Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

19 Members and 43 Guests are viewing this topic.

rizzuh

#52860
Quote from: RaduG on September 08, 2020, 02:12:15 PM
EDIT: Ca să fie edificator pentru profilul geologic al zonei, iată cum arată o captură street view chiar din giratoriul în care se descarcă traficul de pe autostradă, la Tigveni, pe DJ 678A, din fericire acolo autostrada e proiectată prin lunca Topologului (care este tot un teren dificil și aluvionar)

O idee mai la sud de Tigveni este viaductul Topolog de pe infama calea ferata Valcele - Ramnicu Valcea, care s-a dus dracu din cauza solului instabil si lipsei unor consolidari serioase.

Quote from: cristi5 on September 08, 2020, 01:32:41 PM
Pretul tunelurilor se poate reduce mult cu half-profile pt inceput. Traficul din zona incape pe DN68A 360+ zile din an (avem timelapse google traffic acolo), deci va incapea si pe un semiprofil cu geometrie mult mai buna.

Se reduce costul la half-profile, nu chiar la jumatate, insa tot mult prea mult ca sa fie inclus in contractul existent. Iar un half-profile, dupa tot taraboiul care a fost in presa si in politica ar fi sinucidere pt. guvernul sub care s-ar face. Plus ca UE finanteaza pt. full-profile :)

cristi5

#52861
@rizzuh
^ Din cate zic pasarelele, actuala conducere CNAIR a considerat serios ideea de semiprofil pt a putea inchide Lugoj-Deva la timp si a nu pierde finantarea EU.

Dar asta era inainte sa castige Salini arbitrajul. Voiau sa sa aplice ideea pe licitatia actuala de tuneluri.

Nu cred ca un 1+1 in tunel ar fi chiar asa o sinucidere politica. E de mii de ori mai sigura decat DN68A si mult mai rapida. Nu poti depasi cativa km, chiar nu vad problema.

Din pacate, in situatia de rahat cu Salini (si nu din vina lor!!) daca se pierde finantarea EU (ca suntem in atentia Comisiei si pt scandalul cu Comsa) va fi zero-profil, nu semi-profil. Faptele de arme ale gastii Ionita-Scarlat (cu mascota Cuc si sub aripa lui daddy-Dancila) isi vor pune amprenta multi ani de acum inainte. Ca si imbecilitatea Ponta-Sova de a lansa un LD2E nascut mort, fara acord de mediu.

adrian sibiu

Salutare tuturor azi începând de la ora 17.20 am facut o filmare completa a lotului 1 de la Selimbar până  la Boita.
Ritmul de lucru pe aprope întreg lotul mi s-a parut bun,azi am trecut la filmarea în  modul sport,de aceea va rog sa-mi iertați micile stangacii.
Vizionare plăcută.


rizzuh

#52863
@cristi5, si ei sperau ca se va putea construi in jumatate din timp? Si ca toate termenele vor merge struna, de la "ridicare pe SEAP", la evaluari, la proiectare, la constructia efectiva, ca sa se incadreze in data limita pt. decontare? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Quote from: cristi5 on September 08, 2020, 07:46:51 PMin situatia de rahat cu Salini (si nu din vina lor!!)

Ba exact din vina lor. Nu a actualei conduceri, a celor din randurile imediat urmatoare de directori si directorasi, pana la restul angajatilor. Sunt destui dinozauri in CNAIR, ocazional se mai rotesc intre functii sau departamente, dar tot acolo sunt. Unul nu s-a gasit sa se impotriveasca rahaturilor facute in ultimii 4 ani, au cantat in cor de ziceau Ionita, Cuc, Scarlat, Neaga, etc.

voicul

Chiar se vad multe schimbari fata de ultima filmare.

+1.

cristi5

#52865
@rizzuh nu stiu exact ce sperau, dar stiu ca solutia semiprofil a fost luata in calcul. Nu stiu daca s-a mai spus asta public, o spun eu acum, poate e interesanta informatia.

Eu vad pronuntarea cuvantului semiprofil de catre CNAIR/MT ca ceva foarte pozitiv. Romania are cifre de trafic foarte potrivite pt asta, inclusiv pe LD3-LD2. La nevoie poate fi o solutie. Sigur ca daca nu-i nevoie si sunt bani gramada nu e relevant.

Cu "vina lor" ma refeream la "vina" Salini. Ei au semnat un contract, au fost cooperanti pe perioada derularii lui chiar daca situatia era absurda pe LD2E.

pitsigoi

Lotul 5, inventarul podurilor mari: pasaj bascov 185m


pitsigoi

balta Vîlsan, in plan depărtat, barajul Budeasa

pitsigoi





Powered by API/PUM imgur uploader


zona mlastinoasă Vâlsan: 4 poduri cumulate a 1650m

pitsigoi


pitsigoi


pitsigoi



pitsigoi

#52874
pod nod C de Ag: 686m









Powered by API/PUM imgur uploader