News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Pentru a 650879650876-a oară pentru babele surde: nu se poate face o separație clară între contractul inițial și proiectul modificat la Holdea. Este imposibil să se finalizeze contractul inițial și apoi mai vedem. Eventual dacă se face ce era inițial și după se demolează cam tot ce e la Holdea și se reconstruiește după proiectul modificat. Structura e pe proiectul modificat, bretelele DN-ului la fel, giratoriul la fel, conexiunile cu DN-ul sunt la alte poziții etc.

wifi

Exact! Mai stii, poate defilam de 1 mai pe acolo. Proiectul initial nu-l pot rezolva fara deviere, cu sau fara giratoriu. De descarcarea aia de care se tot vorbeste nici nu s-au apucat, ce este acum, este o deviere un pic mai spre Margina ca sa aibe loc eventuala descarcare. Aia lipseste deocamdata.

rocklee

Or dat la pace. ....Iar cnair si-a demonstrat calitățile de bun administrator.  :lol:

Ionut


wifi


flashu74

Se avanseaza pe LD4 cu fiecare zi.






Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74



alinuttt

Admirabil. E greu de spus anul în care va fi gata lucrarea. T3 2018 sau T1 2019. E genul acela de situație în care nu pot spune sigur nici că va fi gata anul acesta, nici că va fi gata doar la anul.

luc

T3 2018 sigur nu ;) ... sa vedem cand incep in forta la deal, din cate stiu e secret de stat proiectul tehnic!!

pbh

cel mai simplu calcul, 8 luni -/+ din momentul cand se apuca de zidul de sprijin la deal.

TibiV

#39806
Suntem pe 25 aprilie.
8 luni ar insemna 25 decembrie.
Dar inca NU s-au apucat de zidul de sprijin.

Pe de alta parte....
De unde cele "8 luni -/+" ?!?!...
De unde ai luat datele ?...

Daaaarrrrr...
Sa nu uitam ca la 1 Decembrie avem centenarul...
Trebuie ca Partidul sa poata "servi" totusi ceva "boborului"...

Este ciudata reinceperea ("din senin") a activitatii pe LD3 si "disparitia subita" a declaratiilor despre "lipsa de mobilizare a constructorului", "neconformitati" etc...
Iar pe LD4 niste "aditionale" (desigur, sub 10%) ar putea aduce forta de munca suplimentara...

Am impresia ca de fapt soarta LD3 si LD4 s-a decis in CPEx (sau CEx, nu sunt "specialist") de pe Kiseleff.
"Vine 1 decembrie si noi nu avem NIMIC de aratat poporului ?!?!... Sa aratam!..."

(Evident, gaura "tunelurilor" de pe LD2 va cadea in carca tehnocratilor, a lui Boc sau, in cel mai rau caz, in carca lui Ponta&Sova cel mic...
Dar nu a noastra !)

Traim in Romania, si de aceea nu avem timp sa ne plictisim !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin_simeriaveche

Este foarte limpede ca abea in decembrie 2019 se va putea circula pe acele/acel lot (sper).Mie mi se pare inutil sa tot revenim periodic la aceste discutii. Nu ma intelegeti gresit...si eu imi doresc sa fie deschise dar totusi sa fim realisti

dumbravaandrei

#39808
@TibiV m-as arunca sa zic ceva mai... pe LD4 nu cred ca problema este "numarul" bratelor de munca.
Ok... termina partea cu zidul, termina nodul soimus, termina viaductele pana la iarna (alea pot fi realizate toate pana atunci) dar la deal nu ai cum sa bagi foarte multi oameni sau foarte multe utilaje. Asa ca o sa asteptam dupa deal. El dicteaza "ritmul" deschiderii LD4.
Acolo chiar nu vad cum o sa poata grabi lucrurile odata inceput a fi turnat zidul de sprijin.

Apropo... daca nu se apuca de el pana la sfarsitul lui mai, clar ca nu il termina anul asta (la zidul de sprijin de la dealul cu lilieci ma refer)

udar

Au ce sa dea la popor de 1 dec ...
Vor tine inchise pe A10 lot 3 si 4 pana in dec
Pe A1 nu au ce anul asta .

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk