Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Hercule

Deșteaptă-te române!

rocklee

cateva imagni de la dealul cu lilieci din seara aceasta  8)






























































Powered by API/PUM imgur uploader

simotm

Si iarasi indicatoarele...
Desi ma bucur sa imi vad orasul natal trecut pe indicator, tot nu inteleg logica acestor indicatoare.
Mi s-ar fi parut normal sa fie Bucuresti, Sibiu, Simeria. Pt ultimul e ok cat de cat fiind iesirea spre Hunedoara/Hateg, dar iesirea de la Orastie in afara de Cetatile dacice si Geoagiu Bai nu ar fi chiar asa de interes pt cei care  tranziteaza zona.

Quest

Rocklee a pus ieri aceste poze iar cu aproape o saptamina in urma la un alt calup de-al sau de poze a detaliat ce este cu aceste capace:
"aceste sunt sonde de monitorizarea terasamentului armat ...sunt forate pana la adancimea de peste 22m pana sub fundatia de baza a terasamentului ...si se va masura periodic terasamentul ...din jumatate in jumatate de metru (n.b. adincime ?) ...se vor monta 9 astfel de sonde pe toata lungimea dealului ...si vor fi amplasate pe banda de urgenta ..."





Colegii din bransa, cum arata senzorul respectiv, ce anume se va masura deformarea laterala aparuta ca urmare a unor forte orizontale care imping terasamentul, sau ce anume ? Multumiri anticipate ptr lamuriri.
Common sense will get you far !

rebel

n-ar fii mai indicat sa puna niste protectii mai serioase in loc de parapetii aia la deal? ca sigur o sa zboare careva in dn.. ca totusi in tara sunt zmei cand dincolo mielusei :o

lalilieci

#47570
inca o  filmare  de la virtual press  ,  dupa imagini  cred  ca e filmat  vineri  ,  filmare la sol  de la Soimus  la Holdea.




@rebel  s-a discutat  aici,  domnii care  se pricep  ziceau ca asa cere  normativul H3 , si pe  interior  vor  fi H1

vladb

^Quest
Cel mai probabil sunt rocmetre - masoara gradul de tasare in fundatia unei constructii. Sunt des utilizati in constructiile hidrotehnice unde se masoara tasarea fundatiei barajului sub greutatea constructiei propriu-zise.
Ca si principiu de functionare: cele mai utilizate sunt traductoarele cu coarda vibranta - vibrating wire transducers - explicatia stiintifica e simpla. Un fir de otel este intins intre doua flanse. In proximitatea firului exista una sau doua bobine ("intretinere" si/sau "ascultare"). Pe "intretinere" se propaga un semnal sinusoidal, campul magnetic produs de semnalul variabil in timp face ca firul sa vibreze pe frecventa lui naturala. Pe "ascultare" se citesc practic parametrii semnalului oscilant amortizat (mai ales frecventa). Si practic, conform unei formule se determina cu cati microni (cam asta e domeniul, sa nu va imaginati mm sau cm. Cand se ajunge acolo e deja alunecare) s-a alungit sau comprimat firul dintre cele doua flanse si implicit tasarea.
Cei mai cunoscuti producatori in Europa: Huggenberger (Elvetia) sau "Soil Instruments" (UK).

TibiV

@lalilieci,
filmarea clar este de vineri. La 01.10 panoul de care se tot vorbeste era inca la sol, in pregatire.

Iar ca impresie generala, Comsa pare sa aiba mult mai mult de lucru decat UMB...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin_simeriaveche

^^^exact asta am vrut să spun și eu.
Cică recepția este pe 1. Mai vedem noi. Oricum tot pe 15 august este deschiderea

Europiu

Același lucru voiam să spun și eu. Bine, cum zic și ceilalți pe aici, probabil multe se pot rezolva după darea efectivă în circulație.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Prereceptia poate pe 1, mai repede de 14 august nu e posibil sa vedem receptie (si asta cu anexa). Apoi vedem deschiderea traficului.
Si UMB-ul si Comsa au inca mult de tras in aceste doua saptamani.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduLuc

#47576
Din ce stiu eu.....comisia a fost pe teren si la lotul 3 si la 4, deci toata lumea stie exact ce are de facut pentru receptie.......din ce stiu eu pe lotul 3 angajamentul pentru 31 iulie va fi respectat chiar si fara receptie, ce se vede nefinalizat pe filmari ori sunt zone special lasate pentru lucrari ori sunt lucrari care vor fi finalizate pana atunci...... oricum semnalizarea rutiera avizata pentru cele doua loturi nu permite deschiderea unui lot fara celalalt....Asa cum s-a mai spus ambele loturi vor fi deschise concomitent.

voicul

"oricum semnalizarea rutiera avizata pentru cele doua loturi nu permite deschiderea unui lot fara celalalt"

Poti sa dai mai multe detalii?

horatiu.cosma

Adica pe semnalizarea de pe lotul 3 apar directii deschise circulatiei pe lotul 4.

lalilieci

#47579
@TibiV pai asa ziceam si eu
cand am  vazut la inceput  oameni  si camioane , utilaje si agitatie  mare am zis
pah , ca sa  vezi nu au lucrat  sambata  in schimb  lucreaza  dumineca, recupereaza
trag tare  sa termine;
asta pana am vazut panoul pe  jos si  m-am  linistit. II asteptam  luni; de fapt nu e exclus  sa fi tras  o  fuga pana acasa;
din pacate  azi  n-am  mai trecut  pe la nodul  Soimus  sa vad camioanele  parcate.