Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Ionut

Se poate face recepția și se poate deschide LD3 fără probleme și apoi Comsa mai poate lucra. S-a făcut asa pe lotul STRABAG de pe A3, la fel la București la Aktor tot pe A3. Doar sa se vrea.

JohannDB

A1...Nodul Grind, ieri 25.07.2019......, aprox. ora 18:45, în drum spre Nădlac, cu surprindere, am trecut prin "giratoriul Grind", giratoriu în care pentru ieșirea spre rampa A1 era un "paznic" și breteaua neblocată cu "N.J."..... Surpriza totală, nu mi-a permis o poză...
   Acum la giratoriu, dacă vii dinspre Ohaba și treci spre bariara c.f.- Abucea-Bobra-Săcămaș, ai o "bretea directă" (AȘA CUM AR FI TREBUIT ȘI LA HOLDEA)...........Dacă vii invers, spre Holdea, treci neapărat prin giratoriu....
   Dacă a mai postat aspectul ăsta, careva mai sus, luați-o ca o (re)confirmare a spuselor lui (cu scuze că nu am apucat a frunzări, măcar, o pagină/două înapoi - timp limitat...în 36 de ore am apucat...cinci de "hodină"....)....
   Poate tot of top....Tot ieri, între Făgăraș-Sibiu, cam 8-12 bascule UMB, una după alta, în drum spre Brașov-Bacău.... Șoferii întrebați prin stație, pomeneau și confirmau retragerea "spre casă" și faptul că "rămâne în urmă, numai strictul necesar"..... Le-am adresat câteva cuviinte de suflet pentru munca și efortul lor.... Ce să zic, a fost puțin emoționant să vezi acea mică coloană, știindu-i cine sunt și ce au lăsat în urma lor; logic a fost măcar un mulțumesc, instinctiv......

sawkward

Aviz vitezomanilor, daca circuli cu 150km/h in loc de 130km/h pe distanta de 43km, ajungi mai repede doar cu 90 secunde.

Nu chiar..DT = S (v1-v2) / v1*v2 adica cca 159 secunde..nu c-ar fi mare diferenta dar inginerul din mine a trebuit sa faca un calcul  :lol:


cristi 74

@johahn: da! ub merita tot respctul pt c au facut in ultimii 2 ani p ld4. ii asteptam pe Bacau si craiova! bravo baieti! ramane Rocklee si alin c fara meserie in 2 sapt!:))

rocklee

#47539
Cosma...Nu și-a rezolvat nici acum problema apelor pluviale din nodul Grind. Podetul de legătură de sub cf este ce jumătate de metru  mai inalt de cât rigolele de scurgere. Iar de sub de sub terasament izvorăște apă de toată frumusețea.  >:(

rocklee

Dovada sunt ultimele poze din fotoreportaj. 8)

simotm

Intr-adevar, santierul de la dealul cu lilieci a fost cel mai urmarit  pana acum, poate si fiindca ( impreuna cu lotul 3) aproape leaga 2 bucati de autostrada.
Pana acum, in istoria autostrazilor din Ro, avem :
1.lilieci
2.ursi
3.mai vedem ce elemente din regnul animal va completa lista pana cand se ajunge cu autostrada asta pana la Bucuresti

Legat de deschiderea lotului 3, am prins "trenuletul" anul trecut in vara cand efectiv ne-am oprit in coloana in varful dealului si in vale se vedea autostrada... Va fi si mai frustrant acum trecand prin sensul de la Holdea si vazand ca de un drum mai scurt si mai sigur, te desparte o bariera de beton si o mare indiferenta de la Bucuresti.

Ati mentionat anterior ca mai sunt lucrari pe Lotul 3.Ati vazut o mica diferenta intre pozele facute lucratorilor de pe lot3 (care au timp sa pozeze) si cei de pe lot 4 care nu au timp sa stea si chiar sunt prinsi in miscare in poze?  Asta spune multe.. . Cine stie, poate  primii erau in pauza de masa.


elphax

@cristi 74
alinC are mult de "lucru",  inca 2 ani sa termine A3. macar nu mai cheltuie cu combustibilul pana la Soimus .
lui rocklee nu stiu ce ii gasim de facut
:)

Ionut

Va rog nu mai porniți discuția asta atat de tocită. Mai sunt vreo 2200 de km de A și DX de făcut. Rocklee are treabă suficienta pe LD2 încă vreo 6 ani. La fel pe Sibiu-Pitesti este treaba minim 10 ani pentru toti din zonă plus pentru noi din B. Asta sa fie problema.

Quest

#47544
+1 Ionut.
Chiar ma uitam pe harta, acum cu LD3+4 va fi floare la ureche ptr Rocklee sa faca doar 30' de la Simeria la Holdea, la santierele tunelurilor, cind vor fi sa fie...

LE: da clar laszlo va fi nevoie de acces aprobat in santierele din tuneluri, dar personal mizez si pe alura mai luminoasa a dlui Scarlat, n-are acea tusa cenusie a predecesorilor sai. Poate vom constata si o doza de transparenta mai pronuntata.
Common sense will get you far !

laszlo.robert

La tunele va fi mult mai greu  de urmărit, dacă nu ai pe cineva "insider ".Va trebui să ne mulțumim cu ce va transmite  CNADNR.,sperînd că la acel moment vom avea autorități care nu tin doar "partea ursului. "

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

O sa avem acces la tuneluri pe LD2. N-or sta idioții ăștia mereu la putere. Avem pârghii sa obținem acces chiar și în situația curentă. Nu asta e problema.

ciprebbe

@ simotm - trece si castori pe lista, tot pe LD4 :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

simotm

Eu ma refeream la acele animale care au intarziat intr-un fel sau altul lucrarile la autostrada. Castorii intra si ei in categoria asta? Sincer nu imi amintesc faza...