și gașca lui au ajuns la altă concluzie, să scoată cu totul din contract secțiunea E, care e o ditamai modificare substanțială ce iese mult din 10% modificări pe contract.

Jallen

Si iarasi a mai trecut un nou termen(10.09.2020) dat de CNAIR pentru lansarea licitatiei in SEAP a lotului 3 PiSi - Cornertu - Tigveni...

Dominik

#52897
E vreo sansa sa-i anunte castigatori pe Chinezi castigatori pe lotul 4 luna aceasta ?
You're in Steelers Country

alecu26

Dacă comparam cu filmările lui Adrian e cam de acu o lună filmarea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Poputes

Un video foarte fain postat de PORR pe pagina lor de Linkedin, arata evolutia lucrarilor din ultimele 4 luni:

https://www.linkedin.com/posts/porr-romania_infrastructure-highwayconstruction-porromania-activity-6710109624743333888-mfDJ

Citez din postare:

"Vești bune!
27 poduri și pasaje, un viaduct cu 10 deschideri, un viaduct cu 8 deschideri, două spații de servicii, un centru de întreținere și coordonare, două noduri rutiere, 13.17 kilometri, > 181.000 tone de mixtură asfaltică, >88.000 m³ de beton sunt doar câteva dintre cifrele și ingredientele cheie care alcătuiesc tabloul general al proiectului Autostrada Sibiu – Pitești Lot 1.
20%. Acesta este procentul cu care au avansat lucrările începute în luna martie 2020!"

ladposta

faina treaba Porr. concurenta serioasa pentru adrian :-)

adrian sibiu

Ladposta de ce consideri acest lucru o concurență pentru mine, nu uita ca eu sunt un amator în acest domeniu ,dar incerc ca la fiecare filmare pe care o fac să dau tot ce am mai bun din mine în acel moment .Si mai e un aspect, aceste filmări le fac cu o mini drona, ceea ce din punctul meu de vedere e un mare plus.Să ști că,concurenta e bine venită în orice domeniu, din punctul meu de vedere ea aduce plus valoare tot timpul.

ladposta

era o glumita :-) bineinteles ca orice reportaj foto sau video e binevenit. fiecare are maniera ei/lui de a face reportajul. chiar m-am bucurat ca este un membru al forumului care a imbratisat lotul acesta, ca rocklee si marcel banu pe ld4 sau alinc pe a10, si bineinteles restul cavaleriei si flotei API.

multe multumiri pentru munca pe care o depuneti

RaduC

Wow Porr, e filmare point cloud. Tot ce vedem în filmare e format din miliarde de pixeli care are fiecare coordonate x, y, z. Probabil folosesc tehnologia pentru contorizarea cantităților de lucrări.
Super!

EugenRo

Ambele viaducte sunt identice ca lungime (414.7m) sau e o eroare de editare din filmul lor (Porr)?