Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 59 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu e o miscare buna cu dezmembrarea statiei de asfalt... ce te faci daca nu ii ies lu' ionita testele de rugozitate si planeitate?! :stupid:

Quest

Cineva mai bine informat ca mine imi spune acum ca receptia o sa inceapa luni 12.08 cu LD3, ca sa le dea ragaz celor de la UMB sa mai faca una alta pe LD4 la Lilieci.

Buna remarca Ionut. Poate s-o fi incruntat dl Cuc la Ionita...
Common sense will get you far !

GDPR

#47837
Daca vor sa faca receptia fara anexa, mai au de bibilit, se vede in pozele lui @Rocklee (multumesc pentru dedicatie maestre! :D) Iar mizeria din rigola din zona stalpului, cel mai probabil mare parte din ea provine din santierul UMB, ar fi fost frumos sa o curete. Daca nu se face nimic, o sa tot fie probleme cu apa pe DN in locul ala, stati fara grija. Dar din pacate la noi solutiile provizorii tind sa devina definitive.  >:(

voicul

^O solutie excelenta ar fi ca rigola sa nu mai fie acoperita si deci sa poata prelua un debit mult mai mare de apa.
Chit ca e blocata de stalp, presupun ca intr-o directie sau alta tot s-ar duce, dar mai putina apa pe DN.

GDPR

Am trimis o sesizare cu privire la stalp catre DRDP Timisoara.

wifi

voicul, prea periculos, daca intri din greseala cu roata intr-o rigola din asta deschisa, tre sa astepti sa te scoata. Nu inteleg dece trebuia musai pus pamant vegetal, doar a dat dealul tone de piatra. La fel sus pe zid, s-a murdarit urat de la ploaie. Sunt convins ca nu va cosi nimeni pe acolo, la 20 de m inaltime, iarba sau ce buruiana o sa creasca. Vegetatie creste si in piatra seaca, vedem pe taluz.

Ionut, ca sa fie gata-gata, mai trebuie curatat pe locul unde a fost statia de asfalt. Pare sa fie pe roti, la nevoie, dar povestea cu rugozitatea este trecuta, gasesc ei altceva daca chiar vor sa puna bete in roate. Sa nu le dam ideea.

aga

Noua filmare de la Virtual Press


florin74

#47842
Intreb si eu ca prostul.

Parapeti UMB H1, Comsa H2 (vorbesc de situatii identice)
Parapeti ecoduct UMB H2, Comsa H4 si H3

Sa inteleg ca pe lotul UMB ne protejeaza suplimentar sfantul duh (se respecta sarbatoriile cu rosu in calendar, nu se lucreaza duminica), iar pe lotul Comsa fiind un strain ticalos divinitatea nu intervine si ne trebuie precautii suplimentare?
Si se aude ca CNAIR joaca la granita dintre santaj si penibil privind receptia la Comsa.

paulmare

umb marcaje cu bilutze din sticla, se vede in poza mai sus, comsa banuiesc ca are din alea termoplastice
aici nu e un standard ? poate sa fie o bucata marcata cu un material, urmatoarea bucata cu alt material ?

horatiu.cosma

E la fel marcajul la ambele. In schimb la parapeti sau catadioptrii nu prea.

user201

Se asfalta pe ocolitoarea Sibiului, pe porțiuni destul de mari, atat pe sensul spre alba, cât și pe cel spre Tălmaciu:


În altă ordine de idei, sper să deschidă cât mai curând LD3 și LD4, mai ales că par cam gata din filmări, poze.

Ionut

Am dat un sincron pentru Pro TV legat de PiSi1 si de celelalte sectiuni... o sa apara la stiri diseara (cred).

ciprebbe

@florin74 -  daca deja iara incepe cu santajul la Comsa sper sa nu ridice NJ de la Ilia si sa mai puna cativa si la Holdea si Grind, poate si la ecoductul finalizat si inexistent in acte. Sau poate il demoleaza si il duc in Dinicu Golescu 38.
As vrea sa il aud pe cuc (c mic) ce zice sau pe duamna PM cand va urla presa ca sunt gata 43km dar ii tinem inchisi pt ca se aluneca ca pe gresie in baie sau avem prea mult bitum in uzura......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

gruiarew

@horatiu.cosma zici că si pe LD3 e tot marcaj cu biluțe?

E noul standard acum sau? Eu marcaj cu biluțe am întâlnit doar aici https://goo.gl/maps/cnxztorrHtward8Z8 după ce s-a reparat DJ-ul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pbh

Daca stam stramb si gandim drept CNAIR ar trebui sa inchida ochii la multe nereguli de pe lotul 3, la cat de dezordonat si murdar au lucrat cei de la Comsa. Mai ales ca sunt nerezolvate cateva probleme pe intreg lotul. Sper sa faca receptia partiala cu termen de finalizare pentru  nereguli, mai ales ca acestea se pot rezolva si sub trafic.