Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 65 Guests are viewing this topic.

florin74

Poate le recunoaste si plateste CNAIR al doilea ecoduct, daca tot se dau rotunzi si rigurosi.
Nu au lucrat cel mai bine COMSA, dar acum CNAIR se poarta mizerabil. Pentru unii muma, pentru altii ciuma...


NGC

Quote from: ciprebbe on August 09, 2019, 10:56:35 PM
Pe A1 a inceput santajul cu receptia.... e tot mai bine.  >:(

Asta spun si alte surse referitor la LD3. >:(

cristi5

S-a facut vorbire recent de apa de la Grind, intr-un mesaj care cred c-a fost sters.

Poate e bine sa reamintim ca, asa cum s-a scris aici, acea situatie este cauzata de un podet CF prost construit (insuficient de adanc) in zona.

Dar va fi interesant de vazut cum trece situatia asta de receptia LD3. Si mai ales cum vor colabora CNAIR si CFR ca sa repare, daca nu s-au coordonat la proiectare. Cele doua autorizatii de construire ar trebui comparate in prezenta lucratorilor MT care le-au lucrat si semnat.

horatiu.cosma

Mai e si ANIF in ecuatie, CEO care ar trebui sa decolmateze canalele de scurgere spre Mures pline de vegetatie.

paulmare

pe de alta parte nici Comsa daca nu "optimiza" si facea un pic mai aproape de sf, in lunca muresului unde e acces facil pentru ca sunt terenuri agricole, au fost destule carote scoase, nu avea problemele de acum - nu mai aveau treaba cu podetele cfr prost proiectate sau executate, sau canale colmatate necuratate de imbunatatori funciare

cristi5

Ce anume din SF nu s-a respectat? In SF sunt prevazute podete dar detalii mai fine despre scurgerea apelor n-am vazut, e drept ca nici n-am cautat.

In orice caz proiectul lor a fost aprobat de CNAIR, a primit AC etc.  ANIF participa undeva la acest proces?

paulmare

cristi5 da daca au ceva "de interes" in zona - daca imbunatatirile funciare au ceva sisteme de drenaj in zona nomal ca "avizeaza" si ei
comsa a taiat de la viaductele din zona inundabila a muresului, intr-adevar le-a aprobat PT optimizat si ei au construit ce li s-a aprobat

horatiu.cosma

Nu are nicio treaba optimizarea Comsa cu scurgerea apei de la Grind.

rocklee

CFR ....are doar o mica parte de vina in scurgerea acelor ape pluviale  ....problema e ca izvoraste intro veselie apa de sub trasamentul comsa ...in zona viaductului CF ....am pus poze de vrio cteva ori cu problema aceia ...dar nimeni nu ma bagat in seama ...iar terasamentul in acea zona ....este exact cum se spunea in mesajul care a fost sters ...EXECRABIL ......iar podetul care la facut comsa sub autostrada a fost facut mai jos ca nivel si... in urma celui dela cf ..desi  este si in amonte de cel de la cf ... >:( >:(

daca supara pe cineva acest mesaj ...am sal sterg ...


DESEARA ...O SA AVEM FILMARE ...DE LA DEALUL SOIMUS +NODUL ...SI NODUL HOLDEA ...IAR DE LA SOL ...ULTIMUL FOTOREPORTAJ ...ROCKLEE ...DE LA DEALUL CU LILIECI


luni se asteapta comisia ....si in15 deschiderea ...

ROCKLEE



Europiu

rocklee, am înțeles că tu vorbești de nodul Grind cu apa izvorând. Dar la Ilia cum e situația? Rezolvată bine și "frumos"?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

de la utima mea vizita in urmacu vreo 3-4 saptamani ...problema apelor pluviala si in nodul ILIA ...NU ERAU rezolvate dar atunci  se lucra... :(

Ionut

@rocklee

Ai zis ca deschiderea ar fi pe 15 și recepția pe 12? Nu vad de ce ar aștepta 2-3 zile. Se deschide imediat ce se face recepția. DACA se face recepția!

RaduLuc

#47862
Pentru o informare corecta, podețul de sub autostrada are cota cu 19 cm(aproximativ) mai sus decât podețul CFR, dar asta nu prea contează dacă cota canalelor e mult mai jos decât trebuie și apa rămâne blocată. Și tot pentru o informare corecta axul autostrăzii a fost cerința impusă , deci nici vorba de modificare, iar nodul Grind a fost proiectat conform SF, deci nici o optimizare.

rocklee

#47863
raduluc@....o intrebare de nespecialist .....daca podetul de sub autostrada este cu 19 cm mai sus ca cel de sub CF  cum de nu se scurge apa pesub cel de sub cf ... :o

am inteles ca canalele sunt mai adanci ... ele ne find nici betonate ...totusi ap anu trece pe sub cel cf ....de cate ori am trecut pe acolo este tot uscat ....si am fost de multe ori ....

rocklee

#47864
sa trecem la lucruri mai serioase ....am sa pun cateva poze de pe dealul cu lilieci si cu strangerea lucrurilor din organizarea de santier...

din informatile pe care le -am primit ...ei astazi vor sa inchie ori ce lucrare la autostrada iar pe luni doar remedieri dupa receptie si strangerea de materiale ramase ....

se lucra la ultimele retusuri la rigole parapeti ...se ameneaja zona de langa dn 76...si problema stalpului din rigola   dneului.









































Powered by API/PUM imgur uploader