Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 77 Guests are viewing this topic.

luc

^ Asta cu autostrada construită în valuri mă depășește! Mai exact?
Mai vin și cu imagini de pe L4. Sincer aveam alte așteptări de la Digi. Să arunci așa o știre, fără a veni cu exemple concrete mi se pare o totală lipsă de profesionalism.

Cert este ca L3 rămâne închis. Până când? Până...

TibiV

@andrei.obreja

Citeste vreo 50 de pagini in urma.... Cam de aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.47940
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Calin

@marcelbanu ... Multumesc pentru acest fotoreportaj care ar trebui sa apara in toata mass media..... Respect deosebit pentru toti acei oameni,care ,mai mult sau mai putin "simpli", pun efectiv "mana" si construiesc acesta Tara ! RESPECT !

Quest

#48738
Aur curat pozele tale de la Dealul Liliecilor MarcelBanu Plecaciuni  :cheers:
Ar merita facut un panou cu ele si pus la SS de pe LD4. Chiar ma intreb, Compania ar fi de acord ? UMB nici n-a avut parte de-o deschidere festiva a LD4, desi o meritau cu prisosinta...

Azi in sfirsit am mers pe LD4, iti lasa aceeasi impresie de rugozitate si planeitate buna ca LD2.




Common sense will get you far !

alfex

Salutare tuturor, si respectele mele pentru toata munca depusa si energia intregii voastre comunitati !

Urmaresc de multi ani de zile forumul, in special pentru autostrada A1.
De vreun deceniu jumate, parcurg in fiecare an cel putin de 6-7 ori drumul Sibiu-Nadlac, dus-intors. In medie anuala iese o parcurgere/luna, in general cu sotia si copiii in masina. Cunosc foarte bine conditia drumului si a tuturor variantelor de traseu. Si mi-e frica de el, pentru ca am avut norocul pana acum sa scap din multe situatii limita.
Cam odata pe an, am in general masini cu care ma trezec in viraje ca vin din sens opus, pe banda mea... Inteleg ca a fost exact filmul acestui accident.

Da, accidentul acesta a fost influentat, cel mai probabil, de nedeschiderea autostrazii.
Zic asta, pentru ca si eu am luat acum cateva zile decizia constienta de a continua catre Nadlac pe DN7 (Valea Muresului).
In cinci zile ma intorc, si tot pe acolo vreau sa merg. Am 30 km mai putin si maxim 10 minute in plus de condus. Am ales centura Aradului - e practicabila in zilele astea, asfalt bun cu o singura trecere de nivel la inceput si parca vreo doua semafoare.
Ca timp: de la nodul Ilia la autostrada la Margina am nevoie pe DN68a de cel putin o ora, in conditii reale (nu Google Maps). Cu o uzura a masinii si a nervilor de nedescris.
Tot intr-o ora ajung insa pe DN7 (Valea Muresului) la 10 minute de Radna, pe o sosea incomparabil mai buna, mai lata, fara diferente de nivel majore. Dupa Radna mai sunt 40 de minute de drum relativ destins si drept pana la autostrada la Arad. De ce sa mai merg atunci pe DN68a?!

Accidentul acesta insa chiar mi-a pus capac. Am facut cont sa pot posta:

ASA NU SE MAI POATE, DESCHIDETI LOTUL 3 !!!
Scuze de urlet, dar decizia de a nu da drumul circulatiei pe el este absolut criminala. Si sigur nu sunt singurul care gandeste asta.
Ministerul transporturilor, platit din banii nostri, ne risca viata, fortand cel putin 15 mii de masini zilnic pe DN68a sau DN7, cu o autostrada circulabila intre Holdea si Ilia.

Am vazut un pic mai sus un album superb din timpul constructiei, dar credeti-ma, nu il pot savura. Tot respectul si felicitarile mele pentru toti oamenii care au lucrat la ambele loturi. Munca lor a fost insa in zadar, la ora asta - oamenii mor loviti de masini care nu pot merge pe o autostrada terminata. Chiar nu raspunde nimeni pentru asta ?

Aud la televizor, post cica serios, ca lotul 3 sta inchis pentru ca "are valuri". Nu cred.
Dar chiar si daca ar fi asa, DN68a ce are, dupa logica asta? Tsunami-uri si cratere!
Aleg la orice ora "valurile", cu parapet intre sensuri si fara localitati pe sosea. Incomparabil cu alternativa, chiar limitat la 100 la ora pe toata lungimea (ar veni nici 2 minute in plus fata de 130 la ora, la 22km).

De ideea santajului si a garantiei nici nu ma ating, sunt patetice, la un contract cu conditii stiute de ani de zile si cu un minister plin de juristi profesionisti. Jalnica prestatie. Santajul este fix invers, daca chiar astea sunt argumentele.

Plus: daca e atat de prost lotul 3 cum pretinde ministerul, de ce nu il "repara" sub trafic ?
Pe A2 acum 7 ani, din iulie, s-a putut circula intre Cernavoda si Medgidia in timpul constructiei 5 luni numai pe o jumatate de autostrada.
Insemna drum ca in palma, limita 80 la ora parca, doua benzi pe sens. Incomparabil cu ce ni se ofera pe DN68a, in asteptarea reparatiei autostrazii terminate... De ce atunci s-a putut si acum nu ? Stim cu totii de ce: autostrada aceea era necesara bucurestenilor, sa mearga la mare. Lotul 3 Holdea-Ilia nu trebuie la prea multi bucuresteni cu influenta, in mod evident.
Astazi, in vestul tarii, mortii incep insa deja sa apara ca urmare a deciziei de a tine autostrada inchisa. Este un Colectiv cu incetinitorul, doar ca nu mor cu zecile odata. Il toleram mai bine asa ?

Sper ca forumul, comunitatea, API sa nu oboseasca si sa nu slabeasca insistentele de a deschide autostrada.

Trebuie sa fie parghii prin care putem influenta pe cei care decid sa ia singura decizie de bun simt!

Ionut


rocklee

Dacă tot nu au deschis LD 3 macar sa refacă cum trebuie  cei 15 km între Holdea si marginea.  >:(

sawkward

Salut, am fost plecat vara asta cu masina spre vest si am cateva remarci legate de UX/UI pe autostrazile patriei...intre sibiu si deva sunt doua portiuni unde s-a lucrat cu indicatoare temporare...si nu s-au scos..inca. E weird sa vezi indicatoare de reducere a vitezei si ingustare a drumului, neurmate de lucrari.
Inainte de lotul 4 proaspat deschis exista inca pe Sb-Deva indicatoarele de bypass vechi (si ele pe galben). La poduri sunt praguri de tasare pe alocuri (Sb-Deva)
La dus routarea se face inca pe vechiul drum (DN7 prin Mintia). Nu e de mirare..la sfasitul lotului, esti intors spre Ilia/Sacamas. La intoarcere routarea se face prin Deva din nou. Giratoriul ala e aiuritor. Indicatoarele de iesire pentru orase trebuie regandite, sunt un dezastru. Atat gmaps cat si waze nu au facut update pt prelungirea A1. Dealurile alea de 40 km sunt pain in the a##.
Pe Lugoj - Arad vechile benzinarii au ramas la fel...provizorii. E o mizerie de nedescris la Nadlac 2 la iesire, e covor de mucuri de tigari pe jos. La fel si la intrare, doar ca e mai subtire covorul.
Autostrazile unguresti sunt bine gandite, am traversat HU in 3 ore in conditiile unor lucrari extinse ca lungime atat inainte cat si dupa Budapesta.

voicul

#48743
Ai mers cu ceva viteza prin H de ai reusit sa iesi in 3h din ea :)

A1 nu a aparut pe Maps. Pe Waze e deschisa chiar din ziua in s-a dat in trafic.
Este mai scurt pe DN7, decat LD4 - Scamas - Holdea, iar A1 si Waze/Maps te duce cu prioritate pe A, desi acum pana la Arad e mai scurt pe DN7.

Apropo de chistocuri: din intamplare am dat peste poza asta, care e din 2016 https://goo.gl/maps/GoukZtRYFo8sWVJZ7

vancouver

Am circulat sambata pe LD4, venind de la Sibiu spre Budapesta (deci mergand spre vest). La Soimus Waze vroia sa ma scoata spre DN7. Inainte de nod Soimus imi afisa ca ajung la Budapesta la 19:54. Dar nu l-am ascultat si am continuat pe A1.

Chiar trecand prin nod, el crezand inca ca voi iesi spre DN7, nu stiu ca ce chestie a scazut la 19:50.
Apoi vazand ca merg pe A1 a reconfigurat si .... pam pam, doar un minut in plus: 19:51 (care de fapt sunt 3 in minus fata de ce arata initial).

Mergand pe A1 timpul a scazut treptat: 19:50, 19:49, 19:48, 19:47 la iesire la Ilia. La Ilia m-a ghidat apoi pe DN7 inapoi spre DN68A (si altii au facut la fel, doar camioanele au luat-o toate spre Savarsin-Arad).

Pe LD4 am mers la fel ca pe restul A1 si pe acolo am recuperat 2 minute in total de la Sibiu la Deva .... (am mers cu 139 viteza pe Waze, deci vreo 144-145 pe bord, mai putin pe zona OS3 unde nu am putut sa tin o viteza constanta pe tempomat din cauza calitatii execrabile a carosabilului). Deci nu e normal sa recuperez 4 minute pe doar 20 km ! !

DECI CEVA E AIUREA IN WAZE.
Asa cum spuneau si altii pare ca Waze calculeaza probabil cu 100 in loc de 130 pe LD4, ceea ce arunca in aer timpul si conduce lumea aiurea spre DN7.

La Soimus recomand cu caldura A1 in detrimentul DN7 si NU ASCULTATI DE WAZE !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pentium10

#48745
Momentan Waze inca are niste date vechi, care pot fi inbunatatite pe timp ce trec zilele si toti mai multi useri vor circula mai rapid pe LD4.

Dupa cum se vede la "iesirea spre Soimus" din cauza ambuteiajelor vechi, Waze arata timpi foarte nashpa.
La Deal, probabil au trecut cativa amatori inainte sa fie deschis circulatie, si fiindca nu a avut date de trafic, s-a alocat acele timpi de parcursi.

Oricum problema va disparea in cateva zile.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dimitrie

Live CNAIR, MT: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/2940503902687852/

Scarlat despre LD3, "o autostrada nu se poate deschide dacă sistemul de decolmatare, evacuare a apelelor nu este finalizat".
Cuc: "Nu au inteles smecherasi, Comsa risca reziliera contractului, bla bla... certificat negativ constatator",
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

slartibartfast

^^^

Aceeași experiență am avut-o cu Waze și când s-a deschis A3 București. Multă vreme a supraestimat timpii de parcurgere a autostrăzii dintre Petricani și Ștefănești și mă tot îndemna să o iau pe centură; dar odată ajuns pe autostradă, timpii începeau să scadă drastic. Abia de curând a început să estimeze corect timpii. Nu cred că e o problemă cu Waze, doar așa funcționează el: are nevoie să acumuleze mai multe date pentru drum pentru a da estimări exacte.

dimitrie

#48748
LD3, Cuc lucrurile sunt clare cu Comsa: "Garantie extinsa sau reziliere"
Cuc: "Autostrada se poate pune in trafic, conform Cestrin, daca se extinde garantia"...
:puke: criminali... ei ofera garantie de 10 ani pe DN-urile facute de CNADNR ? Sau pentru crimele de pe DN68A ?
Offtopic: ierti ma dar imi explodeaza vena cand ii aud...
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

voicul

Adica daca garantia e 4 ani autostrada e proasta, are valuri, se rupe in 2 si dai in gropi.
Daca autostrada are garantie 10 ani, adica se scriu 2 cifre inloc de 1 pe o HARTIE, dintr-o data data, fara lucru la autostrada, ei bine, autostrada e brici!

Adica CNAIR nu se ocupa cu autostrazi ci cu hartii, carioci si culori !!!

:puke: