Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 26 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Waze-ul o ia pe autostrada!
Dar maps-ul spune ca e aglomerat in nod la Cunta! Asta inseamna ca inca nu e deschis.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#30901
si se facea curat ... :D








si ne luam larecedere de la groapa si ne mutam la nodul cunta  8)








rocklee


danutzu_1069

#30903
@dr4qul4
Pe harta waze, inca este blocat...

Waze-rii inca ies de pe autostrada..

rocklee

citeva imagini de la nodul cunta din timpul asteptari ..dar pun mai putine pentru ca ...aici sb76ufo ...si-a facut foarte bine treba  :)









rocklee

#30905
marea asfaltarea ... >:(















sb76ufo   in actiune ... :)



Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

GDPR

Da, e oficial:

QuoteOrăștie – Sibiu se redeschide astăzi

Lucrările de reconstrucție de pe lotul III, Orăștie – Sibiu, au fost finalizate.

Duminică, 9 octombrie, Comisia de Inspecție Tehnică, împreună cu reprezentanți ai Poliției Rutiere, au inspectat lucrările executate pe sectorul cuprins între km 60+500 – km 60+600. De asemenea au fost vizitate și analizate și celalalte puncte remediate de pe lotul III.

În urma vizualizării și analizării calității lucrarilor care a facut obiectul contractului ,,Servicii de proiectare constând în întocmirea PT+DDE și Asistență Tehnică pentru zona cuprinsă între km 60+500 și 60+700 și pentru remedierea degradărilor constatate în vederea redeschiderii traficului rutier la obiectul de investiții Autostrada Orăștie – Sibiu Lotul 3", Comisia a constatat că sunt îndeplinite condițiile necesare deschiderii traficului rutier în deplină siguranță.

Au fost verificate testele efectuate de către CESTRIN cu echipamente specializate privind capacitatea portantă, rugozitatea și planeitatea sectorului de autostradă Cunța – Săliște. La fazele determinante pe timpul execuției lucrărilor de remedire a participat și Inspectoratul de Stat în Construcții, conform legislației în vigoare. Laboratorul propriu al D.R.D.P. Cluj a asigurat asistența tehnică de specialitate pe timpul executării lucrărilor.

Comisia a constatat ca lucrările efectuate corespund din punct de vedere tehnic și calitativ respectând reglementările în vigoare.

De asemenea, având în vedere problemele identificate în execuția acestui lot de către antreprenorul cu care a fost reziliat contractul, Compania a decis expertizarea întregului lot III, Orăștie – Sibiu. În prezent procedura de achiziție a expertizei este în desfășurare.

În consecința, începând de astăzi, 10.10.2016, la ora 14:00, traficul va fi reluat, fără restricții, cu respectarea Codului Rutier.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-10102016#/0


rocklee

sa asfaltat pe doua benzi








si se trasau marcajele






MULTUMIM ...CNADNR ...SI HIDROCONSTRUCTIA ....PENTRU DESCHIDEREA ACESTUI TRONSON DE 22 KM  :D :cheers: :cheers:

aceasta a fost continutul acestui reportaj ...asteptam sa se deschida si sa ne bucuram.... ca sau mai dschis 200m de autostrada ... :D :D...pana la urmatoarea noastra intalnire ......ROCKLEE ...TUDOR STEFAN ...SI REPORTERUL DE NOAPTE   :D...SB76UFO ....VA SPUN LA REVEDERE PANA DATA VIITOARE ...... :drunk: :bye: :bye:

carutasul

forumul asta are atat de multă treabă că a ajuns să lucreze în trei schimburi :)

GDPR

Eu am un stres cu balastul ala dintre parapetul lateral si asfalt. Nu o sa dureze mult si parte din el o sa ajunga pe carosabil si apoi in parbrizele noastre. Cel putin bucatica aia ar fi trebuit inierbata sau stabilizata cu vreun liant.

Daniel_I

#30911
Comunicat CNADNR 10.10.2016

Autostrada Orăștie – Sibiu, Lot III

Astăzi, 10.10.2016, Cătălin Homor directorul general al Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a declarat:

"Am finalizat lucrările la Orăștie – Sibiu în regie proprie. Subliniez, în regia proprie a companiei de drumuri. A fost un proiect care ne-a pus la încercare, dar care a demarat o nouă abordare a proiectelor pe care le avem în perspectivă. Acest proiect a fost o piatră de încercare atât pentru echipa care a lucrat efectiv – ingineri, responsabili cu calitatea, mecanici, şoferi, muncitori...dar mai ales pentru echipa care a manageriat acest proiect.

Orice început este greu, dar dacă el este un succes, trebuie continuat, multiplicat. S-a creat deja un vector de urmat în ceea ce priveşte implementarea proiectelor. Asta înseamnă că noi, Compania, trebuie să continuăm să ne pregătim proiectele, să ne stabilim foarte clar procedurile, să ne asumăm deciziile și în mod deosebit să ne obișnuim să colaborăm între noi, să ne responsabilizăm și să monitorizăm îndeaproape tot ceea ce facem pentru finalizarea cu bine a proiectelor.

Orăștie – Sibiu a fost, acum pot vorbi la trecut de ,,groapa" de la Cunța, un proiect de care, la început, am fost șocat, indignat și, mai apoi, determinat să-l finalizez. Când am început acest proiect pentru cei mai mulţi dintre noi a fost un act de curaj, o provocare. Acum când l-am terminat mi se pare un act de normalitate: am finalizat un proiect despre care s-a crezut că este sortit eșecului. Împreună cu colegii mei ne-am mobilizat și indiferent de greutățile pe care le-am întâmpinat, le-am analizat și am găsit soluții pentru fiecare în parte. Am fost criticați și asta ne-a ambiționat. Cu toate astea, cu multă muncă, răbdare, perseverenţă şi control am reuşit să schimbăm în bine atitudinea faţă de deciziile managamentului  companiei şi asumarea proiectelor până la capăt.

Cu acest proiect am demarat un amplu proces de reorganizare şi reformare a CNADNR-ului, acordând colegilor nostri din DRDP-uri şansa şi puterea de a se implica la capacitate maximă şi cu adevarat în procesul realizării proiectelor.

Cu acest proiect am început să funcţionăm într-un sistem unitar, diminuând distanţa dintre cei din Central şi cei din teritoriu. Cu acest proiect încercăm să readucem compania la un nivel de recâştigare a încrederii şi de recunoaştere.

Am început un drum şi ceea ce este cel mai important este să se continue acest drum cu proiecte noi, de anvergură. Acest mod de implementare a proiectelor dă posibilitatea dezvoltării infrastructurii rutiere şi este un mod de a sancţiona eventualii constructori neserioşi.

Aş vrea să mulţumesc tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui proiect şi în mod special echipei din şantier care ne-a demonstrat tuturor că se poate."

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-10102016-0#/0
On The Road

Dominik



^^
La poza de mai sus, podetul acela nu trebuie demolat ? ...in caz de ploaie toata apa de pe el se scurge in autostrada
You're in Steelers Country

GDPR

^Pai ieri era un buldo chiar langa el, poate pana acum e si demolat, iar rigola betonata.

Dominik

Asa da ca nu are logica sa fie lasat asa acolo...
You're in Steelers Country